SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als ie zijn bek maar houdt.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Och, die verschrikkelijke stem.![]()
Die mag morgen naast Jules gaan liggen...
Ssssttttt....quote:Op donderdag 19 december 2019 19:47 schreef just me het volgende:
Ook zo'n luisternummer waar niemand doorheen hoort te lullen
De wachtrij top 500?quote:Op donderdag 19 december 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de apotheek was het echt kerst, blij dat ik deze periode niet nog een keer daarheen hoef, ik heb de afgelopen tijd daar een overdosis Skyradio gehad
vreselijkquote:Op donderdag 19 december 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de apotheek was het echt kerst, blij dat ik deze periode niet nog een keer daarheen hoef, ik heb de afgelopen tijd daar een overdosis Skyradio gehad
Gedichtquote:
Je bent te vroegquote:
Oh ja, jij zit ook aan 10+ verschillende meds per dagquote:Op donderdag 19 december 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Kerst kan nooit te vroeg zijnquote:
dit speelde jij vast op 't orgelquote:
Op z'n doedelzak...quote:Op donderdag 19 december 2019 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
dit speelde jij vast op 't orgel
Gelicht,quote:Op donderdag 19 december 2019 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gedicht
He, is dat niet Herman die daar ligt?
Man man man echt geen gezicht
Dat valt gelukkig nog wel mee, maar ze hebben regelmatig iets niet op voorraad en passen zelf doseringen aan en geven te weinig mee. Vandaag dacht er eentje goed mee en nu krijg ik van mijn bloeddrukmedicijnen de herhaalservice, dus elke 3 maanden bericht dat het klaarligtquote:Op donderdag 19 december 2019 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh ja, jij zit ook aan 10+ verschillende meds per dag
Je moet er in blazen, niet aan zuigen...quote:Op donderdag 19 december 2019 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg echt geen geluid uit zo’n doedelzak
Ik hoor het al, jij hebt ervaringquote:Op donderdag 19 december 2019 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er in blazen, niet aan zuigen...
ze voelen dat je het weekend weg bentquote:Op donderdag 19 december 2019 19:58 schreef Rafeiro het volgende:
Vogeldingen sloegen net wel even op hol.
Het lukt me wel om er geluid uit te krijgen, maar ik ben met reden niet gevraagd om mee te doen aan Mull Of Kintyre...quote:Op donderdag 19 december 2019 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij hebt ervaring
The Underdog Project deed de Summer Jam...quote:Op donderdag 19 december 2019 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Die twee klinken echt zowat identiek
Echt lullig joh, zet er maar een steelpan met water bij in de kooi oid. en een bak voer, haha.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
ze voelen dat je het weekend weg bent
![]()
Wat een geweldige vrouw.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:06 schreef just me het volgende:
Mijn moeder was hier liefhebber van
Gelukkig heb ik oordoppen in en hoort mw. MM het niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:06 schreef just me het volgende:
Mijn moeder was hier liefhebber van
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik oordoppen in en hoort mw. MM het niet.
Anders hoor ik het de hele avond terug...
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Deze stond op mijn TDK 90 chromebandje
Ik las dat ook onze koning zulke bandjes op zat te nemen toen hij jong was, dat vond ik wel leuk om te lezenquote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Gladys Knight & The Pips - Home Is Where The Heart Is
Lulkoek, dat liet hij natuurlijk doen.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik las dat ook onze koning zulke bandjes op zat te nemen toen hij jong was, dat vond ik wel leuk om te lezen
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Diana Ross en Lionel Richie Endless love
lijkt wel of hij een botox lip heeftquote:
Volgens mij is de operatie gewoon mislukt...quote:Op donderdag 19 december 2019 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
lijkt wel of hij een botox lip heeft
zelfde arts als MJquote:Op donderdag 19 december 2019 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is de operatie gewoon mislukt...
Je neemt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 19 december 2019 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Een Meisje Voor Altijd of de Duitse originele versie...
Ik heb geen idee wie beide versies gezongen hebben...quote:Op donderdag 19 december 2019 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit de mond
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De neus van MJ was geinspireerd door die van Diana Ross
Dennie Christian volgens mijquote:Op donderdag 19 december 2019 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie beide versies gezongen hebben...
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders ga je maar in de kroeg staan ouwehoeren...
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders ga je maar in de kroeg staan ouwehoeren...
gelukkig bijnaquote:Op donderdag 19 december 2019 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kostte me gisteren bijna een echtscheiding...
De beste man is niet zo jong meer, maar nog steeds even charmant en bescheidenquote:Op donderdag 19 december 2019 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat ook op ploffen inmiddels...
[ afbeelding ]
Ik was even benieuwd hoe het nu met 'm gesteld was...quote:Op donderdag 19 december 2019 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De beste man is niet zo jong meer, maar nog steeds even charmant en bescheiden
Goede avond.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Peabo Bryson & Syreeta - I Can Show You The World ( Alladin)
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Lekker zoetsappig....
Het is dat ik geen glazuur meer neb
Dat was dinsdagavond en was inderdaad uiteindelijk wel gezellig. We stonden wel buiten in de regen (had eigenlijk sneeuw moeten zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Was de kerstborrel toch nog gezellig? (Of was dat vandaag niet)
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was dinsdagavond en was inderdaad uiteindelijk wel gezellig. We stonden wel buiten in de regen (had eigenlijk sneeuw moeten zijn), maar het was toch leuk.
Ik kom niet verder dan dat het Disney is. Ik heb eigenlijk geen van die films ooit gezien.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit nummer komt nogal eens voorbij in quizjes op de BBC en dan bler ik het uit volle borst en weet nog dat het uit Alladin komt en daar blijft het dan bij. Volgens mij de enige Disney die ik ooit in de bioscoop heb gezien
Je blijft me elke keer weer verrassen.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dat het Disney is. Ik heb eigenlijk geen van die films ooit gezien.
No More Bolero's - Jolingquote:Op donderdag 19 december 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt als een karaokeversie van iets/
Ja, maar ik heb ze niet bewust niet gezien. Het komt er gewoon niet zo van. Ik ken de sprookjes zelf natuurlijk wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je blijft me elke keer weer verrassen.
En de oceaan is niet eens meer tussen ins...
Ook nooit Assepoester of Sneeuwwitje vanaf 8mm in de gymzaal van de kleuter-/lagere school?quote:Op donderdag 19 december 2019 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ze niet bewust niet gezien. Het komt er gewoon niet zo van. Ik ken de sprookjes zelf natuurlijk wel.
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
Doe mij de echte bolero meer en dan Dean en Torvill er bij. Dan word ik blij.
Nee, niet dat ik me kan herinneren. Ik heb wel sprookjesboeken verslonden, maar op film niet. Wel vanwege de kinderen veel Pixar-films, maar geen Disney.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook nooit Assepoester of Sneeuwwitje vanaf 8mm in de gymzaal van de kleuter-/lagere school?
Nouquote:Op donderdag 19 december 2019 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dat was wel echte passie op de kunstschaats...
Zonde, er zitten leuke films tussen.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik me kan herinneren. Ik heb wel sprookjesboeken verslonden, maar op film niet. Wel vanwege de kinderen veel Pixar-films, maar geen Disney.
Ja, dat staat me ook nog wel bij, al zal ik het pas later een keer echt goed hebben bekeken. Was begin jaren 80, toch?quote:
Nee, inderdaad. Hoewel mijn broer alle kleinkinderen met de Kerst mee wil nemen naar Frozen 2quote:Op donderdag 19 december 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonde, er zitten leuke films tussen.
Nu zullen je kinderen niet meer staan te trappelen om ze te zien...
Kon ik in het vliegtuig kijken, maar heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:50 schreef Melting het volgende:
Ik heb laatste die nieuwe Lion King gezien. Dat is wel leuk gemaakt met die echte dieren.
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Hoewel mijn broer alle kleinkinderen met de Kerst mee wil nemen naar Frozen 2
En ik denk eigenlijk dat die van mij zich dan niet te groot voelen om mee te gaan
1984. Ik kijk het nog wel eens terugquote:Op donderdag 19 december 2019 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat staat me ook nog wel bij, al zal ik het pas later een keer echt goed hebben bekeken. Was begin jaren 80, toch?
Merel gaat morgenmiddag met haar kabouter naar Frozen 2!quote:Op donderdag 19 december 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Hoewel mijn broer alle kleinkinderen met de Kerst mee wil nemen naar Frozen 2
En ik denk eigenlijk dat die van mij zich dan niet te groot voelen om mee te gaan
Leuk, samen op pad met Kerst.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij sparen de zegeltjes voor de glazen voor het dochtertje van een collegaquote:Op donderdag 19 december 2019 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Merel gaat morgenmiddag met haar kabouter naar Frozen 2!
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, samen op pad met Kerst.
Morgen gaan we met de broer van mw. MM, zijn vrouw en haar moeder naar het 'kerstmuziek in films' concert in het Concertgebouw...
Oh, dat klinkt ook leuk. Ik zou alleen al gaan voor I'm dreaming of a white Christmas, geloof ik.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, samen op pad met Kerst.
Morgen gaan we met de broer van mw. MM, zijn vrouw en haar moeder naar het 'kerstmuziek in films' concert in het Concertgebouw...
Ik zal maar niet doorvertellen dat je daar ook glazen van kunt krijgen...quote:Op donderdag 19 december 2019 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij sparen de zegeltjes voor de glazen voor het dochtertje van een collega
Is bij de Dekamarkt, dat heeft ze toch niet in de buurtquote:Op donderdag 19 december 2019 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal maar niet doorvertellen dat je daar ook glazen van kunt krijgen...
Die komt voorbij, aldus het programma...quote:Op donderdag 19 december 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt ook leuk. Ik zou alleen al gaan voor I'm dreaming of a white Christmas, geloof ik.
Programma ziet er niet verkeerd uit!quote:Op donderdag 19 december 2019 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Eric Corton als presentator:
https://www.concertgebouw(...)he-movies/20-12-2019
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is bij de Dekamarkt, dat heeft ze toch niet in de buurt
Ja, dat moet ook wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die komt voorbij, aldus het programma...
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Sjonnies - Dans Je De Hele Nacht Met Mij
Nou.... om eerlijk te zeggen.... ik ga zo slapen.quote:
Dat is ook niet aardig voor livelinkquote:Op donderdag 19 december 2019 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou.... om eerlijk te zeggen.... ik ga zo slapen.
Nou zegquote:Op donderdag 19 december 2019 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou.... om eerlijk te zeggen.... ik ga zo slapen.
Ik weet het.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig voor livelink
Dansen we morgenvroeg wel even voordat de rest er is.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 20:58 schreef Melting het volgende:
]
Dansen we morgenvroeg wel even voordat de rest er is.
Is goedquote:Op donderdag 19 december 2019 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Dansen we morgenvroeg wel even voordat de rest er is.
Ik zou er bijna mijn wekker voor zettenquote:
Ik word wel blij van de Sjonniesquote:Op donderdag 19 december 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Jullie kennen mijn mening over NL hoempapa muziek, maar deze parodie kan ik prima hebben.
Alles van de Sjonnies eigenlijk wel, mits met Ronnie Ruijsdael...
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou er bijna mijn wekker voor zetten
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou er bijna mijn wekker voor zetten
Oh ja. Zo bekend, maar even helemaal geen idee.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De winnaar van het meest debiele hoesje van vanavond
Doe dat kleffe gedoe even per DM of PM svp...quote:Op donderdag 19 december 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
Wij hebben ook veel plezier hoor, Melting.
Wacht morgenochtend nu maar eens afquote:Op donderdag 19 december 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe dat kleffe gedoe even per DM of PM svp...
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
Wacht morgenochtend nu maar eens af
Gun mij nou ook eens mijn feestjequote:Op donderdag 19 december 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe dat kleffe gedoe even per DM of PM svp...
Daar kan ik op reageren, maar dat doe ik niet...quote:Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Gun mij nou ook eens mijn feestje
Ik zat al in angstquote:Op donderdag 19 december 2019 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan ik op reageren, maar dat doe ik niet...
Niet doen.quote:
Ik had het erger verwacht, jaquote:Op donderdag 19 december 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet doen.
Ik gun jou het grootste feest ter wereld, maar dat moet je dan zelf ook wel willen...
En daarmee heb ik toch gereageerd.
Valt best mee, toch?
Ik vrees dat ik met 1 ampul al helemaal niks meer van de hele Kerst meekrijg.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Vorige week hebben we ruim 20 kilo dierenmedicijnen naar Aruba gebracht, zonder douane toestanden overigens. Nu blijken er 200 ampullen ketamine nageleverd te worden, die eerst niet leverbaar waren en die we niet hebben gemist.
Iemand nog een knotsgek kerstfeest met dat spul in gedachten?
Livelink?
Het hoeft niet allemaal in 1 keer op, natuurlijk...quote:Op donderdag 19 december 2019 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik met 1 ampul al helemaal niks meer van de hele Kerst meekrijg.
Klinkt fantastisch allemaal. Dan mag ik eerst wel langdurig mijn bloeddrukmedicatie verhogen, anders ga ik doodquote:Op donderdag 19 december 2019 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallucineren...
https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/wat-is-ketamine/
Oeh gaaf lijkt me dat wel. Spookje uit de operaaaaaaa.quote:Op vrijdag 20 december 2019 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Hopla, gouden ring tickets voor Henk Poort met o.a. Floor Jansen in Carré in the pocket.
Aanvankelijk 330 wachtenden voor ons, maar dat was gelukkig geen belemmering...
Ik gok dat er nog wel wat soortgelijke shows zullen volgen daar...
Jaaaquote:Op vrijdag 20 december 2019 06:02 schreef Melting het volgende:
Nou livelink... daar gaan we dan!
[ afbeelding ]
Als je je maar niet verslaapt dan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:05 schreef Rafeiro het volgende:
Wat zijn jullie debiel vroeg
Zoek zo mijn mandje nog even op voor weekendje weg.
Nog een uur of wat plat voor ik afgevoerd wordt.
Ga denk ik daarna maar proberen op de achterbank te slapen, lol.
Zat al met koptelefoon op met oordopjes in straks
Ze hebben sleutelsquote:Op vrijdag 20 december 2019 06:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je je maar niet verslaapt dan.
Geniet van je weekend weg.
Nee dank je. Vind het nog veel te vroeg om te dansen.... eigenlijk vind ik het altijd te vroeg om te dansen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:02 schreef livelink het volgende:
Brother, doe je ook mee met de polonaise? Melting en ik doen samen een ochtenddansje.
Op zich heb je daar wel een punt. Maar af en toe een uitzondering moet kunnen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee dank je. Vind het nog veel te vroeg om te dansen.... eigenlijk vind ik het altijd te vroeg om te dansen.
Welterusten Rafeiro. En alvast veel plezier gewenst.quote:Op vrijdag 20 december 2019 06:05 schreef Rafeiro het volgende:
Wat zijn jullie debiel vroeg
Zoek zo mijn mandje nog even op voor weekendje weg.
Nog een uur of wat plat voor ik afgevoerd wordt.
Ga denk ik daarna maar proberen op de achterbank te slapen, lol.
Zat al met koptelefoon op met oordopjes in straks
quote:
Ja, echt een heerlijk vooruitzichtquote:Op vrijdag 20 december 2019 06:40 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen Symph. Laatste dagje voor de Kerstvakantie?
quote:
quote:
Hoe was jullie avondje uit?quote:
Shoot, de openingsdans gemistquote:Op vrijdag 20 december 2019 06:02 schreef Melting het volgende:
Nou livelink... daar gaan we dan!
[ afbeelding ]
quote:
Tof. Ze speelden en zongen erg goed. Leuk om deze nummers een keer live te horen.quote:
Ik sla (weer) over.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:05 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag kerstkransjes in verschillende soorten:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Jaaaah, kerstkransjes.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:05 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag kerstkransjes in verschillende soorten:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jaaaah, kerstkransjes.
Roddelen!
quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jaaaah, kerstkransjes.
Roddelen!
Euh...quote:
Lief dagboek....quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:13 schreef MadMaster het volgende:
En hier is alles een open boek...Toch?
Voor het nageslachtquote:Op vrijdag 20 december 2019 08:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik besef me nu dat dit forum eigenlijk een soort van openbaar dagboek is...
Daar hoef ik het niet voor te doen.quote:
Ik start nu alvast met alle tunes van destijds achter elkaar...quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:37 schreef livelink het volgende:
Leuk! Ik heb vrij vandaag dus zal wel wat mee pakken.
Ik start nu alvast met alle tunes van destijds...quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, dat zet ik straks wel aan. Nu eerst maar eens douchen, ik kom niet echt op gang vandaag
Ingetunedquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik start nu alvast met alle tunes van destijds achter elkaar...
Die reacties zijn denk ik verloren gegaan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, je gaat geen motivaties voorlezen? Wat jammer
Tablet mee en de stream aanzetten, muziek terwijl u kooktquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:53 schreef just me het volgende:
Leuk idee Mad, ik kan helaas niet luisteren. Ik heb in mijn enthousiasme toegezegd om zo keukenhulp te zijn voor het kerstdiner van onze voetbalselectie![]()
Veel luistergenot bij je concert vanavond
Geen probleem, bedacht dit ook maar spontaan n.a.v. het bekendmaken van de lijst vandaag...quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:53 schreef just me het volgende:
Leuk idee Mad, ik kan helaas niet luisteren. Ik heb in mijn enthousiasme toegezegd om zo keukenhulp te zijn voor het kerstdiner van onze voetbalselectie![]()
Veel luistergenot bij je concert vanavond
Geen flauw idee, maar ze zijn vast te verzinnen. Ooit in de topicreeks verzonnen we de meest geweldige motivatiesquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die reacties zijn denk ik verloren gegaan.
Of zwerven die nog ergens op het web?
Nee, ik wil er geen poppenkast van maken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ze zijn vast te verzinnen. Ooit in de topicreeks verzonnen we de meest geweldige motivaties
Heb je ze alle 100 bij elkaar moeten zoeken? Dat was dan nog best een karwei!quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik wil er geen poppenkast van maken.
Puur de muziek van destijds, non-stop in de volgorde van 100 naar 1 en verder geen geouwehoer...
Nee en ja...quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je ze alle 100 bij elkaar moeten zoeken? Dat was dan nog best een karwei!
Je hoeft het water nog niet te laten stromen om te kunnen meegillen daar...quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Jammer dat ik nu niet al onder de douche sta, dit galmt wel lekker
Deze top 100 bevat wel meer nummers die recht doen aan mijn top 100-gevoel.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee en ja...
Nee, ik had alle 100 songs al in huis en hoefde ze dus niet elders op te zoeken.
En ja, in de zin dat ik ze in de juiste volgorde in een playlist heb moeten stoppen, samen met de tunes en jingles...
Ik zit nog steeds op de bankquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft het water nog niet te laten stromen om te kunnen meegillen daar...
Mag ik dan bij jou en Oceaan bestonden nog niet, wat een zaligheid. Ik heb verder geen flauw idee meer van de lijst toen, dus ik laat me verrassenquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze top 100 bevat wel meer nummers die recht doen aan mijn top 100-gevoel.
Even vast verklappen wat er komt:quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze top 100 bevat wel meer nummers die recht doen aan mijn top 100-gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerste keer was voor mij 2010 of zo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was er trouwens bij deze editie nog niet bij, ik denk vanaf 2003 ofzo
Ik wel! Vond de eerste editie de leukste omdat het uniek was. En de lijst niet zo bevuild als nuquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben er vanaf het begin bij geweest, ook hier op Fok!quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb wel soms meegeluisterd dat 1e jaar, maar het leefde toen nog niet echt bij mij. Dat is pas later gekomen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er vanaf het begin bij geweest, ook hier op Fok!
Alleen was dat toen nog niet zo'n hype als het nu is/de laatste jaren was...
Diaan verzorgde de songteksten tijdens het oliebollen bakken, n00bie deed de inside jokes en zo hadden we allemaal een taak...
De eerste jaren had ik nog geen Fok account, heb ik vooral hier gelezen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel soms meegeluisterd dat 1e jaar, maar het leefde toen nog niet echt bij mij. Dat is pas later gekomen.
Wtf, ik wilde al komen zeuren dat ik zelfs nu een nieuw nummer leer kennenquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Hé, dit is een alternatieve versie...
Dat niet zo zeer, maar het is inderdaad wel even wennen.quote:
Dit klinkt voor mij als de normale versie?quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is dit voor alternatieve versie?
Ik hoorde ergens een ander stukjequote:Op vrijdag 20 december 2019 13:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt voor mij als de normale versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |