Als ik iets over @El-Stinho wil weten dan vraag ik het wel als ik zijn moeder weer eens bezoekquote:
Toch wel gisteren geschoren?quote:
Oké sneeuwvlokje.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
Open je weer eens een topic, gaat het meteen de verkeerde kant op. Ik ben woedend.
Denkte zelluf jongen? Weekend hè!quote:
Geen idee, ik kijk die babyshit niet. Heb de voorgaande 9 films ook niet gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:38 schreef aTypisch het volgende:
Wat vonden jullie van de nieuwste Star Wars jongens?
quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
Open je weer eens een topic, gaat het meteen de verkeerde kant op. Ik ben woedend.
Welke game ben je momenteel mee bezig op de Switch?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk die babyshit niet. Heb de voorgaande 9 films ook niet gezien.
Dragon Quest 11quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Welke game ben je momenteel mee bezig op de Switch?
Vorige week Midway gekeken, topfilmquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:38 schreef aTypisch het volgende:
Wat vonden jullie van de nieuwste Star Wars jongens?
Ik weiger te geloven dat je nog nooit ook maar één Star Warsfilm hebt gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk die babyshit niet. Heb de voorgaande 9 films ook niet gezien.
Terecht.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 21 december 2019 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net de Koreaanse film 'Parasite' gekeken, erg vermakelijk @:KingRoland
Goede milf ook erin
Is die meid uit je UI ook actrice?quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nice![]()
@:johannes_vermeer @:ggmm kunnen jullie dit proberen samen? ik wacht op jullie review
Nee, zangeres.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is die meid uit je UI ook actrice?
naja die Koreanen wel ja. beetje eng.quote:Op zaterdag 21 december 2019 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh.
Ach lijken toch allemaal op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |