abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:50:40 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190552356
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:48 schreef Messina het volgende:
Ze zal real life toch iets hebben. Ze kan altijd wel een partner vinden, heeft vrienden en vriendinnen, volgens mij is Mees ook wel echt gek op z'n moeder.
Maar ze kwam inderdaad al over als bitch toen ze nog bij TMF zat.
Hoe je overkomt op TV (en dan niet eens in een RLS), zegt allemaal niet zoveel.
Iemand kan voor de mensen om hem heen wel heel vriendelijk zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190552367
Net als internetters online vaak een grote bek opzetten, maar dan in 't eggie best wel lief zijn O+
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:52:45 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190552373
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:52 schreef Messina het volgende:
Net als internetters online vaak een grote bek opzetten, maar dan in 't eggie best wel lief zijn O+
En andersom :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 december 2019 @ 09:56:05 #104
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190552410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja ik zie dat sommigen het woord 'zweer' steevast verkeerd spellen.
:D
pi_190552413
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:49 schreef IriYe het volgende:

[..]

Is ook een belachelijke vraag om te stellen aan een kind. Wat verwachten ze? Dat hij gaat zeggen dat Antwee een enorme narcist is die veel te snel ingetrokken is bij zijn moeder? :s)
_O-
Dat zij haar kind hier bloot aan stelt niet in haar voordeel werken.
Ze weet donders goed dat er pers en vragen stelt , ze weet donders goed dat ze nu onder een vergrootglas ligt wat zij en allen zij in de hand heeft geholpen.

Laten wij wel wezen dat het moment van het naar buiten brengen van hun relatie niet echt handig was. Dat vind bijna half Nederland . Maar goed mevr wilde snel dan krijg je snel en krijg je shit
;)
pi_190552446
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:56 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

_O-
Dat zij haar kind hier bloot aan stelt niet in haar voordeel werken.
Ze weet donders goed dat er pers en vragen stelt , ze weet donders goed dat ze nu onder een vergrootglas ligt wat zij en allen zij in de hand heeft geholpen.

Laten wij wel wezen dat het moment van het naar buiten brengen van hun relatie niet echt handig was. Dat vind bijna half Nederland . Maar goed mevr wilde snel dan krijg je snel en krijg je shit
;)
Vindt, het is vindt
En als bijna half Nederland iets vindt, dan zal het wel echt zo zijn, volgens jou. Wat een enorm bijzondere manier van redeneren hou jij er toch op na.
Kunnen we hier weer gewoon roddelen, in plaats van steeds jouw hetze tegen Fridget?
pi_190552712
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:00 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Vindt, het is vindt
En als bijna half Nederland iets vindt, dan zal het wel echt zo zijn, volgens jou. Wat een enorm bijzondere manier van redeneren hou jij er toch op na.
Kunnen we hier weer gewoon roddelen, in plaats van steeds jouw hetze tegen Fridget?
Nou, een beetje een punt heeft Tuttabella wel. Kijk, dat ze hem meeneemt naar dat circus is niet gek, gewoon een leuk uitje voor je kind.

Maar, ik denk dat ik, als ik klaag over de impact die alles op mijn kind heeft, gewoon botweg zou weigeren als de microfoon onder zijn neus geduwd zou worden of op een andere manier beschermen.

Want, haar kind is wel wat ze o.a. gebruikt als argument in de rechtszaak.

Als ik dan rechter zou zijn, zou ik wel de vraag stellen waarom ze zelf niet iets meer heeft gedaan om haar zoon te beschermen tegen dit soort dingen (en bijvoorbeeld de bizarre reacties die dat jochie kreeg op Instagram. Al vind ik sowieso dat een kind van die leeftijd nog niks op sociale media te zoeken heeft, maar dat is mijn persoonlijke mening)
pi_190553110
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:26 schreef totebel het volgende:

[..]

Nou, een beetje een punt heeft Tuttabella wel. Kijk, dat ze hem meeneemt naar dat circus is niet gek, gewoon een leuk uitje voor je kind.

Maar, ik denk dat ik, als ik klaag over de impact die alles op mijn kind heeft, gewoon botweg zou weigeren als de microfoon onder zijn neus geduwd zou worden of op een andere manier beschermen.

Want, haar kind is wel wat ze o.a. gebruikt als argument in de rechtszaak.

Als ik dan rechter zou zijn, zou ik wel de vraag stellen waarom ze zelf niet iets meer heeft gedaan om haar zoon te beschermen tegen dit soort dingen (en bijvoorbeeld de bizarre reacties die dat jochie kreeg op Instagram. Al vind ik sowieso dat een kind van die leeftijd nog niks op sociale media te zoeken heeft, maar dat is mijn persoonlijke mening)
Daar heeft de rechter toch niks mee te maken? Ze heeft Privé aangeklaagd voor het afdrukken voor onwaarheden. Dat zij haar kind erbij haalt, is haar (merkwaardige) keuze.

Met het laatste eens overigens. Of in ieder geval niet openbaar.
pi_190553146
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:26 schreef totebel het volgende:

[..]

Nou, een beetje een punt heeft Tuttabella wel. Kijk, dat ze hem meeneemt naar dat circus is niet gek, gewoon een leuk uitje voor je kind.

Maar, ik denk dat ik, als ik klaag over de impact die alles op mijn kind heeft, gewoon botweg zou weigeren als de microfoon onder zijn neus geduwd zou worden of op een andere manier beschermen.

Want, haar kind is wel wat ze o.a. gebruikt als argument in de rechtszaak.

Als ik dan rechter zou zijn, zou ik wel de vraag stellen waarom ze zelf niet iets meer heeft gedaan om haar zoon te beschermen tegen dit soort dingen (en bijvoorbeeld de bizarre reacties die dat jochie kreeg op Instagram. Al vind ik sowieso dat een kind van die leeftijd nog niks op sociale media te zoeken heeft, maar dat is mijn persoonlijke mening)
Dit dus daar schermt ze mee bij de rechter om vervolgens wel aan de pers bloot te stellen.
Bart van de weekend zei het ook juist. Waar zijn de normen en waarden van Maasland .
pi_190553192
Bridget is niet dom maar zeker niet slim. Als je weet dat er zoveel getuigen zijn van het zoen en slip op de hielen gebeuren dan een kort geding bij de rechter. En het ergste haar zoon er bij betrekken terwijl ze hem nu overal mee naar toe sleept .
pi_190553348
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 11:08 schreef Labradoodle het volgende:
Bridget is niet dom maar zeker niet slim. Als je weet dat er zoveel getuigen zijn van het zoen en slip op de hielen gebeuren dan een kort geding bij de rechter. En het ergste haar zoon er bij betrekken terwijl ze hem nu overal mee naar toe sleept .
Volgens mij komt bluffen bij elke "intelligentielaag" voor ;)
"Ach, er is toch geen écht bewijs, ik ontken het gewoon"
Je raekt an de dinge geweun.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 december 2019 @ 11:40:23 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190553617
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 07:49 schreef Tuttebella het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)et-aan-slimste-mens/

Dat snap ik wel.zo slim is ze niet . :P
dat heeft de Hazesjes ook niet tegengehouden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 20 december 2019 @ 11:49:31 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190553769
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 11:21 schreef Messina het volgende:

[..]

Volgens mij komt bluffen bij elke "intelligentielaag" voor ;)
"Ach, er is toch geen écht bewijs, ik ontken het gewoon"
Tuurlijk, daarbij doet de rechter niet van die domme afwegingen, dus die kan zomaar besluiten dat het er helemaal niet toe doet dat haar kind van 10, net als heel veel andere kinderen die wel eens een rolletje hebben of model staan, een instagram account hebben.
De complete randdebielen echter die op de insta van zo'n kind gaan zitten schelden zijn meestal volwassen, en die zouden beter moeten weten.

De rechter wil ook graag dat al die getuigen die zeggen wat gezien hebben dat onder ede getuigen, dus het zou zomaar kunnen dat de rechter zich weinig aantrekt van al die getuigen die wel (al dan niet anoniem) in de bladen vertellen dat ze wat gezien hebben, maar niet in de rechtszaal.
En ook dan nog kan de rechter prima beslissen dat zelfs als aannemelijk is dat het allemaal gebeurd is, de bladen hun fatsoen hadden moeten houden en dat niet gebruiken voor een hetze.

Het kan allemaal zomaar, ongeacht wat er gebeurd is acht ik de kans groot dat er namens Maasland ¤ 7.500 naar een of andere dierenasiel overgemaakt mag worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190553778
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 11:00 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Daar heeft de rechter toch niks mee te maken? Ze heeft Privé aangeklaagd voor het afdrukken voor onwaarheden. Dat zij haar kind erbij haalt, is haar (merkwaardige) keuze.

Met het laatste eens overigens. Of in ieder geval niet openbaar.
Zeker wel. Als zij dat er zelf bijhaalt als argument, dan zal de rechter haar gedragingen mbt haar kind mee laten wegen.
pi_190553971
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 09:38 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik ben wellicht zelf niet snugger nu maar ik vind Bridget helemaal niet zo dom. Ze komt op mij zelfs berekenend over en daar is een zekere intelligentie voor nodig. Ze doet het ook zakelijk niet verkeerd.
Hier heb je inderdaad een punt.
Om berekenend te zijn moet je wel wat intelligentie hebben. Ik ken ook iemand die heel berekenend is, ik noem diegene altijd dom maar eigenlijk heeft de persoon een zeer slimme tactiek om heel veel personen tegenover elkaar uit te spelen en zelf continu het beste uit de strijd te komen.
pi_190554084
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:00 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Hier heb je inderdaad een punt.
Om berekenend te zijn moet je wel wat intelligentie hebben. Ik ken ook iemand die heel berekenend is, ik noem diegene altijd dom maar eigenlijk heeft de persoon een zeer slimme tactiek om heel veel personen tegenover elkaar uit te spelen en zelf continu het beste uit de strijd te komen.
Dat zijn hele enge mensen met een kronkel in hun geweten.
pi_190554129
Ik denk dat de rechter deze zaak als voorbeeld gaat gebruiken dat bladen van het prive leven van een BNer af moeten blijven.
pi_190554702
Schriftelijke uitspraak betekend dat we er geen ene reet meer over horen.
pi_190554737
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:12 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat de rechter deze zaak als voorbeeld gaat gebruiken dat bladen van het prive leven van een BNer af moeten blijven.
Maar ja als je in een kroeg met je slip op de enkels staat met honderd mensen..
Eh
Dan deel je toch ook je privéleven?
  vrijdag 20 december 2019 @ 13:00:07 #120
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190554787
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:54 schreef quirina het volgende:
Schriftelijke uitspraak betekend dat we er geen ene reet meer over horen.
Voor extra bonus op haar salaris zal ze het wel verkopen aan haar collega’s van boulevard.
pi_190555045
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:57 schreef quirina het volgende:

[..]

Maar ja als je in een kroeg met je slip op de enkels staat met honderd mensen..
Eh
Dan deel je toch ook je privéleven?
Zeker weten, vooral op een BN bruiloft, maar nu ivm de privacy wet enz, ik weet het niet. Ik hoop dat ze flink met de billen bloot moet...Oh wacht
pi_190557005
André Hazes is al bezig met leven ná Bridget

Dat André Hazes (25) en Bridget Maasland (45) elkaar enkele weken terug nog goed moesten leren kennen, werd door veel showbizzcollega’s niet heel serieus genomen. Eerder doken er immers geruchten op over een affaire tussen André en Bridget, op het moment dat de volkszanger net samen was met zijn ex Monique Westenberg. Volgens een dagblad zouden André en Bridget in september 2014 op de nazit van het huwelijk van Patty Brard in café De Zwarte Kat in Amstelveen iets méér hebben ‘genoten’ dan hooguit de heftige zoen die Bridget noemde tijdens het kort geding dat ze tegen de krant aanspande nu ze vindt dat haar reputatie te grabbel gegooid wordt. Voor Bridget is er een hoop aan gelegen haar gelijk te halen; niet in de laatste plaats om haar besmeurde imago te redden. ‘Als straks voor waar wordt bevonden dat de twee toch seks hebben gehad op het feest van Patty Brard, heeft Bridget een groot probleem: dan kan haar tv-carrière voorbij zijn,’ meent imagodeskundige Zabeth van Veen in gesprek met Story. ‘Haar geloofwaardigheid is dan weg. Helemaal omdat ze op haar eigen kind zwoer dat ze geen seks had gehad die bewuste avond.’
De nodige mensen lijken Bridget nog steeds te associëren met een openstaande ijskast.

Imagodeskundige Zabeth:
‘Bridget heeft een behoorlijk imagoprobleem, dat heeft ze zelf gecreëerd. Het is niet handig hoe de relatie van Bridget en André naar buiten is gebracht. Dat gebeurde vrijwel gelijktijdig met het moment dat André en Monique bekendmaakten uit elkaar te zijn. Bridget vertelde vervolgens dat ze niet verwacht had dat er zoveel commotie zou ontstaan. Toen dacht ik: dat kan niet, daarvoor zit je te lang in het vak.'

‘Niet liegen’
Wat ook meespeelt in de publieke opinie rondom Bridget zijn de vele liefdeskiekjes met André op haar Instagram, en hoe ze de goede band met schoonmoeder Rachel Hazes communiceert.
Zo deelde Bridget onlangs een filmpje waarop ze feestend met Rachel te zien is. ‘Waarom houdt Bridget het contact met Rachel niet wat meer privé, wetende dat Monique nooit een goede band met de moeder van André heeft opgebouwd?’ vraagt Zabeth zich af. ‘Iedereen weet dat het voor Monique niet leuk is dat zij straks aan de kersttafel zit met Rachel. Als je dat dan bekendmaakt, kom je niet erg sensitief over. Misschien wil Bridget bewijzen dat de liefde tussen haar en André geen bevlieging is, waardoor mensen denken: laat ze lekker verliefd zijn. Maar het tegenovergestelde is waar.’
Volgens André liep zijn relatie met Monique al tijden slecht, ook al communiceerde hij vaak anders. ‘De waarheid is dat Monique en ik al een tijdje aan het sukkelen waren,’ vertelt André in mannenglossy JFK.
‘In het afgelopen half jaar ging het nog slechter dan normaal. Ik woonde al een tijdje in een appartement in Rotterdam, dus ik was al een beetje bezig met een ander leven.’
Als reden voor de stukgelopen relatie met Monique noemt André zijn enorme populariteit.‘De eerste jaren waren we heel gelukkig maar daarna kreeg ik steeds meer succes. Dat was voor ons allebei een omslag. Vanaf dat moment kwamen de scheurtjes erin. We hebben het echt met elkaar geprobeerd, ook voor die kleine, maar je moet niet tegen jezelf liegen.’
Van liefdesverdriet heeft André weinig last gehad. ‘Ik heb geen traan gelaten,’ aldus André. ‘Dat neemt niet weg dat het enorm voelt als falen. Ik baal er ook van dat het zo gelopen is, maar ik vind mezelf ook te jong om niet gelukkig te zijn.’ Volgens André is de basis van zijn relatie met Bridget beter dan met Monique het geval was.
'De mazzel is dat de volgende in mijn leven nu al ziet hoe ik ben en dat ik er nooit ben. Zij stapt in een rijdende trein. Dat maakt het makkelijker.'

'Kind'
Omdat André en Monique de zorg voor hun driejarige zoontje André delen, blijven ze onderdeel van elkaars leven. ‘Het contact is nu even niet heel makkelijk, maar we hebben wel een kind samen,’ aldus André. ‘Ik ben altijd welkom bij haar thuis om mijn zoon te zien.’ Het liefst zou André zien dat zijn zoontje in zijn muzikale voetsporen treedt. Net zoals hij dat bij zijn vader wijlen André Hazes heeft gedaan.
‘Mijn grote wens is dat mijn zoon later bij mij in de band komt, maar Monique heeft dat liever niet, omdat ze ziet wat het met mij heeft gedaan. Soms drink je net iets te veel en wordt het toch weer laat. Ik snap dat zo’n leven lastig is voor een partner. En als moeder wil je dat al helemaal niet voor je kind. Maar het is wel het leven dat ik wil leiden.’
Omdat Bridget al 45 is, zal André met haar vermoedelijk geen gezin stichten. Maar dat hoeft van André ook niet. Sterker nog: de volkszanger kijkt wonderbaarlijk genoeg al vooruit naar de periode na zijn relatie met Bridget! ‘Misschien krijg ik op mijn veertigste dan wel weer een kind. Dat kan prima.'

Bron: Story
  vrijdag 20 december 2019 @ 15:27:47 #123
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_190557083
Rechtszaak nog verloren ook _O-
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_190557168
Haha daar ga je dan met het zweren (of is het sferen) op je zoon!
pi_190557182
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 15:27 schreef BVO het volgende:
Rechtszaak nog verloren ook _O-
Zwakste schakel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')