Hm, jammer dat je de wereld zo ziet. Ik ben in mijn leven tot nu toe niets te kort gekomen, dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Nice guys finish last, Bitterbal is meer op zoek naar de badr Haris en taghis van deze wereld
Ah, een dame met goede smaak. Komt eraan!quote:
Ga ik nu zoeken, want ken ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft wel een hoog jank gehalte. Doet me denken aan het nummer van Rowwen Heze 'Met de neus omhoog'
Zeker waar, maar is wel weer iets...minder chique. Maar je hebt gelijk, het gaat hier wel over Bitterbal, dus:quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:55 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zeker waar, maar is wel weer iets...minder chique. Maar je hebt gelijk, het gaat hier wel over Bitterbal, dus:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:55 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zeker waar, maar is wel weer iets...minder chique. Maar je hebt gelijk, het gaat hier wel over Bitterbal, dus:
[ afbeelding ]
Heerlijk begin van de dagquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:57 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb in de auto vaak zo'n meeneembeker koffie, blijkbaar zat de afsluitring gisteren scheef erin dus ik goot gisteren zo een hele sloot koffie over mijn jas en jurk heen in de auto. Tijdens het rijden
Fantastisch
Ik ben toch al niet zo goed in beginnen van de dag, dus dit was top jaquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben toch al niet zo goed in beginnen van de dag, dus dit was top ja![]()
Jules Deelder: “Volgens mij gaat het licht aan als je doodgaat, niet uit.”quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben toch al niet zo goed in beginnen van de dag, dus dit was top ja![]()
quote:
Goeie inzichtenquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jules Deelder: “Volgens mij gaat het licht aan als je doodgaat, niet uit.”
Echt? Vetquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flashbacks naar m'n eerste date met Joop.
Ja en in de avond contract getekend, dus heb mijn jas maar even in de auto gelatenquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh kak, lekker wel, koffie over je heen gooien.
Over koffie gesproken...
Van dat ongezellige tl-licht.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Engelenlichtquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat ongezellige tl-licht.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt? Vet
[..]
Ja en in de avond contract getekend, dus heb mijn jas maar even in de auto gelaten
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie smiley wel.quote:
Ach, vinden mannen de hemel niet sowieso onder rokjesquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*kijkt onder rokje van engeltje.
Pinkt traantje wel bij het lezen van dit schrijfsel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, vinden mannen de hemel niet sowieso onder rokjes
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pinkt traantje wel bij het lezen van dit schrijfsel.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pinkt traantje wel bij het lezen van dit schrijfsel.
Heb je 'Teeth' wel eens gezien?quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, vinden mannen de hemel niet sowieso onder rokjes
quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je 'Teeth' wel eens gezien?
Nee. Maar auchquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je 'Teeth' wel eens gezien?
Och, daar heb ik geen last van hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Dankzij IJsdraakje zijn we straks allemaal homelofiel en dan is het ook weer niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |