SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als ie zijn bek maar houdt.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Och, die verschrikkelijke stem.![]()
Die mag morgen naast Jules gaan liggen...
Ssssttttt....quote:Op donderdag 19 december 2019 19:47 schreef just me het volgende:
Ook zo'n luisternummer waar niemand doorheen hoort te lullen
De wachtrij top 500?quote:Op donderdag 19 december 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de apotheek was het echt kerst, blij dat ik deze periode niet nog een keer daarheen hoef, ik heb de afgelopen tijd daar een overdosis Skyradio gehad
vreselijkquote:Op donderdag 19 december 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de apotheek was het echt kerst, blij dat ik deze periode niet nog een keer daarheen hoef, ik heb de afgelopen tijd daar een overdosis Skyradio gehad
Gedichtquote:
Je bent te vroegquote:
Oh ja, jij zit ook aan 10+ verschillende meds per dagquote:Op donderdag 19 december 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Kerst kan nooit te vroeg zijnquote:
dit speelde jij vast op 't orgelquote:
Op z'n doedelzak...quote:Op donderdag 19 december 2019 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
dit speelde jij vast op 't orgel
Gelicht,quote:Op donderdag 19 december 2019 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gedicht
He, is dat niet Herman die daar ligt?
Man man man echt geen gezicht
Dat valt gelukkig nog wel mee, maar ze hebben regelmatig iets niet op voorraad en passen zelf doseringen aan en geven te weinig mee. Vandaag dacht er eentje goed mee en nu krijg ik van mijn bloeddrukmedicijnen de herhaalservice, dus elke 3 maanden bericht dat het klaarligtquote:Op donderdag 19 december 2019 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh ja, jij zit ook aan 10+ verschillende meds per dag
Je moet er in blazen, niet aan zuigen...quote:Op donderdag 19 december 2019 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg echt geen geluid uit zo’n doedelzak
Ik hoor het al, jij hebt ervaringquote:Op donderdag 19 december 2019 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er in blazen, niet aan zuigen...
ze voelen dat je het weekend weg bentquote:Op donderdag 19 december 2019 19:58 schreef Rafeiro het volgende:
Vogeldingen sloegen net wel even op hol.
Het lukt me wel om er geluid uit te krijgen, maar ik ben met reden niet gevraagd om mee te doen aan Mull Of Kintyre...quote:Op donderdag 19 december 2019 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij hebt ervaring
The Underdog Project deed de Summer Jam...quote:Op donderdag 19 december 2019 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Die twee klinken echt zowat identiek
Echt lullig joh, zet er maar een steelpan met water bij in de kooi oid. en een bak voer, haha.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
ze voelen dat je het weekend weg bent
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |