Ik las echt reet.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had een keer het briljante idee om mijn zeemolen een Penn reel af te spoelen in de douche 2 gebroken tenen 6 weken gips
Ook een beetje lomp.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had een keer het briljante idee om mijn zeemolen een Penn reel af te spoelen in de douche 2 gebroken tenen 6 weken gips
Je wat?quote:Op woensdag 18 december 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Is wel duidelijk ja.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:03 schreef Prisha het volgende:
Anyway peeps....ik ga een verdieping hoger stuiterend en happy naar m'n bed. Trusten alvast voor straks![]()
Sweet dreamsquote:Op woensdag 18 december 2019 23:03 schreef Prisha het volgende:
Anyway peeps....ik ga een verdieping hoger stuiterend en happy naar m'n bed. Trusten alvast voor straks![]()
Dat snap ik, ondanks dat het vroeg is toch veel plezier morgen.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:03 schreef Prisha het volgende:
Slaap lekker, Prisha en smakelijk eten morgenochtend!quote:Op woensdag 18 december 2019 23:03 schreef Prisha het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar bij je vorige post.quote:
quote:
Soms bokt fok.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar bij je vorige post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |