Is het topic nog open?!quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:53 schreef KingRoland het volgende:
@:yvonne mag ik zo een tag als ik een award win?
Ik heb alleen maar complimenten voor de modsquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:24 schreef PicoMMP het volgende:
• De Michel Abbink award Voor de user met de meeste voetbalkennis @:El-Stinho
• De Tom Egbers - Voor de user die de meest tenenkrommende posts maakt @:Shreyas
• De Daley Blind Award - Beste Ajacied @:Tjacka
• De Luis Sinisterra Award - Beste Feyenoorder @:fetX
• De Mohammed Ihattaren Award - Beste PSVer @:Scarface88
• De Virgil van Dijk Award - User van het jaar @:JR-Style-93
• De Erik Ten Hag Award - Voor de user die het lastigst uit zijn woorden komt. @:PSVCL
• De Skysherrif award - De mod die er niks van kan. @:onlogisch
• De Real Madrid - Ajax 2019 award - Topic van het jaar. VBL SC
• De Ronald Koeman jr award - User die hier het mannetje is, maar in het echte leven kampt met angsten en depressies. @:Caland
• De Joel Veltman Award - Voor de arrogantste kwal in VBL. @:GGMM
• Award.gif - Voor de leukste gif die je regelmatig in VBL langs ziet komen. Duitsemilitairenopnaarhetajaxtopic.gif
• De Mark van Bommel award - User die het meest jankt over de mods @:KingRoland
• De Ed Baars award - Meest inspirerende user @:lenny_leonard
• De Leonid Slutsky award - Meest oprechte user @:Tarado
• De Kingroland award - User met de meest vermoeiende act @:Shreyas
• De Bas Nijhuis Award - De user het meest vol van zichzelf is @:GGMM
Ik wist eigenlijk niemand en ik gun jou ook een award maatquote:Op zaterdag 21 december 2019 17:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar complimenten voor de mods
waar slaat dit nou op
Goed gifje, dat moet wel een echte kwaliteitsuser zijn die hem geproduceerd heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
• De Michel Abbink award Voor de user met de meeste voetbalkennis @:el-stinho Kenner van het Spaanse voetbal bij uitstek die inmiddels wekelijks genoemd wordt bij FC Afkicken
• De Tom Egbers - Voor de user die de meest tenenkrommende posts maakt @:elan De woorden die het vaakst naar boven komen als ik weer een prachtige post van Elan lees; 'Nee, dit kan niet'.
• De Daley Blind Award - Beste Ajacied @:wimderon Kundig met humor, bonuspunten voor het joetoepkanaal en de gifjes.
• De Luis Sinisterra Award - Beste Feyenoorder @:slobeend Jesse Klaver Slobeend is een lieve, objectieve jongen.
• De Mohammed Ihattaren Award - Beste PSVer @:lange_lans Negersex
• De Virgil van Dijk Award - User van het jaar @:showtimer Wordt niet voor niks 'het internet'genoemd
• De Erik Ten Hag Award - Voor de user die het lastigst uit zijn woorden komt. @:elan Nee, dit kan niet
• De Skysherrif award - De mod die er niks van kan. @:drizzt_dourden Alleen na 13.00 uur beschikbaar en ook dan maakt hij er een potje van
• De Real Madrid - Ajax 2019 award - Topic van het jaar. VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub #5 Beste reeks van FOK!
• De Ronald Koeman jr award - User die hier het mannetje is, maar in het echte leven kampt met angsten en depressies. @:lord_voldemort De altijd vervelende Hafcfan, met een ontzettende meltdown verdwenen en helaas weer terugkomen. 'Dit boeit niemand', 'Club X kan er geen kut van'. Oké Hans, dank je.
• De Joel Veltman Award - Voor de arrogantste kwal in VBL. @:atypisch Lazer op met je bitcoin.
• Award.gif - Voor de leukste gif die je regelmatig in VBL langs ziet komen. [ afbeelding ]
• De Mark van Bommel award - User die het meest jankt over de mods @:Lenny_Leonard Niet alles wat uit Tilburg komt presteert
• De Ed Baars award - Meest inspirerende user @:koffieplanter Mooie jongen, wellicht binnenkort zelfs weer Nederlander.![]()
• De Leonid Slutsky award - Meest oprechte user @:slobeend Lieve jongen
• De Kingroland award - User met de meest vermoeiende act @:KingRoland Ik kan er nog niet om glimlachen
• De Bas Nijhuis Award - De user het meest vol van zichzelf is @:nickhguitar Kwalletje.
Vind je dit echt?quote:Op zondag 22 december 2019 11:34 schreef Tarado het volgende:
• De Bas Nijhuis Award - De user het meest vol van zichzelf is @:Generationalpha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |