Was heel vaag iig.quote:
Ik zat mobiel en met moment van posten meldde fok dat hij niet kon plaatsen ivm dbase probleem. Toen postte ik hem opnieuw. Maar had de vorige quote er ook nog staan in mijn reactievenster, die haalde ik voor ik poste weg.quote:
Ik weet niet wat het was, vaag iig.quote:
Zag er erg apart uit. Zoiets had ik nog niet eerder gezien volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zat mobiel en met moment van posten meldde fok dat hij niet kon plaatsen ivm dbase probleem. Toen postte ik hem opnieuw. Maar had de vorige quote er ook nog staan in mijn reactievenster, die haalde ik voor ik poste weg.
Ik hoorde vanochtend vroeg weer een merel, daar werd ik zo blij van. Al het hele jaar niet gehoord, en dat was vreemd. Het hoort bij de lente en zomer.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zag er erg apart uit. Zoiets had ik nog niet eerder gezien volgens mij.
Mooie post in vorig topic.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was, vaag iig.
quote:
Ah, dat heb ik ook weleens, dan post je te snel.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zat mobiel en met moment van posten meldde fok dat hij niet kon plaatsen ivm dbase probleem. Toen postte ik hem opnieuw. Maar had de vorige quote er ook nog staan in mijn reactievenster, die haalde ik voor ik poste weg.
Tja, ik post zoveel moois maar zal maar niet vragen welke.quote:
Wat een onverwacht momentquote:Op woensdag 18 december 2019 23:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend vroeg weer een merel, daar werd ik zo blij van. Al het hele jaar niet gehoord, en dat was vreemd. Het hoort bij de lente en zomer.
Gewoon even een paar tellen wachten en dan weer op invoeren klikken.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik ook weleens, dan post je te snel.
Die melding krijg ik vrij vaak.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik ook weleens, dan post je te snel.
Mja, weleens is bij mij ook best wel vrij vaakquote:Op woensdag 18 december 2019 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die melding krijg ik vrij vaak.
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja, weleens is bij mij ook best wel vrij vaak
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, ik post zoveel moois maar zal maar niet vragen welke.
Ja ja.quote:
Er zitten hier tegenwoordig heel veel meeuwen, deze zomer geen merel meer gehoord, zo zonde.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend vroeg weer een merel, daar werd ik zo blij van. Al het hele jaar niet gehoord, en dat was vreemd. Het hoort bij de lente en zomer.
Lekker slipe.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:15 schreef Voxs het volgende:
Tijd voor bed en hoognodige slaap, fijne nacht mensen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 december 2019 23:15 schreef Voxs het volgende:
Trusten, Voxsie.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:15 schreef Voxs het volgende:
Sweet dreamsquote:Op woensdag 18 december 2019 23:15 schreef Voxs het volgende:
Er was ook een vervelende ziekte onder merels..en ja, hier veel kauwtjes, eksters en kraaien. Die kunnen dat ook.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Er zitten hier tegenwoordig heel veel meeuwen, deze zomer geen merel meer gehoord, zo zonde.
Ik denk dus dat de meeuwen de merels verjaagd hebben.
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Badeend maak even een foto van je penis, ik moet weten hoe groot 2 inch is
Ik heb een Merel UI.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die merels zitten inmiddels allemaal hier.
Ik tikte hier ook een keer per ongeluk sweat dreamsquote:Op woensdag 18 december 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zoete dromen. Kaneelstokkie of zo?
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik keek heel ffquote:
Nou project smileys voorlopig even uitgesteld eendjequote:Op woensdag 18 december 2019 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
NZ heeft voorlopig geen tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat weer in lurkstand![]()
Geef ze terug!quote:Op woensdag 18 december 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die merels zitten inmiddels allemaal hier.
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:20 schreef NZ het volgende:
[..]
Ik keek heel ff![]()
Hij heeft het geprobeerd
[..]
Nou project smileys voorlopig even uitgesteld eendje
Goffer, sterkte NZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat weer in lurkstand![]()
Nu doen ze weer iedereen belachelijk maken.quote:
Om 2 inch te halen moet ik de foto 2x afdrukken en achter elkaar leggen.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:20 schreef NZ het volgende:
[..]
Ik keek heel ff![]()
Hij heeft het geprobeerd
[..]
Nou project smileys voorlopig even uitgesteld eendje
Ahw, sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat weer in lurkstand
Op donderdag 25 juni 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Jou naam is vanaf nu: Tochtige Zeester.
https://www.youtube.com/watch?v=lQ6jZgMaZk4
FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |