Ja, dat krijg je met die Tukkers in de achterhoek van Drenthequote:Op vrijdag 20 december 2019 21:09 schreef Berkery het volgende:
Hier is Boudewijn de Groot nog populair, nummer 3. Normaal op 6
Als je 51 weken je best doet, kan je wel een week verzaken. Als je er 1 januari maar weer staat om uit te waaien op het strand en de kerstboom af te tuigen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:49 schreef AgeEll het volgende:
[..]
TIps om een week niet te hoeven slapen, en te zorgen dat je gezin je niet nodig heeft???
Waarom je agressie botvieren op de kerstboom?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je 51 weken je best doet, kan je wel een week verzaken. Als je er 1 januari maar weer staat om uit te waaien op het strand en de kerstboom af te tuigen.
Vanaf nr. 7 ziet die top 10 er prima uit!quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:16 schreef houdjemond het volgende:
1. Queen - Bohemian Rhapsody
2. Billy Joel - Piano Man
3. Danny Vera - Roller Coaster
4. Coldplay - Fix You
5. Eagles - Hotel California
6. Guns N' Roses - November Rain
7. Pink Floyd - Wish You Were Here
8. The Beach Boys - God Only Knows
9. Pink Floyd - Comfortably Numb
10. David Bowie - Heroes (album versie)
"We" hebben dus niet eens op onze Suzan en Freek gestemd
Vind je November Rain niks?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Vanaf nr. 7 ziet die top 10 er prima uit!
Die staat hier al bijna twee weken arrogant in de weg te staan. Met zijn glanzende ballen en potente piek. Bah.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom je agressie botvieren op de kerstboom?
Mijne ook! *boks*quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
In mijn gemeente staat Child in Time dan weer wel in de top 10
Oh, vind hem zelf wel mooiquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Die vind ik zeker niet boven die andere 4 horen nee
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
Hier ookquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die staat hier al bijna twee weken arrogant in de weg te staan. Met zijn glanzende ballen en potente piek. Bah.
Ik denk dat er een hoop mensen zijn die voor de grap een hoge leeftijd hebben ingevuld.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:43 schreef Momo het volgende:
Pokémon theme song nummer 9 populairst onder 91+-ers
https://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2019.pdfquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:52 schreef Peter88Online het volgende:
Kun je ergens de lijst per uur al bekijken?
Holy Fuckquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)ler-tijden~ad086874/
En dan denken we dat Nederland een smakeloos land is
Vanaf Eight Miles High was het zonder s, daarvoor met. Als ze dat consequent doorvoeren, klopt dat gewoon.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:51 schreef Pino112 het volgende:
Radio 2 twijfelt denk ik nog of het nou 'Golden Earring' is of 'Golden Earrings'. Beide varianten staan er in, super irritant en onprofessioneel dit soort debiele afwijkingen.
Ja dat zal idd, maar dan moeten ze dat jaar op jaar hetzelfde doen. Dat is nu dus niet zo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Vanaf Eight Miles High was het zonder s, daarvoor met. Als ze dat consequent doorvoeren, klopt dat gewoon.
Dat is inderdaad onprofessioneel, jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat zal idd, maar dan moeten ze dat jaar op jaar hetzelfde doen. Dat is nu dus niet zo.
Rollercoaster is ook wel een beetje een zaadloos nummerquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
In mijn leeftijdsgroep is Rollercoaster het populairste liedje.
Mijn leeftijdsgroep schijnt ook de leeftijdsgroep te zijn waar mannen het minst seks hebben.
Mensen die opgewonden worden van magnolia’s? Ik ken ze niet...quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Rollercoaster is ook wel een beetje een zaadloos nummer
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)ler-tijden~ad086874/
En dan denken we dat Nederland een smakeloos land is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |