quote:Op zaterdag 21 december 2019 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
WoW ik lees dit terug, echt een mooie reactie.
Onzin, ik ga mijn eigen huis niet vervuilen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja jij bent opgegroeid tussen de vrouwen, kun je ook niet helpen.
Verder hebben we een inbouw urinoir.
Maar zittend pissen zou ik nooit doen, dan liever buiten tegen een boom.
Ook is urine steriel dus dat Gore valt wel mee, vraag maar aan Patricia.
Op het werk hoor ik vaak de grap. 'Ik mag niet van mijn vrouw langer werken'. Ondanks dat het grapjes zijn heeft het vaak in mijn ogen iets verwijtends naar de vrouw toe in een relatie. Alsof je niet ergens een grens mag stellen in je relatie en als je dat doet het een running joke wordt onder collega's/maten. Dat geldt voor de man overigens ook. In een relatie bepaal je samen de grenzen, maar door daar vaak publiekelijk grapjes over te maken, maak je de afgesproken grenzen met je partner tot een open schot onder je maten/op het werk. Meestal lach ik er maar om als die grap maar weer eens wordt gemaakt, want anders ben ik weer die zure vrouw op het kantoor die er niet om kan lachen, maar flauw vind ik het desalniettemin.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wat ik wel eens heel vervelend vond, destijds met mijn man, samen waren we op visite en zouden daar ook logeren ( groot clubhuis met logeergelegenheid) en hij met zijn kameraden ouwehoeren. Dikke lol natuurlijk en daar kwam de grote waterpijp en elkaar flink opjutten. Op een gegeven moment richting mijn man van "Neem ook een heis!!" "Ah dat mag vast niet van zijn vrouw" en meer van dat soort kreten. Krijg je allemaal van die grote ego's mannencultuur en dan voel ik mij gewoon voor blok gezet, als ik doe dat maar niet zeg staat hij voor lul en zit hij onder de plak volgens zijn vrienden. Ik wist ook dat als hij het zou doen hij er heel slecht tegen zou kunnen en hij en dus ook ik er de volgende dag veel last van zouden hebben.
Dat is zo moeilijk, ben toen maar weggelopen met de opmerking daar bemoei ik mij niet mee, de sfeer was toen wel aardig verpest en hij stond dus ook onder zo'n druk. Als hij het niet doet staat hij voor lul en zit hij onder de plak en doet hij het wel heeft hij er last van.
Mannen leggen elkaar ook wel heel veel druk op, niemand wil onder de plak zitten, uiteindelijk is hij onder de groepsdruk bezweken, van wil geen gezichtsverlies hebben en ja hoor hij is de volgende dag er behoorlijk ziek van geweest.
Heel erg mee eens. Het is gewoon heel onverstandig om dat soort dingen te zeggen. Zelfs als het waar is!quote:Op zondag 22 december 2019 09:12 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Op het werk hoor ik vaak de grap. 'Ik mag niet van mijn vrouw langer werken'. Ondanks dat het grapjes zijn heeft het vaak in mijn ogen iets verwijtends naar de vrouw toe in een relatie. Alsof je niet ergens een grens mag stellen in je relatie en als je dat doet het een running joke wordt onder collega's/maten. Dat geldt voor de man overigens ook. In een relatie bepaal je samen de grenzen, maar door daar vaak publiekelijk grapjes over te maken, maak je de afgesproken grenzen met je partner tot een open schot onder je maten/op het werk. Meestal lach ik er maar om als die grap maar weer eens wordt gemaakt, want anders ben ik weer die zure vrouw op het kantoor die er niet om kan lachen, maar flauw vind ik het desalniettemin.
Je weet toch helemaal niet precies hoe het er aan toegaat in de relatie van een maat/collega van je ? Bovendien hoor je alleen maar één kant van het verhaal en vertelt men ook niet alle ins en outs van een relatie.quote:Op zondag 22 december 2019 09:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel erg mee eens. Het is gewoon heel onverstandig om dat soort dingen te zeggen. Zelfs als het waar is!
Dit...En bovendien is het meestal een excuus omdat iemand geen zin heeft in overwerkenquote:Op zondag 22 december 2019 09:30 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet precies hoe het er aan toegaat in de relatie van een maat/collega van je ? Bovendien hoor je alleen maar één kant van het verhaal en vertelt men ook niet alle ins en outs van een relatie.
In hoeverre is dat relevant?quote:Op zondag 22 december 2019 09:30 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet precies hoe het er aan toegaat in de relatie van een maat/collega van je ? Bovendien hoor je alleen maar één kant van het verhaal en vertelt men ook niet alle ins en outs van een relatie.
Ik ervaar dit niet zo. Als het om seks gaat wil ik soms wel vaker dan mijn vriend. Het belangrijkste is dat je begrip hebt voor elkaar wanneer je een keer geen zin hebt. Blijft het zo dat er geen zin is, dan moet je misschien de spanning eens opzoeken. Al begrijp ik dat het bij jou niet het geval is.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Wanneer we seks hebben
Vraag aan de vrouwen, ervaar je het ook zo? Dat jullie zeggenschap hebben en beslissen? Of zie je het anders?
Ook zo leuk als je dan je vrouw meeneemt naar een bedrijfsfeest en ze allemaal je met een zure blik aankijken.. oh heb je die man met zijn dictator.quote:Op zondag 22 december 2019 09:12 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Op het werk hoor ik vaak de grap. 'Ik mag niet van mijn vrouw langer werken'. Ondanks dat het grapjes zijn heeft het vaak in mijn ogen iets verwijtends naar de vrouw toe in een relatie. Alsof je niet ergens een grens mag stellen in je relatie en als je dat doet het een running joke wordt onder collega's/maten. Dat geldt voor de man overigens ook. In een relatie bepaal je samen de grenzen, maar door daar vaak publiekelijk grapjes over te maken, maak je de afgesproken grenzen met je partner tot een open schot onder je maten/op het werk. Meestal lach ik er maar om als die grap maar weer eens wordt gemaakt, want anders ben ik weer die zure vrouw op het kantoor die er niet om kan lachen, maar flauw vind ik het desalniettemin.
Ja okay, maar aan de oppervlakte ben je niet boeiend misschien.quote:Op zaterdag 21 december 2019 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is nou typisch de denkwijze van veel nl mannen.
Totaal geen zelfkennis en zelfrespect.
Vrouwen zijn gek op mannen en kijken veel meer tegen ons op dan je zelf wellicht denkt.
Ze kunnen niet zonder ons en ze vinden ons geweldig.
Zo hopen ze ook gewoon dat ze een paar keer per week de huig gekieteld wordt en flinke lading incasseren.
Maar dit hoort toch ook de norm te zijn of denk ik nou raar?quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ook in die begin tijd strategisch zijn lijkt me doodvermoeiend.
Zoals jij het beschrijft denk ik geef mijn portie maar aan fikkie.
Of het loopt lekker of het is niet wat ik wil. Zo simpel kan het ook zijn.
Als iemand niet vanuit zichzelf bereid is om te vragen over hoe de feestdagen in te vullen, te verdelen (en dan heb je al een iig beginnende relatie, anders was dit geen vraag), dan is dat persoon gewoonweg niet geschikt.
Dat komt later dan gewoon weer terug, blijft een 'strijd'. Want dat persoon is dan dat persoon. Die enkel aan zichzelf denkt.
Je partner meenemen naar een bedrijfsfeest is dan ook nooit verstandig. Niet iedereen hoeft je hele prive leven persoonlijk te kennen... daarnaast heeft een partner daar toch eigenlijk niks te zoeken. Hangt er maar een beetje bij, en de werknemer in kwestie zit tussen twee partijen in waar ie zijn of haar aandacht over moet verdelen. Gewoon niet doen. Je neemt je hele familie toch ook niet mee.quote:Op zondag 22 december 2019 09:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ook zo leuk als je dan je vrouw meeneemt naar een bedrijfsfeest en ze allemaal je met een zure blik aankijken.. oh heb je die man met zijn dictator.
Wat een vergelijking ook weerquote:Op woensdag 25 december 2019 00:02 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je partner meenemen naar een bedrijfsfeest is dan ook nooit verstandig. Niet iedereen hoeft je hele prive leven persoonlijk te kennen... daarnaast heeft een partner daar toch eigenlijk niks te zoeken. Hangt er maar een beetje bij, en de werknemer in kwestie zit tussen twee partijen in waar ie zijn of haar aandacht over moet verdelen. Gewoon niet doen. Je neemt je hele familie toch ook niet mee.
Het is gewoon geen goed idee. Ik zie het vaker, en je ziet dat de mensen die hun partner meenemen, veel minder sociaal kunnen zijn, beperkt worden in het lol hebben met anderen, constant rekening moeten houden met hun partner, etc etc.quote:
Nee, het lijkt mij ook doodnormaal.quote:Op dinsdag 24 december 2019 23:26 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar dit hoort toch ook de norm te zijn of denk ik nou raar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |