abonnement Unibet Coolblue
pi_190619693
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2019 21:08 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dat was het zeker! En morgen nog Kerstlunch daar, en heb voor de twee Kerstdagen net toch nog maar wat extra lekkere dingetjes voor mezelf gehaald 🙈

Dat scheelt idd! En dan bbq je deze dagen vaker dan ik het hele jaar heb gedaan 😅 Ik heb 2x gebbqed haha. Ziet er wel lekker uit hoor bij jullie altijd! :9
Fijn dat je toch nog wat kerstdingen doet :)

En ja we hebben sinds dit jaar een nieuwe hobby er bij :D vooral mijn man vindt het bbqen leuk. Ik eet het gewoon op :9
pi_190620009
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn dat je toch nog wat kerstdingen doet :)

En ja we hebben sinds dit jaar een nieuwe hobby er bij :D vooral mijn man vindt het bbqen leuk. Ik eet het gewoon op :9
Die mensen moeten er ook zijn toch, prima taakverdeling zo :9
  maandag 23 december 2019 @ 22:51:09 #228
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190621907
Ik dacht heel even dat er in de CRE FB geroepen was, maar het was de SC, heel iets anders :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190624675
Goedemorgen lieve mensen :)

Rond een uur of elf ga ik richting mijn moeder met een tas cadeautjes voor haar verjaardag vast. Daarna samen naar de Action en verder veel thee en veel kletsen. Ik heb er zo'n zin in (ja, ik ben een moederskindje).

En de hele kerst gewoon lekker knutselen, kokkerellen, uit eten... gewoon gezellig O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_190625165
Klinkt heerlijk CotS!

Ik heb een beetje een baaldag. Gelukkig komt er zo een vriendin brunchen, ik moet alleen nog even eten fixen voor die tijd. Denk dat ik maar gelijk kerstboodschappen doe. Niemand doet dat om 9u al toch? :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190625370
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 08:46 schreef Nanuke het volgende:
Klinkt heerlijk CotS!

Ik heb een beetje een baaldag. Gelukkig komt er zo een vriendin brunchen, ik moet alleen nog even eten fixen voor die tijd. Denk dat ik maar gelijk kerstboodschappen doe. Niemand doet dat om 9u al toch? :P
Ik ben benieuwd :) laat het ons weten

Veel plezier CotS
pi_190626260
Goedemorgen :W
Klinkt als een heerlijk dagje @ChildoftheStars, geniet ervan!
@Nanuke, vervelend van je baaldagje, hopelijk knap je idd wat op met een gezellige brunch met vriendin. Hoe was het in de supermarkt?

Ik heb zo die lunch en zou daarna miss nog ff door naar een vriendin om wat op te halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190626272
Fijne Kerst *O*
  Moderator dinsdag 24 december 2019 @ 10:29:44 #234
382129 crew  Donna
pi_190626281
Goedemorgen!

Ik ben aan het werk, in de pauze nog even inpakpapier en een bos bloemen halen voor schoonmoeder. Mijn vriend moet helaas vanavond even werken, dus ik ga dan lekker warme choco met marshmallows drinken en kerstkransjes eten bij een kerstfilm!
pi_190626536
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
Fijne Kerst *O*
Jij ook *O*

Ow Hestia ik zou daar zo slecht tegen kunnen...


Net nog even spek uitgebakken om te verkruimelen over de soep. Was ik gisteren vergeten. Nu alle borden op maken voor mijn ouders. Het kerstdiner breng ik altijd ook naar hun :) maar we eten niet samen.
Morgen wel samen eten met mijn familie en overmorgen met de schoonfamilie.
pi_190626546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:29 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!

Ik ben aan het werk, in de pauze nog even inpakpapier en een bos bloemen halen voor schoonmoeder. Mijn vriend moet helaas vanavond even werken, dus ik ga dan lekker warme choco met marshmallows drinken en kerstkransjes eten bij een kerstfilm!
Klinkt op zich ook niet als een slechte avond O+
  Moderator dinsdag 24 december 2019 @ 10:57:22 #237
382129 crew  Donna
pi_190626627
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jij ook *O*

Ow Hestia ik zou daar zo slecht tegen kunnen...

Net nog even spek uitgebakken om te verkruimelen over de soep. Was ik gisteren vergeten. Nu alle borden op maken voor mijn ouders. Het kerstdiner breng ik altijd ook naar hun :) maar we eten niet samen.
Morgen wel samen eten met mijn familie en overmorgen met de schoonfamilie.
Wat lief zeg! Smakelijk alvast voor de komende dagen!

En mijn avond is zeker niet verkeerd. Vriend is er wss rond een uur of 9 alweer, dus dan kunnen we samen ook nog lekker een drankje drinken en hapjes eten. We hebben 4 kerstpakketten gekregen!
  dinsdag 24 december 2019 @ 11:05:04 #238
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190626726
Fijne feest dagen allemaal *O*

Ik moet nog boodschappen doen, maar ik heb nog geen menu bedacht voor 2e kerstdag. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Zilverberk op 24-12-2019 11:21:30 ]
pi_190626903
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 10:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]


Ow Hestia ik zou daar zo slecht tegen kunnen...


Net nog even spek uitgebakken om te verkruimelen over de soep. Was ik gisteren vergeten. Nu alle borden op maken voor mijn ouders. Het kerstdiner breng ik altijd ook naar hun :) maar we eten niet samen.
Morgen wel samen eten met mijn familie en overmorgen met de schoonfamilie.
Ja ik kan er dus ook echt niet tegen. Heb nog niks gehoord dus denk niet dat het hem gaat worden. Kutzooi :( Nou heb ik het dus niet voor de Kerst en nu weer kijken wanneer ze dan tijd heeft. Heb het al wel betaald aan haar nl.

Wat lief dat jullie dat doen voor je ouders O+

@Donna, dat klinkt ook als een fijne avond zo eerst alleen en daarna nog samen met je vriend. En wat zijn jullie verwend met Kerstpakketten! Enjoy!
pi_190627383
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:05 schreef Zilverberk het volgende:
Fijne feest dagen allemaal *O*

Ik moet nog boodschappen doen, maar ik heb nog geen menu bedacht voor 2e kerstdag. :+
Moeten we helpen met nadenken? :D
pi_190627397
Ik kook nu al voor het 4e jaar met kerstavond voor mijn ouders :) sinds we naar dezelfde straat verhuisd zijn. Kost mij ook geen extra moeite.
pi_190627557
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:17 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja ik kan er dus ook echt niet tegen. Heb nog niks gehoord dus denk niet dat het hem gaat worden. Kutzooi :( Nou heb ik het dus niet voor de Kerst en nu weer kijken wanneer ze dan tijd heeft. Heb het al wel betaald aan haar nl.

Ik zou haar zeggen dat ze het dan maar op de post moet doen op eigen kosten. Wat stom zeg. Ik ben ook wel eens laks met dingen laten weten, maar echt niet als ik weet dat een ander afhankelijk is van wat horen. Stommmm. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190627565
Het was nog best druk in de supermarkt en ik ben natuurlijk ook nog dingen vergeten dus kan straks nog een keer. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 24 december 2019 @ 12:09:31 #244
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190627634
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:03 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik zou haar zeggen dat ze het dan maar op de post moet doen op eigen kosten. Wat stom zeg. Ik ben ook wel eens laks met dingen laten weten, maar echt niet als ik weet dat een ander afhankelijk is van wat horen. Stommmm. :*
Dit, of ze komt het maar brengen ofzo. Irritant gedrag dit. :{w

Straks richting centrum, de kapper had nog een plekje en ik word gek van de miniknoopjes in mijn haar. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190627798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:03 schreef Nanuke het volgende:
Het was nog best druk in de supermarkt en ik ben natuurlijk ook nog dingen vergeten dus kan straks nog een keer. :')
Awww....moest stiekem wel een beetje lachen ;) hopelijk valt het straks mee
  dinsdag 24 december 2019 @ 12:24:40 #246
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190627821
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:03 schreef Nanuke het volgende:
Het was nog best druk in de supermarkt en ik ben natuurlijk ook nog dingen vergeten dus kan straks nog een keer. :')
Dit ja.
Alles in huis voor erwtensoep behalve spliterwten. :')
  dinsdag 24 december 2019 @ 12:26:23 #247
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190627848
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Moeten we helpen met nadenken? :D
Ik improviseer wel met de restjes van 1e kerstdag. De koelekast kan bijna niet meer dicht, dus ik denk dat we genoeg eetbaars in huis hebben. :+
pi_190628242
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 12:26 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik improviseer wel met de restjes van 1e kerstdag. De koelekast kan bijna niet meer dicht, dus ik denk dat we genoeg eetbaars in huis hebben. :+
:D dat komt dus wel goed.

De koelkast/vriezer ligt hier ook supervol. Zo blij met de extra ruimte sinds kort O+
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:45:06 #249
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190628885
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:51 schreef Sarabi het volgende:
Ik kook nu al voor het 4e jaar met kerstavond voor mijn ouders :) sinds we naar dezelfde straat verhuisd zijn. Kost mij ook geen extra moeite.
Leuk O+
Ik maak de broodmaaltijd na de kerstmis in de kerk klaar, eerste kerstdag hoef ik alleen het toetje te maken en tweede kerstdag kook ik voor vrienden :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_190628935
Wat irritant, Hestia.

Heerlijke plannen hebben jullie allemaal.

Wij hebben hier net ragout gegeten, nu zijn de mannen boodschappen doen, ligt de jongste op bed en speelt de oudste wat in de kamer. Mijn schoonmoeder en ik hebben nu allebei een eigen bank en ik zit er lekker op te breien O+ >:O
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')