het grappigste is dat de meesten er minimaal 10 jaar over gedaan hebben om #viesdik te worden en dan verwachten dat ze binnen 2 weken resultaten boekenquote:Op zaterdag 21 december 2019 10:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Krankzinnig weinig.
Ze snappen meestal ook niet hoe ze een apparaat fatsoenlijk instellen dus de hele tijd dat geknal met gewichten pfff.
Je hoort ze ook vaak bespreken dat ze na afloop lekker naar de MC donalds gaanquote:Op zaterdag 21 december 2019 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
het grappigste is dat de meesten er minimaal 10 jaar over gedaan hebben om #viesdik te worden en dan verwachten dat ze binnen 2 weken resultaten boeken
Oh nee!quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat je nog nooit ook maar één Star Warsfilm hebt gezien.
Stormlooptopic.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
We mogen weer stemmen
VBL / [VBL Awards] Verkiezingen 2019 - stemmen!
Heb ook nog nooit langer dan 10 minuten die aids gekeken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat je nog nooit ook maar één Star Warsfilm hebt gezien.
eens en een award genoemd naar een user kan je eigenlijk alleen aan die user toekennenquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:00 schreef Caland het volgende:
Geen Lucas Moura en Anne Frank award
Walgelijk
Veel plezier!quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:28 schreef Caland het volgende:
Vanavond weer eens naar de gelredome
@:yats
Dankquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Veel plezier!
Wie gaat er winnen, Badr of Rico?
ik ook niet, snap die hele hype nietquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb ook nog nooit langer dan 10 minuten die aids gekeken.
Bestuur tegen de kk muurquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:00 schreef Caland het volgende:
Geen Lucas Moura en Anne Frank award
Walgelijk
Ik heb het exact andersom.quote:
Tokkiequote:Op zaterdag 21 december 2019 10:28 schreef Caland het volgende:
Vanavond weer eens naar de gelredome
@:yats
Niet geklikt.quote:
Ga ik niet luisteren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:49 schreef Doublepain het volgende:
Nieuwe album van Hef is wel te pruimen
moet jij wetenquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb hard moeten lachen om een opmerking van @:ggmm
Heel vervelend is dat altijd ja.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
link dan gelijk naar die opmerking, jezus haags.
ONZ / [Vraag wat je wil]Aan de vader van een zwakbegaafd kindquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
link dan gelijk naar die opmerking, jezus haags.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja het gaat duidelijk goed.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij ook al?quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ONZ / [Vraag wat je wil]Aan de vader van een zwakbegaafd kind
Ik moest lachen om deze post
Wat een waardeloos figuur is het toch hé.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|