ja maar goed, om dat nou iets belangrijks te noemen?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou, als er iets brekend nieuws is, dan is het wel een kampioenschap van Feyenoordzo vaak komt dat niet voor.
like vanmiddag nog?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik weet nog dat Diogo hier gehyped werd
NOOIT.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:28 schreef Coco. het volgende:
Kijken jullie dat gala op het tweede scherm?
Heywoodu hypet graag obscure spelers om over te komen als een kenner.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik weet nog dat Diogo hier gehyped werd
FRIENDZONEDquote:Op woensdag 18 december 2019 21:33 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ben trots op mijn vriendin. Ze klaagde over hoeveel darten er op was en dat ze darters ondertussen herkende aan hun bijnaam.
Ik: "Oh, wat is dan de bijnaam van Van der Pas?"
Zij: "Gluurworp?"
lief dagboek
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:33 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ben trots op mijn vriendin. Ze klaagde over hoeveel darten
Belangrijk is natuurlijk ook wel heel relatief. Krijg toch wekelijks nieuwsberichten binnen die ik totaal niet belangrijk vind. Zoals gisteren “Vrijwillige ouderbijdrage school is voortaan ook echt vrijwillig”. Er zullen mensen zijn die dat wel belangrijk/brekend nieuws vinden.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar goed, om dat nou iets belangrijks te noemen?
Waarom zit Gijp er?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Rutte, Joling en Gijp bij Pauw @:coco.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Rutte, Joling en Gijp bij Pauw @:coco.
Toen ik zaterdag ook maar met 1 oog richting de 7 van de afstandbediening keek kreeg ik al bijna een baksteen naar mijn hoofd.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:33 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ben trots op mijn vriendin. Ze klaagde over hoeveel darten er op was en dat ze darters ondertussen herkende aan hun bijnaam.
lief dagboek
Geef mij jouw vriendin.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:33 schreef Doevelaer het volgende:
lief dagboek
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ik zaterdag ook maar met 1 oog richting de 7 van de afstandbediening keek kreeg ik al bijna een baksteen naar mijn hoofd.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heywoodu hypet graag obscure spelers om over te komen als een kenner.
Ik durf nauwelijks te posten hier, dan krijg ik een "JE KIJKT HELEMAAL NIET JOH"quote:Op woensdag 18 december 2019 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ik zaterdag ook maar met 1 oog richting de 7 van de afstandbediening keek kreeg ik al bijna een baksteen naar mijn hoofd.
@Anneloos stukquote:Op woensdag 18 december 2019 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik durf nauwelijks te posten hier, dan krijg ik een "JE KIJKT HELEMAAL NIET JOH"
JE POST HELEMAAL NIET JOH!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik durf nauwelijks te posten hier, dan krijg ik een "JE KIJKT HELEMAAL NIET JOH"
Ik zeg het niet graag, maar hier doe je Heywoodu wel tekort mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heywoodu hypet graag obscure spelers om over te komen als een kenner.
Geluk is met de dommen, wij als niet dagjesmensen weten wel beter.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Dat was de meest onterechte opmerking van de week. Als je gewoon gemiddeldes bekijkt zijn er spelers die lager staan dan je zou verwachten. Dat zijn precies die lui die hier gehyped worden: De Sousa, Clemens, Hughes.
Bohhhhh toen heb ik met een stijfje zitten kijken.quote:
Dit is herkenbaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Uitmelkenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RENÉ VAN DER GIJP GAAT NAAR AHOY MET GIJP LIVE XL
Wie haat er op Hughes? Ik vind die hype uiterst terecht.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haten op Jamie HughesDie man gaat het maken hoor. Alleen belachelijk veel pech dit jaar en toch een hoop geld bij elkaar gesmeten
Het valt best mee met de dagjesmensen dit jaar. Ik weet niet of dat betekent dat FOK! dood is of dat RTL7darts dood is.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geluk is met de dommen, wij als niet dagjesmensen weten wel beter.
De echte drukte is er toch pas in de eindfase van het toernooi.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het valt best mee met de dagjesmensen dit jaar. Ik weet niet of dat betekent dat FOK! dood is of dat RTL7darts dood is.
dagjesmensen staan bovenaan in het voorspeltopicquote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het valt best mee met de dagjesmensen dit jaar. Ik weet niet of dat betekent dat FOK! dood is of dat RTL7darts dood is.
Barney is weg, MvG is niet nieuw meer. Geen nieuwe Nederlandse karakters.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mobiel FOK is niet te doenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik denk een dodelijke combinatie van beide.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mijn switches pakken allemaal slecht uit. Nu weer Wilsonquote:Op woensdag 18 december 2019 21:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
dagjesmensen staan bovenaan in het voorspeltopic
ja maar die is al gepriktquote:Op woensdag 18 december 2019 21:44 schreef Szura het volgende:
Mevrouw Portela is zo mooi, het doet pijn aan mijn ogen! #rtl7darts
quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 21:31 schreef Machielovic het volgende:
Einde tijdperk Barneveld, jammer maar had ik wel verwacht dat het niets meer zou worden dit WK. Voor mij ook einde tijdperk darten merk dat het me niet meer zo kan boeien. Natuurlijk jammer dat het op deze manier eindigt voor Barneveld dat verdiend hij niet maar aan alles komt een eind. Hoe dan ook een held voor de sport al ziet hij dat zelf anders.
Niet bijzonder hoogquote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers van het darts eigenlijk dit toernooi?
Als ze maar geen dip krijgen zoals het darts een paar jaar geleden, anders het WK volgen via een brakke stream.quote:
Ga het darts-evangelie naar Brazilië brengen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Als ik een favela kind was zou ik snel stoppen met lijmsnuiven en verkrachten en beginnen wat pijlen naar een dartbord te smijten, er ligt elk jaar een paar duizend gratis pond op je te wachten.
Waarom niet zuipen, snuiven én dat ticket pakken.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Als ik een favela kind was zou ik snel stoppen met lijmsnuiven en verkrachten en beginnen wat pijlen naar een dartbord te smijten, er ligt elk jaar een paar duizend gratis pond op je te wachten.
twitter:RitsdeBoer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 21:13:34Ik denk dat Payne wint maar ik hoop op Portela. #rtl7darts reageer retweet
Ik heb er nog niet echt naar gekeken eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe zijn de fokcijfers van darts eigenlijk dit toernooi?
Wat moet RTL dan uit gaan zendenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze maar geen dip krijgen zoals het darts een paar jaar geleden, anders het WK volgen via een brakke stream.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:48 schreef Machielovic het volgende:
[..]
klopt ga toch niet hele middagen en avonden pijltjes kijken
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op woensdag 18 december 2019 21:48 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Loop je ons nou belachelijk te maken?!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:48 schreef Machielovic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat moet RTL dan uit gaan zenden
@Cavaliersquote:Op woensdag 18 december 2019 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je zeg maar een koffieplantertje adopteert dan kan ie toch ook meedoen voor zo'n ticket?
Vorig jaar eindigden we op 181?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe zijn de fokcijfers van darts eigenlijk dit toernooi?
We zitten op exact evenveel deeltjes na exact evenveel speeldagenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet echt naar gekeken eigenlijk
Denk niet dat het veel drukker of rustiger dan vorig jaar is
Fish O Maniaquote:Op woensdag 18 december 2019 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat moet RTL dan uit gaan zenden
Kan ik mee leven.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Eindelijk
Dit wordt een kort avondje
Mag ook wel eens, begin slaaptekort te krijgen van DIEP IN DE NACHT.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Eindelijk
Goed idee. @Koffieplanterquote:Op woensdag 18 december 2019 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je zeg maar een koffieplantertje adopteert dan kan ie toch ook meedoen voor zo'n ticket?
We lopen nu 2 topics voor in vergelijking met vorig jaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet echt naar gekeken eigenlijk
Denk niet dat het veel drukker of rustiger dan vorig jaar is
is al bijna 10 uur. Moeten nog 2 pottenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Eindelijk
Oh, ik zat ook net te kijken jaquote:Op woensdag 18 december 2019 21:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
We lopen nu 2 topics voor in vergelijking met vorig jaar.
Fun fact: vorig jaar op 18 december rond deze tijd speelde Portela ook (al was dat wel een op een andere dag).
zou niet durvenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:49 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Loop je ons nou belachelijk te maken?!
Het is een uur vroeger, of toch later?quote:
Gister was het 23:45 en moest de laatste pot nog beginnen, die 5 sets duurdequote:Op woensdag 18 december 2019 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is al bijna 10 uur. Moeten nog 2 potten
Ik had zo'n hotel TV die er na 3 uur klatsboem mee noktequote:Op woensdag 18 december 2019 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gister was het 23:45 en moest de laatste pot nog beginnen, die 5 sets duurde
Kan verkeren
Niet best iddquote:Op woensdag 18 december 2019 21:52 schreef Szura het volgende:
Clasico ook bijna klaar, ik wil die 1,5 uur terug
Soort Jelle Clasico?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou dat was een enerverende Clasico
quote:Laten we de sport nog verder brengen, laten we kinderen stimuleren om een tennisracket of hockeystick op te pakken", was de boodschap van Krajicek in zijn dankwoord.
Zijn dochter is mokerlekker.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Richard Krajicek is een echte kakker.
[..]
Sorry.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat hebben we aan zo’n bericht zonder pics?
SUCCES BENITO!!!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
MANI89 EN IK WENSEN CLEMENS VEEL SUCCES.
je moet het terugkijkenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik was even Karvan Cevitam pakken.
Nooit?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
BENITO
Wanneer zien we Berry van Peer op het WK?
quote:
Dit onder andere. Hij deed de intro naar het interview met Kurz in het Duits.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zei hij? Ik was even Karvan Cevitam pakken.
Dat bedoel ikquote:
Wat bijzonder.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
[..]
Dit onder andere. Hij deed de intro naar het interview met Kurz in het Duits.
6 en daarna pijlen huilend in de hoek smijtenquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef Doevelaer het volgende:
@:vosss Ik heb net nog ff voor je gezocht naar de naam van die rooie, kon het niet vinden.
topshow bij arjenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
6 en daarna pijlen huilend in de hoek smijten
Genot met je zatte hoofd in de kroeg, lekker meezingenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Opkomen met Wonderwall.Gabriel kan nooit meer kapot bij mij.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:01 schreef Platinumgoat het volgende:
Benito kijk eens dom ja ho maar
Zeker weten?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:01 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo'n hippie/vegan type. Ik pas toch.
Omdat Pro Tourquote:Op woensdag 18 december 2019 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heb ik in de studio geen woord gehoord over Clemens en dat hij al het hele jaar iedereen van het bord veegt op de Pro Tour?
@emmadeckers op Instaquote:Op woensdag 18 december 2019 22:01 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo'n hippie/vegan type. Ik pas toch.
Heb niet idee dat ze veel darten kijken daar.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heb ik in de studio geen woord gehoord over Clemens en dat hij al het hele jaar iedereen van het bord veegt op de Pro Tour?
Ja oke maar diezelfde Benito heeft alleen maar verloren dit jaar op die Pro Tour, ik heb daarom al mijn geld op Gabriel gezet.quote:
We zien de 4 euro bet wel weer verschijnenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja oke maar diezelfde Benito heeft alleen maar verloren dit jaar op die Pro Tour, ik heb daarom al mijn geld op Gabriel gezet.
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zien de 4 euro bet wel weer verschijnen
10 euro dit keer!quote:Op woensdag 18 december 2019 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zien de 4 euro bet wel weer verschijnen
Elke week 2 kapsalons genot.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Benito heeft er in het verleden er gezonder eruit gezien
Dan nomineer ik hem voor de Anne Frank award.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:06 schreef Tagliano het volgende:
heywoodu is opeens ook nergens meer te bekennen he
Houen zoquote:Op woensdag 18 december 2019 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 18 december 2019 22:06 schreef Machielovic het volgende:
[..]
triples for doubles for dough
Het genieten van het gemak waarmee Clemens gooit, compenseert een hele hoop.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:05 schreef Szura het volgende:
Daar gaat het hoge gemiddelde van Clemens @:el-stinho
Heeft hij een boek uitgebracht?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nomineer ik hem voor de Anne Frank award.
@heywoodu wakker wordenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:06 schreef Tagliano het volgende:
kloptquote:Op woensdag 18 december 2019 22:08 schreef Tagliano het volgende:
Mentions herstellen met een edit werkt natuurlijk niet
Denk ik
Fixedquote:Op woensdag 18 december 2019 22:08 schreef Doevelaer het volgende:
Toch nog een dubbel gegooid deze leg!
Ik sta al 30 euro in de plus dit WK, ik ben aan het splashen.quote:
Ok Drizztquote:Op woensdag 18 december 2019 22:09 schreef Tagliano het volgende:
De gelijkmaker van GVVV wordt afgekeurd.
Genotquote:Op woensdag 18 december 2019 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik sta al 30 euro in de plus dit WK, ik ben aan het splashen.
Waarom staat PSV nog niet 0-6 voor?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:09 schreef Tagliano het volgende:
De gelijkmaker van GVVV wordt afgekeurd.
Faber rustig brengen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staat PSV nog niet 0-6 voor?
Omdat ze er niets van kunnen! Ha, wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staat PSV nog niet 0-6 voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |