Geef mij jouw vriendin.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:33 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ben trots op mijn vriendin. Ze klaagde over hoeveel darten er op was en dat ze darters ondertussen herkende aan hun bijnaam.
Ik: "Oh, wat is dan de bijnaam van Van der Pas?"
Zij: "Gluurworp?"
lief dagboek
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ik zaterdag ook maar met 1 oog richting de 7 van de afstandbediening keek kreeg ik al bijna een baksteen naar mijn hoofd.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heywoodu hypet graag obscure spelers om over te komen als een kenner.
Ik durf nauwelijks te posten hier, dan krijg ik een "JE KIJKT HELEMAAL NIET JOH"quote:Op woensdag 18 december 2019 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ik zaterdag ook maar met 1 oog richting de 7 van de afstandbediening keek kreeg ik al bijna een baksteen naar mijn hoofd.
@Anneloos stukquote:Op woensdag 18 december 2019 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik durf nauwelijks te posten hier, dan krijg ik een "JE KIJKT HELEMAAL NIET JOH"
JE POST HELEMAAL NIET JOH!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik durf nauwelijks te posten hier, dan krijg ik een "JE KIJKT HELEMAAL NIET JOH"
Ik zeg het niet graag, maar hier doe je Heywoodu wel tekort mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heywoodu hypet graag obscure spelers om over te komen als een kenner.
Geluk is met de dommen, wij als niet dagjesmensen weten wel beter.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Dat was de meest onterechte opmerking van de week. Als je gewoon gemiddeldes bekijkt zijn er spelers die lager staan dan je zou verwachten. Dat zijn precies die lui die hier gehyped worden: De Sousa, Clemens, Hughes.
Bohhhhh toen heb ik met een stijfje zitten kijken.quote:
Dit is herkenbaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |