SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Veltman is wel enorm dom he. Gaat opzichtig in de fout tegen Valencia, krijgt bakken met kritiek en doet gewoon even lekker hetzelfde een week later.![]()
Dat is gewoon typisch Veltman, een korte periode oogt hij "stabiel" en mag je geen kritiek meer op hem hebben en is hij een "makkelijk slachtoffer" maar uiteindelijk valt hij weer als eerste door de mand wanneer het loopt en maakt hij de meest achterlijke fouten.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:43 schreef franske19 het volgende:
Veltman is wel enorm dom he. Gaat opzichtig in de fout tegen Valencia, krijgt bakken met kritiek en doet gewoon even lekker hetzelfde een week later.Oh.![]()
Is ook dom...quote:Op woensdag 18 december 2019 20:43 schreef franske19 het volgende:
Veltman is wel enorm dom he. Gaat opzichtig in de fout tegen Valencia, krijgt bakken met kritiek en doet gewoon even lekker hetzelfde een week later.Love is in the air!![]()
Die man heeft echt het hele seizoen nog geen ruim voldoende gescoord. Echt drama dat dit een basisspeler is bij ajax..quote:Op woensdag 18 december 2019 20:43 schreef franske19 het volgende:
Veltman is wel enorm dom he. Gaat opzichtig in de fout tegen Valencia, krijgt bakken met kritiek en doet gewoon even lekker hetzelfde een week later.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 18 december 2019 22:21 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Je scoort, of je maakt goals.
Je scoort geen goals...![]()
En bloedmooie goalsquote:
Wat een ongelofelijk tyfusventje is die Lang.Ik ken eigenlijk geen spelers die meer weerstand oproepen.
![]()
In die zin was het eigenlijk ontzettend kut dat Labyad geblesseerd raakte. Nee deed niets spannend, maar maakte zich ondergeschikt aan het team en voetbalde gewoon prima mee.![]()
inderdaad, prima voor op de bankquote:Op donderdag 19 december 2019 09:16 schreef Simmertje het volgende:
In die zin was het eigenlijk ontzettend kut dat Labyad geblesseerd raakte. Nee deed niets spannend, maar maakte zich ondergeschikt aan het team en voetbalde gewoon prima mee.![]()
Nu nog ADO, gelukkig thuis en ze kunnen er geen reet van. Dan mag medisch team van Ajax keihard aan de slag om iedereen op te lappen voor tweede seizoenshelft.![]()
zoveel tijd is er ook niet eens, 4 januari gaan ze naar Qatar maar 10 dagen vakantie zit er wel inquote:Op donderdag 19 december 2019 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu nog ADO, gelukkig thuis en ze kunnen er geen reet van. Dan mag medisch team van Ajax keihard aan de slag om iedereen op te lappen voor tweede seizoenshelft.![]()
Normaal gesproken met Neres natuurlijk de bank. Maar had hem sowieso liever nu nog erbij gehad ipv ego'tje Noa Lang.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, prima voor op de bank![]()
bij zo'n Lang is het al meteen dat de druk eraf is omdat hij weet dat er niemand achter staat momenteel, jammer want de voetbalkwaliteit heeft hij wel. Ik neem aan dat hij het zondag ook mag laten zien, als hij het dan weer verneukt is het wel een beetje over denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:28 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Normaal gesproken met Neres natuurlijk de bank. Maar had hem sowieso liever nu nog erbij gehad ipv ego'tje Noa Lang.![]()
Schuurs lijkt me zijn basisplek nu wel verdiend te hebbenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Klopt, oogt heel sterk ondanks zijn fout tegen AZ (tevens dezelfde fout die de Ligt ook weleens had, echt een ervarings fout).quote:Op donderdag 19 december 2019 10:03 schreef TheVulture het volgende:
Schuurs lijkt me zijn basisplek nu wel verdiend te hebben![]()
Lang wordt binnen de kortste keren voorbij gestreefd door Hansenquote:Op donderdag 19 december 2019 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij zo'n Lang is het al meteen dat de druk eraf is omdat hij weet dat er niemand achter staat momenteel, jammer want de voetbalkwaliteit heeft hij wel. Ik neem aan dat hij het zondag ook mag laten zien, als hij het dan weer verneukt is het wel een beetje over denk ik.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Heb nog kaartjes voor Sparta, Zwolle en RKC. De rest was ik kansloos voor...quote:Op donderdag 19 december 2019 10:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alle wedstrijden na de winterstop zijn ook in een kwartiertje uitverkocht.![]()
Extra kaarten gehaald voor Ajax - PSV en Ajax - AZ. Blijf het overigens vreemd vinden dat wij als seizoenkaarthouders ook nog eens extra kaarten als eerste kunnen kopen. Dat je Europees voorrang krijgt op je eigen plek is logisch, maar dit is wel een beetje raar.![]()
Als lid van de SV ben je voor dit soort potjes wel kansloos ja. Voor SK houders is het wel lekker natuurlijk. Misschien zou het eerlijker zijn als SK houders en leden van de SV tegelijk kaarten zouden kunnen kopen.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:36 schreef Simmertje het volgende:
Extra kaarten gehaald voor Ajax - PSV en Ajax - AZ. Blijf het overigens vreemd vinden dat wij als seizoenkaarthouders ook nog eens extra kaarten als eerste kunnen kopen. Dat je Europees voorrang krijgt op je eigen plek is logisch, maar dit is wel een beetje raar.![]()
man o man, het is wel echt op het tandvlees naar de winterstop.
hou het vertrouwen er in. kampioen, beker en ver komen in de EL moet toch kunnen.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Kampioen is gewoon een must, PSV stelt geen flikker meer voor en qua begroting mag je het kampioenschap niet verliezen tegen een AZ.![]()
Blind, of het feit dat we daar niets over horen baart me toch wel zorgen, je mist uiteraard Neres en Promes maar Blind is voor het huidige Ajax voetbal toch ook super belangrijkquote:Op donderdag 19 december 2019 12:39 schreef manny het volgende:
man o man, het is wel echt op het tandvlees naar de winterstop.
hou het vertrouwen er in. kampioen, beker en ver komen in de EL moet toch kunnen.![]()
Zeker. Ook een raar akkefietje tijdens de wedstrijd Valencia.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind, of het feit dat we daar niets over horen baart me toch wel zorgen, je mist uiteraard Neres en Promes maar Blind is voor het huidige Ajax voetbal toch ook super belangrijk
Denk dat we moeten vertrouwen op Ten Hag, maar hij test ons aardig met Siem en Joel. Blijkbaar laten die mannen dingen zien die wij als eenvoudige supporters missen.proberen is de eerste stap naar falen
Volgens Dest is Blind deze week niet op club geweest. Ze zullen nog wel bezig zijn met onderzoeken om te ontdekken waardoor hij duizelig werd. Uit voorzorg ivm situatie Nouri waarschijnlijk en vanwege AVG komt er dan weinig naar buiten ja![]()
Wedstrijd van gisteren niet kunnen zien, maar ik was na de voorbereiding ook wel gecharmeerd van Schuurs. Had helaas een beetje een terugval toen hij wat wedstrijden mocht spelen en an sich begrijp ik de keuze voor Veltman wel. Die laatste speelt dit seizoen best degelijk en zolang hij de bal maar af kan pakken en inleveren bij Blind gaat het verder prima. Daar zit echter wel een verschil met Schuurs. Die heeft veel meer drang naar voren en ook een prima inspeelpass. De foutjes er nog even uit zien te krijgen en je hebt gewoon een prima centrum staan met Schuurs en Blind als die weer fit is.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:03 schreef TheVulture het volgende:
Schuurs lijkt me zijn basisplek nu wel verdiend te hebbenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Siem begrijp ik helemaal niets van, Veltman nog enigszins omdat je in die VCL toch een bepaalde zekerheid moet hebben qua minimaal niveau en als Blind dan aangeeft dat het wel klikt laat Ten Hag het wel staan mede omdat hij het middenveld probleem nog niet had opgelost.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:47 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker. Ook een raar akkefietje tijdens de wedstrijd Valencia.
Denk dat we moeten vertrouwen op Ten Hag, maar hij test ons aardig met Siem en Joel. Blijkbaar laten die mannen dingen zien die wij als eenvoudige supporters missen.![]()
Als Veltman daadwerkelijk stabiel zou zijn ben ik het met je eens, maar hij kost je 1,5 pingel tegen Chelsea uit, de beslissende tegengoal tegen Valencia en heeft daarnaast altijd zijn handen en voeten nodig verdedigend, waardoor een rode kaart altijd op de loer ligt.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wedstrijd van gisteren niet kunnen zien, maar ik was na de voorbereiding ook wel gecharmeerd van Schuurs. Had helaas een beetje een terugval toen hij wat wedstrijden mocht spelen en an sich begrijp ik de keuze voor Veltman wel. Die laatste speelt dit seizoen best degelijk en zolang hij de bal maar af kan pakken en inleveren bij Blind gaat het verder prima. Daar zit echter wel een verschil met Schuurs. Die heeft veel meer drang naar voren en ook een prima inspeelpass. De foutjes er nog even uit zien te krijgen en je hebt gewoon een prima centrum staan met Schuurs en Blind als die weer fit is.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het positieve is dat hij lekker 2 weken eerder vakantie heeft. Gok dat het gewoon een soort van overspannenheid is. Meeste wedstrijden van het jaar, verhuizen, vader worden etc.quote:Op donderdag 19 december 2019 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens Dest is Blind deze week niet op club geweest. Ze zullen nog wel bezig zijn met onderzoeken om te ontdekken waardoor hij duizelig werd. Uit voorzorg ivm situatie Nouri waarschijnlijk en vanwege AVG komt er dan weinig naar buiten ja![]()
Dat zou goed kunnen ja. Verklaart ook het nodige over het gedrag van bv Ziyech. En de dip van Tadic. Alleen wel enorm zuur dat het ten koste is gegaan van de CL. Ik verwacht na de winter weer een vlijmscherp Ajax, mits de sterkhouders er wel bij blijvenquote:Op donderdag 19 december 2019 12:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het positieve is dat hij lekker 2 weken eerder vakantie heeft. Gok dat het gewoon een soort van overspannenheid is. Meeste wedstrijden van het jaar, verhuizen, vader worden etc.![]()
van alle oud voetballer vind ik vd Vaart toch degene die ik het beste pruim op tv/mediaquote:Op donderdag 19 december 2019 13:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Waarom Van der Vaart nooit terugkwam bij Ajax
https://www.parool.nl/col(...)-bij-ajax~b5c6e49f0/
![]()
Top dat we in de beker door zijn. Typische bekermatch. Snap alle negativiteit niet zo. Telstar speelde prima. Je staat na een uur 1-4 voor en dan ebt het spel voort. Nooit achter gestaan en eigenlijk is de zege ook geen moment onzeker geweest.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 19 december 2019 13:54 schreef Themeparktommy het volgende:
![]()
![]()
nee maar het is Telstar geen Chelseaquote:Op donderdag 19 december 2019 14:12 schreef StevenHyde het volgende:
Top dat we in de beker door zijn. Typische bekermatch. Snap alle negativiteit niet zo. Telstar speelde prima. Je staat na een uur 1-4 voor en dan ebt het spel voort. Nooit achter gestaan en eigenlijk is de zege ook geen moment onzeker geweest.![]()
quote:Op donderdag 19 december 2019 13:54 schreef Themeparktommy het volgende:
![]()
![]()
Dit is toch bijna je vaste verdediging. Geen gelegenheidsformatie. Die moeten toch wel een paar ballen van Telstar kunnen tegen houdenquote:Op donderdag 19 december 2019 14:12 schreef StevenHyde het volgende:
Top dat we in de beker door zijn. Typische bekermatch. Snap alle negativiteit niet zo. Telstar speelde prima. Je staat na een uur 1-4 voor en dan ebt het spel voort. Nooit achter gestaan en eigenlijk is de zege ook geen moment onzeker geweest.![]()
Ja het is toch ook geen ambiance als Chelsea. Snap wel dat ze na die 1-4 dachten t is wel best.
En meeste gevaar kwam uit corners. Niet dat je defensie een gatenkaas is. Vond alleen die 3-4 was slecht met Veltman die staat te slapen. Maar ben sowieso geen Veltman fan, dus hopelijk laat hij Schuurs nu staan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Pardon? Met het missen van je twee beste verdedigers Tagliafico en Blind kun je niet spreken van een bijna vaste verdediging.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit is toch bijna je vaste verdediging. Geen gelegenheidsformatie. Die moeten toch wel een paar ballen van Telstar kunnen tegen houden![]()
Hoop dat Nico weer fit is voor Ado net als Ziyech.
Dan zou ik Dest weleens rechtsbuiten zien spelen. Kan Tadic in de spits ipv rechtsbuiten zoals gisteren. Kan hij Tommy helemaal gekmaken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tommy ligt er toch uit?quote:Op donderdag 19 december 2019 14:46 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop dat Nico weer fit is voor Ado net als Ziyech.
Dan zou ik Dest weleens rechtsbuiten zien spelen. Kan Tadic in de spits ipv rechtsbuiten zoals gisteren. Kan hij Tommy helemaal gekmaken.![]()
@Scarface88quote:Op donderdag 19 december 2019 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
de Ajax kersttruien verkoop in Mexico is met 100% gestegen![]()
Dit is toch heerlijk.quote:
Van der SarGodOh.![]()
Mooie kersttrui. Zelf heb ik er een van een poepende reindeer en eentje van national lampoon christmas vacation cousin eddie "shitters full".quote:Op donderdag 19 december 2019 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
de Ajax kersttruien verkoop in Mexico is met 100% gestegen
Land of the free. Home of the brave.![]()
'Er is iets misgegaan'quote:Op donderdag 19 december 2019 20:52 schreef Landgeld het volgende:
https://youtu.be/a0VaErhU8v
'We hadden de Cl kunnen winnen'
Blijft pijnlijk. Net als Frenkie.
Dank je hans![]()
wanneer heb ik dat eerder gedaan dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe gaat mokkie dit morgen omdraaien ?
toen ik zei dat het niet zo gek was dat je van AZ verliest als er 4 niet bijzijn, 10 op een andere plek staan, en er 3 smorgens boven de pot gehangen hebben?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Deze pot nog even doorkomen en dan heb je alsnog een prima seizienshelft gehad. Ja het gat met AZ is verkloot, maar als straks iedereen weer fit is en er nog wat jonkies zoals Gravenberch en Hansen aan kunnen haken ben je nog steeds de duidelijke favoriet voor de titel.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
na de winter met een fitte selectie gewoon weer afstand nemen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:03 schreef TheVulture het volgende:
Deze pot nog even doorkomen en dan heb je alsnog een prima seizienshelft gehad. Ja het gat met AZ is verkloot, maar als straks iedereen weer fit is en er nog wat jonkies zoals Gravenberch en Handen aan kunnen haken ben je nog steeds de duidelijke favoriet voor de titel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
dubbel of meer moet het doel zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
na de winter met een fitte selectie gewoon weer afstand nemen inderdaad.proberen is de eerste stap naar falen
Mwa, 41 punten op de helft van de competitie is echt niets bijzonders hoor. Ajax zou makkelijk in staat moeten zijn om over een heel seizoen gewoon 90 punten te halen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:03 schreef TheVulture het volgende:
Deze pot nog even doorkomen en dan heb je alsnog een prima seizienshelft gehad. Ja het gat met AZ is verkloot, maar als straks iedereen weer fit is en er nog wat jonkies zoals Gravenberch en Hansen aan kunnen haken ben je nog steeds de duidelijke favoriet voor de titel.![]()
wel mee eens, qua punten niet geweldig, dat momentum is er net te vroeg uitgegaan. De competitie zal nog wel goed komen alleen jammer dat het ook CL gekost heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mwa, 41 punten op de helft van de competitie is echt niets bijzonders hoor. Ajax zou makkelijk in staat moeten zijn om over een heel seizoen gewoon 90 punten te halen.![]()
Oke man, dat is de afgelopen 40-50 jaar niet gelukt, maar Ajax zou MAKKELIJK in staat moeten zijn om 90 punten te halen. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mwa, 41 punten op de helft van de competitie is echt niets bijzonders hoor. Ajax zou makkelijk in staat moeten zijn om over een heel seizoen gewoon 90 punten te halen.![]()
wellicht was het je niet opgevallen, maar kijk even op wie je reageert.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:39 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Oke man, dat is de afgelopen 40-50 jaar niet gelukt, maar Ajax zou MAKKELIJK in staat moeten zijn om 90 punten te halen. Wat een onzin.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als je AZ en Willem 2 gewoon gewonnen had sta je toch op 47?quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:39 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Oke man, dat is de afgelopen 40-50 jaar niet gelukt, maar Ajax zou MAKKELIJK in staat moeten zijn om 90 punten te halen. Wat een onzin.![]()
Ja en had je PSV en Vitesse uit gewoon gewonnen dan had je op 51 gestaan. Gemiddeld is 41 punten gewoon prima over de eerste seizoenshelft. Willem II had je inderdaad moeten winnen, maar uit bij AZ, PSV en Vitesse kun je in principe punten morsen.![]()
het is ook niet zo'n probleem als je zondag maar wel wintquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:08 schreef Simmertje het volgende:
Ja en had je PSV en Vitesse uit gewoon gewonnen dan had je op 51 gestaan. Gemiddeld is 41 punten gewoon prima over de eerste seizoenshelft. Willem II had je inderdaad moeten winnen, maar uit bij AZ, PSV en Vitesse kun je in principe punten morsen.![]()
als we tegen ADO niet winnen weet ik het ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook niet zo'n probleem als je zondag maar wel wint
die zijn minder dan telstarGroot fan van User Wotte![]()
Dat blijkt Hans.quote:Op vrijdag 20 december 2019 09:08 schreef Simmertje het volgende:
Ja, als.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je AZ en Willem 2 gewoon gewonnen had sta je toch op 47?![]()
vind ik eigenlijk helemaal niet zo grappig. Maar daar zal ik wel weer alleen in staan.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Stiekem is het wel grappig, maar eigenlijk kan het niet dus ik weet niet zo goed wat ik met deze emotie aan moet.![]()
ik zal wel weer uitgelachen worden, maar als we niet zoveel geblesseerden hadden, waren we nog steeds ongeslagen geweest.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar zo onmogelijk was dat toch allemaal niet
en dit is ook de reden waarom supporters nog niet in de stress schieten, zelfs na 3 nederlagen op rij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, denk je dat een voetbalclub beter presteert als de hele selectie fit is/blijft? Wat een revelatie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zal wel weer uitgelachen worden, maar als we niet zoveel geblesseerden hadden, waren we nog steeds ongeslagen geweest.
en dit is ook de reden waarom supporters nog niet in de stress schieten, zelfs na 3 nederlagen op rij.![]()
![]()
Ja, als.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zal wel weer uitgelachen worden, maar als we niet zoveel geblesseerden hadden, waren we nog steeds ongeslagen geweest.
en dit is ook de reden waarom supporters nog niet in de stress schieten, zelfs na 3 nederlagen op rij.![]()
ik zei niet zo veel, elke club heeft geblesseerde. maar een wedstrijd spelen met 10 man op andere positie kan geen enkele club ter wereld zonder niveauverlies.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, denk je dat een voetbalclub beter presteert als de hele selectie fit is/blijft? Wat een revelatie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als, dat was de hele stelling.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hopelijk knalt Sparta er als eerbetoon aan Jules ook lekker op tegen AZ
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk knalt Sparta er als eerbetoon aan Jules ook lekker op tegen AZOh.![]()
Denk het niet, maar een mens mag hopenquote:
AZ voetbalt fantastisch, maar laten we eerlijk zijn, als die even een slechte dag hebben (voor hun is het seizoen ook al lang) kunnen ze zomaar punten verspelen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bedankt, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
AZ voetbalt fantastisch, maar laten we eerlijk zijn, als die even een slechte dag hebben (voor hun is het seizoen ook al lang) kunnen ze zomaar punten verspelen.Oh.![]()
sarcasm muchquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt, zo had ik het nog niet bekeken.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: