Hm, jammer dat je de wereld zo ziet. Ik ben in mijn leven tot nu toe niets te kort gekomen, dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Nice guys finish last, Bitterbal is meer op zoek naar de badr Haris en taghis van deze wereld
Ah, een dame met goede smaak. Komt eraan!quote:
Ga ik nu zoeken, want ken ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft wel een hoog jank gehalte. Doet me denken aan het nummer van Rowwen Heze 'Met de neus omhoog'
Zeker waar, maar is wel weer iets...minder chique. Maar je hebt gelijk, het gaat hier wel over Bitterbal, dus:quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:55 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zeker waar, maar is wel weer iets...minder chique. Maar je hebt gelijk, het gaat hier wel over Bitterbal, dus:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:55 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zeker waar, maar is wel weer iets...minder chique. Maar je hebt gelijk, het gaat hier wel over Bitterbal, dus:
[ afbeelding ]
Heerlijk begin van de dagquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:57 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb in de auto vaak zo'n meeneembeker koffie, blijkbaar zat de afsluitring gisteren scheef erin dus ik goot gisteren zo een hele sloot koffie over mijn jas en jurk heen in de auto. Tijdens het rijden
Fantastisch
Ik ben toch al niet zo goed in beginnen van de dag, dus dit was top jaquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben toch al niet zo goed in beginnen van de dag, dus dit was top ja![]()
Jules Deelder: “Volgens mij gaat het licht aan als je doodgaat, niet uit.”quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben toch al niet zo goed in beginnen van de dag, dus dit was top ja![]()
quote:
Goeie inzichtenquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jules Deelder: “Volgens mij gaat het licht aan als je doodgaat, niet uit.”
Echt? Vetquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flashbacks naar m'n eerste date met Joop.
Ja en in de avond contract getekend, dus heb mijn jas maar even in de auto gelatenquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh kak, lekker wel, koffie over je heen gooien.
Over koffie gesproken...
Van dat ongezellige tl-licht.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Engelenlichtquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat ongezellige tl-licht.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt? Vet
[..]
Ja en in de avond contract getekend, dus heb mijn jas maar even in de auto gelaten
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie smiley wel.quote:
Ach, vinden mannen de hemel niet sowieso onder rokjesquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*kijkt onder rokje van engeltje.
Pinkt traantje wel bij het lezen van dit schrijfsel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, vinden mannen de hemel niet sowieso onder rokjes
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pinkt traantje wel bij het lezen van dit schrijfsel.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pinkt traantje wel bij het lezen van dit schrijfsel.
Heb je 'Teeth' wel eens gezien?quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, vinden mannen de hemel niet sowieso onder rokjes
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je 'Teeth' wel eens gezien?
Nee. Maar auchquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, daar heb ik geen last van hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Dankzij IJsdraakje zijn we straks allemaal homelofiel en dan is het ook weer niet goed.
Nee, jij stond te huigje tikken natuurlijk toenquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En jep. God Seed, Rotting Christ en Cradle of Filth. En nog iets, een band met een soort van Jezus en heel veel attributen, maar de naam is me niet bijgebleven.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was de eerste band.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee, jij stond te huigje tikken natuurlijk toen
Ja je kende m toch allang toen tochquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Al hadden we toen al wel besloten dat we een setje waren, dus och.Ik blijf het de eerste date noemen.
Ja, ik ken 'm alweer een jaar of 11. Tijd, waar blijft het.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja je kende m toch allang toen toch
Honderd jaar geleden
Bijna verkansie.quote:
Ik moet maandag nog, en dan pas donderdag 2 januari weer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ken 'm alweer een jaar of 11. Tijd, waar blijft het.
[..]
Bijna verkansie.
Ik moet maandag/dinsdag nog een beetje in de gaten houden, maar dat is een half uurtje inloggen rond de middag, dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik moet maandag nog, en dan pas donderdag 2 januari weer.
Dat klinkt vreselijkquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Morgen 2 uurtjes trampolinepark.
Poing poing poing poing.
Ja, lekker met 8 van die 10 jarige naar zon park.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt vreselijk
Verjaardag van D?
quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:42 schreef Fogel het volgende:
Trampolines, they used to be called jumpolines until your mom jumped on one back in 1972...
quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:42 schreef Fogel het volgende:
Trampolines, they used to be called jumpolines until your mom jumped on one back in 1972...
Ik zadel Koos tegen die tijd wel met die ellende opquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, lekker met 8 van die 10 jarige naar zon park.
En er moet iemand mee naar binnen om de boel beetje in de gaten te houden.....
Dus ik ga al saltoend door dat park heen ook.
Wel meer tijd om te meeten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zadel Koos tegen die tijd wel met die ellende op
Jij stuiterd niet graag?quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zadel Koos tegen die tijd wel met die ellende op
Vlaai in Limburg met MSS, of hoe heette ze ook alweer?quote:
Nee joh. Denk dat ik alles bij elkaar spuug, plus hoogtevrees en hekel aan kinderenquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij stuiterd niet graag?
Is toch leuk, lekker op en neer en op en neer en op en neer. Wel rustig aan beginnen, eerst springen, op je kont landen, en dan weer proberen te gaan staan.
HMS is het toch? De namen van schepen?quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vlaai in Limburg met MSS, of hoe heette ze ook alweer?
Mss ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vlaai in Limburg met MSS, of hoe heette ze ook alweer?
Dit is een oud nagelmeisjesclub fokster, weet alleen haar foknaam niet meerquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
HMS is het toch? De namen van schepen?
Die van je eigen kindquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Meets omgooien omdat je een kinderfeestje vergeten was.
Der eigen kind????quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Meets omgooien omdat je een kinderfeestje vergeten was.
Ik blijf het wel mooi vinden. Zo'n spannend sociaal leven heb ik nou ook weer niet op wat uitstapjes naquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Molo d'r legendarische agendaskillz.
Misschien daarom wel, gewoon nooit gewend geraakt aan je agenda daadwerkelijk gebruiken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik blijf het wel mooi vinden. Zo'n spannend sociaal leven heb ik nou ook weer niet op wat uitstapjes na
Ik heb jou ook nog nooit over lange nagels gehoord, dus wat doe je bij een nagelclubje?quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik blijf het wel mooi vinden. Zo'n spannend sociaal leven heb ik nou ook weer niet op wat uitstapjes na
Hehehequote:Op vrijdag 20 december 2019 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien daarom wel, gewoon nooit gewend geraakt aan je agenda daadwerkelijk gebruiken.
Dat is een vraag die nog regelmatig gesteld wordtquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog nooit over lange nagels gehoord, dus wat doe je bij een nagelclubje?
Je hebt toch een andere baan?quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is een vraag die nog regelmatig gesteld wordt
Moet even naar een vergadering, maar IJs legt het je vast graag uit
Iets met meerkoeten
Duivelsbeesten zijn dat.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, godver, die meerkoet was ik alweer vergeten.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehe
Nee ik leef tegenwoordig vanuit mijn agenda vrees ik. Gesynct met die van Koos en alles
Deze was als ik het me goed herinner aangereden door Molo. Een plaatje op Fok gooien, resulteerde volgens mij nog in een ban ook.quote:
Agenda van mijn partner, agenda van wanneer de kinderen hier al dan niet zijn, schoolvakanties, diabeteskalender (wanneer dingen vervangen moeten worden enzo)... en dat als overlay op mijn werkkalender. Whoopwhoop.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehe
Nee ik leef tegenwoordig vanuit mijn agenda vrees ik. Gesynct met die van Koos en alles
Klinkt als molo wel ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze was als ik het me goed herinner aangereden door Molo. Een plaatje op Fok gooien, resulteerde volgens mij nog in een ban ook.
En volgens mij kwam ze gewoon de SC binnenvallen, ik weet dat ze een tijdje een poging heeft gedaan tot lakken, maar dat duurde niet lang. Maar nagelmeisjes (in ieder geval de groep die we nu nog hebben) hebben een vreemd gevoel voor humor, dus het lakken was eigenlijk bijzaak.
Dat soort scheten zijn altijd het beste om in een lift te laten ontsnappen net voordat je er zelf uit gaat.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:24 schreef Karzai het volgende:
Tevens liet ik net een warm scheetje, was even bang dat ik een nat broekje had, maar dat was gelukkig niet het geval😃
Zo werkt het niet helemaalquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt toch een andere baan?
Dan hoef je bij die hudige toch niks meer te doen of?
Gadverdammequote:Op vrijdag 20 december 2019 11:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat soort scheten zijn altijd het beste om in een lift te laten ontsnappen net voordat je er zelf uit gaat.
Foto van gelakte nagels in wedstrijd, lak was geïnspireerd door die aanrijding, mocht nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze was als ik het me goed herinner aangereden door Molo. Een plaatje op Fok gooien, resulteerde volgens mij nog in een ban ook.
En volgens mij kwam ze gewoon de SC binnenvallen, ik weet dat ze een tijdje een poging heeft gedaan tot lakken, maar dat duurde niet lang. Maar nagelmeisjes (in ieder geval de groep die we nu nog hebben) hebben een vreemd gevoel voor humor, dus het lakken was eigenlijk bijzaak.
Alleen al voor de planning ga ik dus niet scheidenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Agenda van mijn partner, agenda van wanneer de kinderen hier al dan niet zijn, schoolvakanties, diabeteskalender (wanneer dingen vervangen moeten worden enzo)... en dat als overlay op mijn werkkalender. Whoopwhoop.
OH JA.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Foto van gelakte nagels in wedstrijd, lak was geïnspireerd door die aanrijding, mocht niet
En de rest jaz nagelmeisjeshumor
quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen al voor de planning ga ik dus niet scheiden
Ik ben sinds gister vanalles aan het verbranden. Geeft ook voldoening.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ouwe papierzooi wegwerken, heerlijk.
SHRED ALLES
Ja, da's hier weer een uitdaging, fik stoken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben sinds gister vanalles aan het verbranden. Geeft ook voldoening.
Zou denk ik wel nog beter fikken indien het eerst door de shredder zou gaan, maar ach. FIK!
Mja mja, liever nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Al die kalenders maakt plannen wel makkelijk op zich.
Lekker gevoel geeft dat jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ouwe papierzooi wegwerken, heerlijk.
SHRED ALLES
Ha nog een stadsgenootquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga al meer dan 2 uur bijna douchen en dan dingen doen.
Marokkaanse efficiëncy?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
Twee uur lang douchen en je ziet eruit als oma.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er drie uur over gedaan om de kracht te vinden om uit bed te komenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Had ik maar een bad.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Twee uur lang douchen en je ziet eruit als oma.
Mentaal lig ik nog steeds in bedquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er drie uur over gedaan om de kracht te vinden om uit bed te komen
quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:45 schreef Molo het volgende:
Per maart werk ik ook weer in 's-Gravenhage
Het is ook gewoon van dat grijze kut weer. Ik lig op de bank met een dekentje.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er drie uur over gedaan om de kracht te vinden om uit bed te komen
Je bent nog steeds welkom hier en dan kan je net zo lang in bad als je zelf wil.quote:
Mentaal lig ik al jaren in coma....quote:
Haha te laat!quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent nog steeds welkom hier en dan kan je net zo lang in bad als je zelf wil.
En dat op mijn vrije dagquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon van dat grijze kut weer. Ik lig op de bank met een dekentje.
Dat aanbod staat al jaren...quote:
Hable con ella?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mentaal lig ik al jaren in coma....
Lol pas maar op, ik ben wel eens bij mensen op badbezoek geweest.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent nog steeds welkom hier en dan kan je net zo lang in bad als je zelf wil.
Serieus?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol pas maar op, ik ben wel eens bij mensen op badbezoek geweest.
[..]
Waarom google ik die shit ook gewoonquote:
Oh, over badbezoek gesproken. Espen komt hier de jaarwisseling vierenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol pas maar op, ik ben wel eens bij mensen op badbezoek geweest.
[..]
Maar ik ben wel een keer op bezoek geweest in Trondheimquote:
Yep of na een meet even met iemand mee naar de hotelkamer om te badderen Om vervolgens de laatste trein te missen. Ik hou van badderen.quote:
Zolang het maar droog blijft. Wil wel nog stukje gaan fietsen vandaag.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja minder. Maar volgens mij is het niet koud.
Heerlijk ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:40 schreef Molo het volgende:
Ik ben heel visueel ingesteld, dus ik doe nu ook aan mentaal shedderen. Dat werkt echt fantastisch kan ik me vertellen![]()
Bewust uit mijn hoofd en weg van zorgen pleuren
Je moet me even helpen, Espen was welke Noor ook alweer? Die van die hotelkamer?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, over badbezoek gesproken. Espen komt hier de jaarwisseling vieren
Film over een vrouw in comaquote:
Bikkel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar droog blijft. Wil wel nog stukje gaan fietsen vandaag.
Ja, die van de hotelkamer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet me even helpen, Espen was welke Noor ook alweer? Die van die hotelkamer?
Ik hoop op vanmiddag even droog, ik wil nog richting sportschool, maar die zit in een winkelcentrum. Daar willen parkeren op vrijdagmiddag voor de feestdagen klinkt als een slecht plan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar droog blijft. Wil wel nog stukje gaan fietsen vandaag.
Lolquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een keer op bezoek geweest in Trondheim
[..]
Yep of na een meet even met iemand mee naar de hotelkamer om te badderen Om vervolgens de laatste trein te missen. Ik hou van badderen.
Ja top is dat he. Werkt echt wel goed dat!quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijk ja.![]()
Eigenlijk wel een van de nuttigste dingen die ik aan m'n pilateslesjes heb overgehouden, al m'n onnodige gedachten "in een doos doen en wegzetten".
Nice!quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:53 schreef Fogel het volgende:
Oh, en iets heel anders... ik heb net een trip naar Riga geboekt. Met pasen. Thuisblijven is zowat duurder!
Benieuwd hoe dat is, lijkt me erg tof namelijkquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:53 schreef Fogel het volgende:
Oh, en iets heel anders... ik heb net een trip naar Riga geboekt. Met pasen. Thuisblijven is zowat duurder!
Last van stijve bovenbenen en onderrug dus moet wel even. Als het wel gaat regenen ga ik gewoon op de dyno fietsen.quote:
Oeh! Met wie ga je?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:53 schreef Fogel het volgende:
The horrorquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop op vanmiddag even droog, ik wil nog richting sportschool, maar die zit in een winkelcentrum. Daar willen parkeren op vrijdagmiddag voor de feestdagen klinkt als een slecht plan.
Riga is mooi en cheap assquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:53 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een beetje een haat liefde verhouding met racefietsen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Last van stijve bovenbenen en onderrug dus moet wel even. Als het wel gaat regenen ga ik gewoon op de dyno fietsen.
Tussen nieuwjaarsdag en oudjaarsdagquote:
Nee nee, Riga.quote:
Het is een leuke stad, al vond ik Vilnius net wat leuker. Tallinn een beetje ertussen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat is, lijkt me erg tof namelijk
Met vriendin, alleen weet ze dat nog nietquote:
Pas het vaak toe als het in slaap vallen niet helemaal lekker wil.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja top is dat he. Werkt echt wel goed dat!
Ja, en het is 7 minuten fietsen ofzo, dus daarvoor ga ik mezelf die ellende niet op de hals halen. Dan kan ik het in dezelfde tijd wandelen ook, zeg maar.quote:
Ja dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tussen nieuwjaarsdag en oudjaarsdag
How comes?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een haat liefde verhouding met racefietsen.
Hier begint pasen 8 april.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al
Cool! Ik moet ook nog naar Riga, meeten? Alleen Wizz vliegt zo vroeg en dat is wel kut vanuit Den Haag.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee nee, Riga.
[..]
Het is een leuke stad, al vond ik Vilnius net wat leuker. Tallinn een beetje ertussen.
[..]
Met vriendin, alleen weet ze dat nog niet
Ik heb Noorwegen niet op mijn kalender staan.quote:
Omdat mijn broer 2,5 jaar geleden omgekomen is bij een fietsongeluk op de wielerbaan. Dus doe maar voorzichtig.quote:
Ich auch nichtquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Noorwegen niet op mijn kalender staan.
Of fappenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pas het vaak toe als het in slaap vallen niet helemaal lekker wil.
[..]
Ja, en het is 7 minuten fietsen ofzo, dus daarvoor ga ik mezelf die ellende niet op de hals halen. Dan kan ik het in dezelfde tijd wandelen ook, zeg maar.
Verder wel heel veel Europees. Noorden alleen niet.quote:
Oh jezus zegquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat mijn broer 2,5 jaar geleden omgekomen is bij een fietsongeluk op de wielerbaan. Dus doe maar voorzichtig.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder wel heel veel Europees. Noorden alleen niet.
Oh damn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat mijn broer 2,5 jaar geleden omgekomen is bij een fietsongeluk op de wielerbaan. Dus doe maar voorzichtig.
Jezus, dan snap ik het welquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doen! Ze hebben daar prima spa-hotels voor goedkoop.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cool! Ik moet ook nog naar Riga, meeten? Alleen Wizz vliegt zo vroeg en dat is wel kut vanuit Den Haag.
Hehe. Roep maar even wanneer het vast staat en ongeveer 2 maanden van tevoren, kijk ik wel even of ik kan. Misschien kunnen we dan Fles ook wel porren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doen! Ze hebben daar prima spa-hotels voor goedkoop.
Wel een kleine "maar"... het kan zijn dat ik het moet annuleren, want dingen boeken zonder vragen gaat niet altijd goed
Suc6quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
Was niet mijn bedoeling om het topic te killen hoor.
Douchen, NU!
We durfden niet meer, met al dat douche-uitstellen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
Was niet mijn bedoeling om het topic te killen hoor.
Douchen, NU!
Dit jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We durfden niet meer, met al dat douche-uitstellen.
Het blijft typisch, ik stel eronder gaan staan altijd uit, maar als ik er eenmaal onder sta, wil ik er niet meer onderuit.quote:
Dat doe ik alleen als ik hondsberoerd benquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het blijft typisch, ik stel eronder gaan staan altijd uit, maar als ik er eenmaal onder sta, wil ik er niet meer onderuit.
En daarna bij voorkeur leven in een onesie/huispak/pyjama/allesbehalveechtekleding
Ik zou dat iedere dag wel kunnen doen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik hondsberoerd ben
Hondsberoerd zijn?quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou dat iedere dag wel kunnen doen.
Huispakhangen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik hondsberoerd ben
Mentaal of fysiek shredderen?quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer even een shredderpauze. Belachelijk hoeveel papier een mens kan verzamelen.
verwacht je de belastingdienst of zo?quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer even een shredderpauze. Belachelijk hoeveel papier een mens kan verzamelen.
Fysiek.quote:
Neuh, gewoon een stapel oude bestellingen, offertes, ouwe meuk die niet meer klopt, maar waar vertrouwelijke gegevens op staan, dat idee.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
verwacht je de belastingdienst of zo?
Of een politie inval?
Dan werd het wel hoog tijd!quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ruim dus te weinig op. Ik kom dingen tegen van 2016.
Is werk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan werd het wel hoog tijd!
Ik ben de laatste tijd te vaak verhuisd om dingen van zo oud tegen te komen
Doe review doorgeven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
De witcher op Netflix!Dat wordt laat vanavond!
GoT, maar dan met meer horror elementen erin schijnt het.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe review doorgeven.Het klinkt als iets dat in m'n straatje zou moeten passen, maar het trekt me eigenlijk maar weinig.
Is dat een serie? Zag er toevallig iets over voorbij komen, alleen een krantenkop eigenlijk. Maar kijken dusquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:02 schreef Arch-Indar het volgende:
De witcher op Netflix!Dat wordt laat vanavond!
Dat is logischquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:21 schreef Molo het volgende:
Ik ga straks mijn ontslagbrief opsturen
Voelt toch een beetje weemoedig, hoe gek ook![]()
![]()
Gebaseerd op een game.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat een serie? Zag er toevallig iets over voorbij komen, alleen een krantenkop eigenlijk. Maar kijken dus
Snap ik wel als het ineens zo dichtbij komt.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:21 schreef Molo het volgende:
![]()
quote:
Je hebt daar toch heel wat jaren van je leven gezeten, en meeste ook met plezier en leuke collega's.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:21 schreef Molo het volgende:
![]()
Toch jammer dat mobiel blocken van users niet kanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel als het ineens zo dichtbij komt.
Ja het is heel dubbel. Ik ben echt kut behandeld door mijn werkgever, maar het werk en de collega's zijn idd wel erg tofquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt daar toch heel wat jaren van je leven gezeten, en meeste ook met plezier en leuke collega's.
Niet zo gek dus.
Ik acht de kans hoger dat Molo de naam van de game gehoord heeft dan die van de boeken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht op boeken?
edit: o de boeken zijn gebaseerd op de game.
Beide nulkommanulnulnulnulnul1 of zo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik acht de kans hoger dat Molo de naam van de game gehoord heeft dan die van de boeken.
Bingoquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beide nulkommanulnulnulnulnul1 of zo.
Niet van het zelf spelen uiteraard, maar zo her en der online.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beide nulkommanulnulnulnulnul1 of zo.
Je overschat mijquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet van het zelf spelen uiteraard, maar zo her en der online.
Straks allemaal nieuwe collega's om je aan op te werken, nieuwe projecten om je op te storten en andere leuke dingen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja het is heel dubbel. Ik ben echt kut behandeld door mijn werkgever, maar het werk en de collega's zijn idd wel erg tof
Raar gevoel. Maar goed, kom ik ook wel weer overheen
Geen last Christmas voor je lappiequote:
Nah, ik onderschat gewoon de media-aandacht niet.quote:
Misschien daarom wel.quote:
Jazekersquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Straks allemaal nieuwe collega's om je aan op te werken, nieuwe projecten om je op te storten en andere leuke dingen.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazekers![]()
Ik heb gisteren al een aantal collega's ontmoet, denk dat dat wel goed gaat komen![]()
![]()
![]()
Leuke projecten, megaveel ontwikkelingen, awesome
Bij IT zijn ze ‘m nu aan het opereren. Ik weet ook wat ze gaan vinden. Er zat zo’n zakje met drooghoudkorrels in mijn rugzak. Dat is gescheurd en die balletjes zitten nu in de ventilatorquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mooi moment, wel, vrijdag middag.
Vroeg weekend!
I wish you a HP Christmas, and a Delly new yearquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien daarom wel.
NIET WEER DIE KERSTMUZIEK
quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij IT zijn ze ‘m nu aan het opereren. Ik weet ook wat ze gaan vinden. Er zat zo’n zakje met drooghoudkorrels in mijn rugzak. Dat is gescheurd en die balletjes zitten nu in de ventilator
Je bent zelf een del.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:36 schreef Molo het volgende:
[..]
I wish you a HP Christmas, and a Delly new year
Oh godquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:35 schreef Arch-Indar het volgende:
https://tweakers.net/geek(...)oogle-assistent.html
grtt grtt grttt grttttquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij IT zijn ze ‘m nu aan het opereren. Ik weet ook wat ze gaan vinden. Er zat zo’n zakje met drooghoudkorrels in mijn rugzak. Dat is gescheurd en die balletjes zitten nu in de ventilator
quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doe jij met je rugzak en ventilator dat die balletjes daarin terecht komenquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet ze ook eigenlijk wegkiepen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:37 schreef Molo het volgende:
Fantastische veiligheidsmaatregel wel, zo'n faalzakje
Hoe ziet dat eruitquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:37 schreef Molo het volgende:
Fantastische veiligheidsmaatregel wel, zo'n faalzakje
Gewoon altijd rekenen op een natte (rug)zak....quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat doe jij met je rugzak en ventilator dat die balletjes daarin terecht komen![]()
Bij nader inzien, beantwoord die vraag maar gewoon niet
Het klonk alsof iemand met een flinke vibrator in de weer was.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
grtt grtt grttt grtttt
Zon geluidje maakt ie nu?
Komt dat zakje met droogkorrels toch weer van pas!!quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het klonk alsof iemand met een flinke vibrator in de weer was.
De ventilator van mijn laptop. Of fan heet dat dan eigenlijkquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat doe jij met je rugzak en ventilator dat die balletjes daarin terecht komen![]()
Bij nader inzien, beantwoord die vraag maar gewoon niet
Dan weet ik nog wel leuker spul, dat wordt warm.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Komt dat zakje met droogkorrels toch weer van pas!!
Dit vraagt om meer uitleg. Glijmiddel is ook altijd koud.. das niet handig.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel leuker spul, dat wordt warm.
En die is geen fan van droogkorrels...quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De ventilator van mijn laptop. Of fan heet dat dan eigenlijk
Je hébt ook van dat spul dat warm wordt..quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit vraagt om meer uitleg. Glijmiddel is ook altijd koud.. das niet handig.
En dan wordt het zakje natuurlijk gaar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja nee, zo’n zakje zit standaard in zo’n tas om ‘m droog te houden onderweg van China naar hier. Maar ik vergeet ‘m natuurlijk weer eruit te halen
Één keer gebruikt, vond dat eng spulquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hébt ook van dat spul dat warm wordt..
Oh ik dacht in de laptop zelfquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja nee, zo’n zakje zit standaard in zo’n tas om ‘m droog te houden onderweg van China naar hier. Maar ik vergeet ‘m natuurlijk weer eruit te halen
quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Één keer gebruikt, vond dat eng spul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja, nú wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
En die is geen fan van droogkorrels...
quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]AuwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Maar werkte het?quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Één keer gebruikt, vond dat eng spul
Wil je die foto van me weghalen? Kthx.quote:
Nu idd wel jquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nú wel ja.
Tenminste, zo begrijp ik 'm.
Sorryquote:Op vrijdag 20 december 2019 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil je die foto van me weghalen? Kthx.
Die tintelendequote:
Lijkt me ook onhandig.. ben je net eindelijk beetje heet..... krijg je het koud.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
En die is geen fan van droogkorrels...
quote:
Met ijsklontjes kun je het ook behoorlijk hot maken ^^quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:51 schreef Arch-Indar het volgende:
IJsklontjes... die werken pas goed.
1 Keer geprobeerd, dat doe ik nooit meer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met ijsklontjes kun je het ook behoorlijk hot maken ^^
Kun je zelf maken, dan met een smaakje... en dan..quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
IJsklontjes lijkt me dan weer gekloot.
We schijnen vormpjes te hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kun je zelf maken, dan met een smaakje... en dan..
Nou ja je snapt me wel.
De ijsklontjes aan de ventilator hangen?quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Aan de ventilator hangen om de verkeerde redenen enzo.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
1 Keer geprobeerd, dat doe ik nooit meer.
Dacht dat ze dood ging joh....
quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De ijsklontjes aan de ventilator hangen?
quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We schijnen vormpjes te hebben.
Leuk voor de gasten.quote:
Nee echt hoor...quote:
Oef, dat lijkt me idd heel erg schrikken dan ineens.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee echt hoor...
Ze kon slecht tegen kou zij ze, maar ja, je probeert eens wat, je plaagt een beetje...
Na 15 minuten een op een epileptische trilaanval lijkende toeval kwam ze weer bij.
Daarom, nooit meer....
Ja, maar het was gewoon rillen van de kou......quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat lijkt me idd heel erg schrikken dan ineens.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee echt hoor...
Ze kon slecht tegen kou zij ze, maar ja, je probeert eens wat, je plaagt een beetje...
Na 15 minuten een op een epileptische trilaanval lijkende toeval kwam ze weer bij.
Daarom, nooit meer....
Ik ga het hier ook maar laten danquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar het was gewoon rillen van de kou......
Maar schrok wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |