Dat is standaard bij Cambuur ja.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol hoorde ik nou Ricky met Genot?
quote:Op donderdag 19 december 2019 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, zaterdag 22.00 uur bij Foxie.
Wat een bazenclub.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is standaard bij Cambuur ja.
Blijft iedereen zaterdag kijken naar Fox ouwe reus.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:38 schreef fetX het volgende:
Waarom is de loting in godsnaam zaterdag?
Zodat er mensen naar de eretribune gaan kijkenquote:Op donderdag 19 december 2019 22:38 schreef fetX het volgende:
Anders kijkt er geen hond naar De Eretribune.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:38 schreef fetX het volgende:
Wel godverdomme.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijft iedereen zaterdag kijken naar Fox ouwe reus.
Gewoon naar het darten kijken. Die loting zie ik later wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel godverdomme.
Het erge is: ik kijk waarschijnlijk ook nog
True.quote:Op donderdag 19 december 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon naar het darten kijken. Die loting zie ik later wel.
Komt er een achterquote:Op donderdag 19 december 2019 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een bazenclub.
@:jancees
Doe maar Heerenveen uitquote:Op donderdag 19 december 2019 22:46 schreef MC-Morgan het volgende:
Hier moeten we het mee gaan doen.
Go Ahead Eagles
IJsselmeervogels
SC Heerenveen
Vitesse
TOP Oss
FC Eindhoven
Fortuna Sittard
Ajax
Heracles Almelo
Spakenburg
AZ
Willem II
NAC Breda
PSV
FC Utrecht
Feyenoord
Dat is wel echt zonde. Zo maken ze tradities kapot.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:36 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik las net dat er dit seizoen voor 't eerst zaterdag al het gehele schema bekend gemaakt gaat worden. Dus dat je na zaterdag je mogelijke volgende tegenstanders weet in de beker. Ik hoop zo dat 't niet waar is.
Dat zou echt kut zijnquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:36 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik las net dat er dit seizoen voor 't eerst zaterdag al het gehele schema bekend gemaakt gaat worden. Dus dat je na zaterdag je mogelijke volgende tegenstanders weet in de beker. Ik hoop zo dat 't niet waar is.
Geen lotingen meer na dit jaar?...quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:36 schreef MC-Morgan het volgende:
Rare zinquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:22 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaan er altijd ideeën of dingen ze bij b-sporten doen over naar voetbal? Laat die paupers lekker hun ding doen maar laat ons met rust!!
Wat probeer je te zeggen, René?quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:22 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaan er altijd ideeën of dingen ze bij b-sporten doen over naar voetbal? Laat die paupers lekker hun ding doen maar laat ons met rust!!
Darts > Badr vs Ricoquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef MC-Morgan het volgende:
Schiet op! Ik moet zo dagjesmensen bij Badr vs Rico.
Alleen om die reden zouden clubs deze onzin moeten boycotten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kwart- en halve finales ook gelijk.
Moet PSV nu 3x uit (potentieel)?quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef fetX het volgende:
Feyenoord loot alleen maar uit. Dit kan niet.
2 jaar terug lootte we alleen maar thuis.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:17 schreef fetX het volgende:
Feyenoord loot alleen maar uit. Dit kan niet.
Ajax wint al jaren niet in Almelo en zelden in Arnhem.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:21 schreef Slobeend het volgende:
Rode loper voor Ajax naar de finale.
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 jaar terug lootte we alleen maar thuis.
Loottequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uit Utrecht is ook geen gelopen koers, mocht je die tegenkomen in de halve finale.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax wint al jaren niet in Almelo en zelden in Arnhem.
Daarom, dat is gewoon een pittige route.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uit Utrecht is ook geen gelopen koers, mocht je die tegenkomen in de halve finale.
zegt die nou "lootte"quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En wie wint hem dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:23 schreef fetX het volgende:
Mijn gok voor de halve finales:
Utrecht - Vitesse
Willem II - AZ
quote:
Tegen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gaan choken in de finale.
Utrechtquote:
loottequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
The King of Chokequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse dan maar.
Want Utrecht heeft opperchoker Brom.
Zou leuk zijn, maar ik zie dat niet gebeuren. Wij vliegen er tegen Heracles uit. Of zouden ze Makkelie deze wedstrijd niet meer durven geven?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse dan maar.
Want Utrecht heeft opperchoker Brom.
Ga je je nu vooraf al indekken over de scheidsrechter?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik zie dat niet gebeuren. Wij vliegen er tegen Heracles uit. Of zouden ze Makkelie deze wedstrijd niet meer durven geven?
Sarcasmequote:Op zaterdag 21 december 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je je nu vooraf al indekken over de scheidsrechter?
Ajax ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Sarcasme
Maar wij gaan niet in Almelo winnen.
Sow, dat zijn uitspreken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:33 schreef PicoMMP het volgende:
Ik denk dat de bekerwinnaar ongeslagen de beker wint.
@Paulquote:Op maandag 20 januari 2020 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zitten er nog echte cupfighters in?
@:el-stinho
Vechtwedstrijd.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast present. @:fetx
Kinderachtig gedoequote:Op maandag 20 januari 2020 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Willem II zonder uitsupporters naar Heerenveen
Capo mocht niet mee omdat ie vorige keer megafoon bij had. Het is allemaal wat.
Hoop dat de spelers gewoon weglopen bij dat tyfus volkslied van ze. Kut Friezen. @:maxi-mus
@:kingroland wat vind jij van die act van het volkslied?
Ik ben meer benieuwd naar wat jij er van vindt dat de beker nu al tot de finale is uitgeloot. Haalt dat de MAGIE VAN DE BEKER weg bij jou?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zitten er nog echte cupfighters in?
@:el-stinho
Ik vind het wel jammer ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar wat jij er van vindt dat de beker nu al tot de finale is uitgeloot. Haalt dat de MAGIE VAN DE BEKER weg bij jou?
Kinderachtig gedoe, zo'n megafoon.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoop dat de spelers gewoon weglopen bij dat tyfus volkslied van ze. Kut Friezen. @:maxi-mus
Ook niet waarschuwen dat soort mensen, gewoon direct een landelijk stadionverbod. Niemand neemt per ongeluk een megafoon mee en iedereen heeft er last van.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:05 schreef Caland het volgende:
Ik snap ook volkomen dat je als thuisclub zegt dat je zo’n megafoondebiel niet je stadion in wil hebben.
Dat standpunt zouden alle clubs moeten hebben
Eens, irritant gedoe altijdquote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:05 schreef Caland het volgende:
Ik snap ook volkomen dat je als thuisclub zegt dat je zo’n megafoondebiel niet je stadion in wil hebben.
twitter:DennisVanEersel twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 17:40:41Flinke mist in het stadion van Fortuna Sittard. Om 18:00 uur wordt er bekeken of de bekerwedstrijd van Feyenoord door kan gaan. reageer retweet
Eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:05 schreef Caland het volgende:
Dat volkslied is walgelijk ja, net als een capo.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En als ze er wel zijn, lokken we ze gewoon naar FAQ.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gelukkig zijn er geen mods online dus we kunnen flink los.
@:kingroland
@:klummie
@:skysherrif
@:donraja
Of naar BUGquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En als ze er wel zijn, lokken we ze gewoon naar FAQ.
Hoi Slobeend, vrees je voor een langer verblijf van Advocaat dan alleen dit seizoen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:33 schreef Slobeend het volgende:
Rot op Mario met je DUELKRACHT en FYSIEK. Fer speelt enorm matig.
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Slobeend, vrees je voor een langer verblijf van Advocaat dan alleen dit seizoen?
Wel knap dat er dan straks 1,5 jaar de mogelijkheid is geweest om een nieuwe trainer te zoeken sinds Gio en je bij Advocaat en dan Stam en dan weer Advocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat komt.quote:
Ik houd er nog steeds rekening mee dat Fraser de opvolger van Dick wordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel knap dat er dan straks 1,5 jaar de mogelijkheid is geweest om een nieuwe trainer te zoeken sinds Gio en je bij Advocaat en dan Stam en dan weer Advocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat komt.
Hoe voel je je daarbij?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik houd er nog steeds rekening mee dat Fraser de opvolger van Dick wordt.
Alsof ze echt zoeken naar een trainerquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel knap dat er dan straks 1,5 jaar de mogelijkheid is geweest om een nieuwe trainer te zoeken sinds Gio en je bij Advocaat en dan Stam en dan weer Advocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat komt.
Zou Arnesen zelf input leveren of staan de Vrienden van Feyenoord met een sniper klaar?quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou Arnesen zelf input leveren of staan de Vrienden van Feyenoord met een sniper klaar?
Anders de RvC wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou Arnesen zelf input leveren of staan de Vrienden van Feyenoord met een sniper klaar?
Als ik dat NRC-stuk las, kreeg ik alleen maar meer medelijden met Jan de Jong.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anders de RvC wel.
Maar in principe wordt het Advocaat. Weg van de minste weerstand.
Eindhoven is niet zo bijzonder, ouwe reus. Toen ze Branco van den Boomen nog hadden, had het gekund. Nu niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:56 schreef Paul het volgende:
Bijna geen publiek bij Eindhoven terwijl ze best een kans maken tegen Utrecht
Maar Jan deed ook rare dingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik dat NRC-stuk las, kreeg ik alleen maar meer medelijden met Jan de Jong.
Ja, Eindhoven. Had je serieus veel publiek verwacht?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:56 schreef Paul het volgende:
Ja die is echt in een rattennest terecht gekomen. Had geen kans. Overigens ook niet de juiste kwaliteiten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik dat NRC-stuk las, kreeg ik alleen maar meer medelijden met Jan de Jong.
Utrecht kan opeens zwaar tegenvallen, dus ik houd overal rekening meequote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eindhoven is niet zo bijzonder, ouwe reus. Toen ze Branco van den Boomen nog hadden, had het gekund. Nu niet.
Weet je wie er ook rare dingen deed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Bij Fortuna is het ook wel bizar hoe weinig mensen op die tribune zitten. Je zou denken dat een thuiswedstrijd, in de beker, tegen Feyenoord, één van je leukere wedstrijden in het jaar kan worden. Hef jezelf dan op als club.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:56 schreef Paul het volgende:
Ach, waar zit het tegenwoordig nog wel vol?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bij Fortuna is het ook wel bizar hoe weinig mensen op die tribune zitten. Je zou denken dat een thuiswedstrijd, in de beker, tegen Feyenoord, één van je leukere wedstrijden in het jaar kan worden. Hef jezelf dan op als club.
oei goede jinxquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eindhoven is niet zo bijzonder, ouwe reus. Toen ze Branco van den Boomen nog hadden, had het gekund. Nu niet.
Mehquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:26 schreef Coco. het volgende:
Op naar het PAUL topic!
ONZ / Het Paul Topic
Haha wow dit was slecht van Zoetjequote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:26 schreef Coco. het volgende:
Op naar het PAUL topic!
ONZ / Het Paul Topic
Oei, dit lijkt me een fout.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:28 schreef Paul het volgende:
Check de goal van Eindhoven!!!!!!!!!!!
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1219718100658147331
Zoet
Slecht gekeept.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:28 schreef Paul het volgende:
Zoet
Utrecht had zich laten vertellen door iemand dat Zoet beter zou zijn dan Onana.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slecht gekeept.
Waarom dacht Utrecht dat Zoet een versterking zou zijn?
Zoet was tegen Zwolle ook al niet best.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:28 schreef Paul het volgende:
Zoet
Nee, er is weinig aan zo.quote:
Koselev is toch een type Piet Velthuizen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
Zou het wat uitmaken bij die Kosalev?
Geen idee of Koselev van karpers houdt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koselev is toch een type Piet Velthuizen?
Broodje Alexei, genot.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koselev is toch een type Piet Velthuizen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:07 schreef Coco. het volgende:
Paul juicht alsof Utrecht de EL heeft gewonnen.
Het Jan Louwers stadion ADEMT voetbal.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben blij dat Jan-Joost deze wedstrijd niet deed.
Is inderdaad een vriendelijke kerel.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blom lijkt me best een aardige kerel.
Jammer dat hij een waardeloze scheidsrechter is.
Dat gaan ze sowieso niet. Dat word Vitesse. Die daarna Ajax uit de beker gooien en dan pas tegen Utrecht moeten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef GwaiLow het volgende:
Dat Eindhoven en Utreg zijn niet veel. Deze ploegen verdienen het toch niet om evt straks tegen het grote Ajax te mogen spelen? Toch denk ik dat het 1 van deze ploegen gaat lukken.
twitter:Rickvl17 twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 22:30:19@toeterjan Hoop dat je in die toeter stik, pest kanker jong.Misselijk ventje reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Schiet die vent met die toeter gauw neer
Nou nou nou Yannick.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:Rickvl17 twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 22:30:19@:toeterjan Hoop dat je in die toeter stik, pest kanker jong.Misselijk ventje reageer retweet
@KingRoland vindt dit leukquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:Rickvl17 twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 22:30:19@:toeterjan Hoop dat je in die toeter stik, pest kanker jong.Misselijk ventje reageer retweet
Hier zal @GGMM wel boos om worden, hij en toeterjan zijn goede vrienden.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
Haten op toeterjanquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
Dit Utrecht word geen 4e. Terechte verlenging.quote:
Haha is allemaal mogelijk, maar Ajax is van een andere orde. Is wel even afwachten of er niet teveel blessures zijn en of ze in een bijna sterkste elftal spelen, en als dat het geval is zijn de kansen klein voor elke tegenstander.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gaan ze sowieso niet. Dat word Vitesse. Die daarna Ajax uit de beker gooien en dan pas tegen Utrecht moeten.
Wordquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dit Utrecht word geen 4e. Terechte verlenging.
Dit koppelen we spoedig aan je terugquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk geven ze er bij Eindhoven - Utrecht ook snel een klap op.
Laten we dit op de agenda zetten voor de volgende bila.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit koppelen we spoedig aan je terug
Dat zagen we tegen Telstar.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha is allemaal mogelijk, maar Ajax is van een andere orde. Is wel even afwachten of er niet teveel blessures zijn en of ze in een bijna sterkste elftal spelen, en als dat het geval is zijn de kansen klein voor elke tegenstander.
Had donderdag nog een sollicitatiegesprek, tegenover mij iemand die alleen maar met dit soort kutbegrippen sprak, krijg gewoon de pestpleuris met je agile scrum. En dan ook nog een lekker dik Amsterdams accent erbij. Ik acht mijn kansen klein.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we dit op de agenda zetten voor de volgende bila.
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 23:15:54Het duel tussen @FortunaSittard en @Feyenoord wordt woensdag 29 januari uitgespeeld: https://t.co/pftoeHUZVH.#forfey #TOTOKNVBBeker reageer retweet
Utrecht kan er niets van. Dit is een gestolen overwinning.quote:
Tweet is ook alweer weg.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 23:15:54Het duel tussen @:FortunaSittard en @:Feyenoord wordt woensdag 29 januari uitgespeeld: https://t.co/pftoeHUZVH.#forfey #TOTOKNVBBeker reageer retweet
Het duel in de TOTO KNVB Beker tussen Fortuna Sittard en Feyenoord is vanavond in de 63ste minuut gestaakt bij een 1-1 tussenstand. Vanwege te dicht optrekkende mist besloot scheidsrechter Kevin Blom het duel definitief stil te leggen.quote:
Je zal zo'n vent iedere week maar naast je hebben zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 07:19 schreef Paul het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2007285/
quote:Op woensdag 22 januari 2020 07:19 schreef Paul het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2007285/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |