quote:Op woensdag 18 december 2019 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Welke postcode heeft die berg eik? Dan sturen we stiekem een elektrieke fiets op.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Het is toch iets heel bijzonders en avontuurlijks en dat is spannend. En we kennen Prisha natuurlijk een beetje en dat alles bij elkaar maakt dat ik het graag zou volgen en erover kleppen met mensen die Prish ook kennen.
wat nouquote:Op woensdag 18 december 2019 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben gewoon in shock soms wat Pris post
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]nou helemaal leuk dan komt dat wel goed denk ik
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
hmm kunnen we niet regelen dat die fokstok bij Prish terecht komt. Dan plant ze hem op die berg en dan moet een andere fokker hem weer ophalen.
Dat topic over de zeik, nieuwe fokstok moet gemaakt. etc.
Wel snel gaan regelen dan, want voorbereidingen willen we ook volgen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]nou helemaal leuk dan komt dat wel goed denk ik
Mag ik hem slaan?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
hmm kunnen we niet regelen dat die fokstok bij Prish terecht komt. Dan plant ze hem op die berg en dan moet een andere fokker hem weer ophalen.
Einde van het FOK!stok topicquote:Op woensdag 18 december 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
Ik heb @oma-Nijn al mijn plaspotje al laten zienquote:Op woensdag 18 december 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel snel gaan regelen dan, want voorbereidingen willen we ook volgen.
Maar verder geen druk ofzo
Goeie!!quote:Op woensdag 18 december 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
Batsie voor altijd vereeuwigd in jouw UIquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb @:oma-Nijn al mijn plaspotje al laten zien
Schonk ze er thee in?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
D. heeft zijn reddende engel weer perfect vervuldquote:
Telt het dan wel als kapen?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. heeft zijn reddende engel weer perfect vervuld
Killerparkiet en een strandstoel. Lekker zitten terwijl de rest vanzelf gebeurd.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er is wel vaker een nieuwe stok gekomen dacht ikquote:
een van haar iconische momentenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Batsie voor altijd vereeuwigd in jouw UI
Succesquote:Op woensdag 18 december 2019 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat iemand 'm gaat halen, toch?
neequote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef Voxs het volgende:
Oh even over huishouddingessen. Ik dacht ik haal geurdoekjes voor in droogtrommel. Ooit zag ik eens een reclame. Handig, voor als je net een schoon truitje aan hebt en je bakt een ei of zo ( what was I thinking?)
Maar: die doekjes stinken qua intensiteit nog erger dan geitenleer
er stond ook 'intense' op
ruikt het naar toiletverfrisser?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef Voxs het volgende:
Oh even over huishouddingessen. Ik dacht ik haal geurdoekjes voor in droogtrommel. Ooit zag ik eens een reclame. Handig, voor als je net een schoon truitje aan hebt en je bakt een ei of zo ( what was I thinking?)
Maar: die doekjes stinken qua intensiteit nog erger dan geitenleer
er stond ook 'intense' op
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:22 schreef rowan634 het volgende:
[..]
GB
ken je deze nog?
[ afbeelding ]
ROWANquote:Op woensdag 18 december 2019 22:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
skeet
ik heb dit allemaal niet gezien
Dit slaat vreselijk op mijn keel!quote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Stop het hele spul in die tas dan. Ben je iig van die geitenlucht af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |