Dan kun je je lol op in Staphorst.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Het is wel duidelijk waar de boeren zitten...
https://www.nporadio2.nl/(...)0Twente&edition=2019
It wasn’t me!quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Het is wel duidelijk waar de boeren zitten...
https://www.nporadio2.nl/(...)0Twente&edition=2019
Dan heb ik toch liever Venlo met hun Limburgse top 3...quote:
Ja, dat krijg je met die Tukkers in de achterhoek van Drenthequote:Op vrijdag 20 december 2019 21:09 schreef Berkery het volgende:
Hier is Boudewijn de Groot nog populair, nummer 3. Normaal op 6
Als je 51 weken je best doet, kan je wel een week verzaken. Als je er 1 januari maar weer staat om uit te waaien op het strand en de kerstboom af te tuigen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:49 schreef AgeEll het volgende:
[..]
TIps om een week niet te hoeven slapen, en te zorgen dat je gezin je niet nodig heeft???
Waarom je agressie botvieren op de kerstboom?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je 51 weken je best doet, kan je wel een week verzaken. Als je er 1 januari maar weer staat om uit te waaien op het strand en de kerstboom af te tuigen.
Vanaf nr. 7 ziet die top 10 er prima uit!quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:16 schreef houdjemond het volgende:
1. Queen - Bohemian Rhapsody
2. Billy Joel - Piano Man
3. Danny Vera - Roller Coaster
4. Coldplay - Fix You
5. Eagles - Hotel California
6. Guns N' Roses - November Rain
7. Pink Floyd - Wish You Were Here
8. The Beach Boys - God Only Knows
9. Pink Floyd - Comfortably Numb
10. David Bowie - Heroes (album versie)
"We" hebben dus niet eens op onze Suzan en Freek gestemd
Vind je November Rain niks?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Vanaf nr. 7 ziet die top 10 er prima uit!
Die staat hier al bijna twee weken arrogant in de weg te staan. Met zijn glanzende ballen en potente piek. Bah.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom je agressie botvieren op de kerstboom?
Mijne ook! *boks*quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
In mijn gemeente staat Child in Time dan weer wel in de top 10
Oh, vind hem zelf wel mooiquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Die vind ik zeker niet boven die andere 4 horen nee
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
Hier ookquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die staat hier al bijna twee weken arrogant in de weg te staan. Met zijn glanzende ballen en potente piek. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |