Budabeertje answer me anders had ik het juistquote:Op woensdag 18 december 2019 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb elektrisch licht hier.
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Uit zo'n zielig zilveren bakkie zeker
Jaquote:Op woensdag 18 december 2019 18:40 schreef Karzai het volgende:
Hmm kan niet kijken, Jij bent toch ook voor Ajax?
Alles en iedereen. Ook de staf.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:44 schreef Karzai het volgende:
Wie doet er mee bij Ajax, alle reserves? of de basis spelers
Een mix, meest opvallende Gravenburch en Ekkiekampquote:Op woensdag 18 december 2019 18:44 schreef Karzai het volgende:
Wie doet er mee bij Ajax, alle reserves? of de basis spelers
Leven ze ook mee in Den Haag?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alles en iedereen. Ook de staf.
Was een lekker zonnetje vandaag hoor had zelfs de ramen open staan voor wat frisse luchtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:52 schreef Muck het volgende:
Hij is af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij is af
NetkjessssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Hij is af
GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is af
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is af
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
beetje fikkie stoken as usualquote:Op woensdag 18 december 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog wilde plannen vanavond, mensen?
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog wilde plannen vanavond, mensen?
Dat zou ik ook kunnen doenquote:Op woensdag 18 december 2019 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-voor-dikzak-tafel-1
Ja had het gelezen. Hoe dom ben je dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu wel een beetje. Burp.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vleesfeest in huize IJs vanavond?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu wel een beetje. Burp.
Eend.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vleesfeest in huize IJs vanavond?
Welke?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het met dat portret afgelopen?
Lekker!quote:Op woensdag 18 december 2019 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eend.
En nog een halve week aan rijst.
De laatste was Karzai toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar je vandeweek aan begonnen bent
Ik heb dat gemist.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Karzai. Ja die heb k al geshowd.
Liever niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kan Haags nog steeds naakt poseren, toch?
Dan heb ik ineens een stijve neusquote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kan Haags nog steeds naakt poseren, toch?
Mag 'ie thuis poseren.quote:
Ja weet ik het. Maar normaal reageer je wat uitbundigerquote:Op woensdag 18 december 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat wil je er allemaal over horen dan?
De verwarming een paar graden lager helpt wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb ik ineens een stijve neus
Okequote:Op woensdag 18 december 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet ik het. Maar normaal reageer je wat uitbundiger
Ah goede tipquote:Op woensdag 18 december 2019 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De verwarming een paar graden lager helpt wel.
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OkeNou ja Karzai is dus af
![]()
Nu uitstralinf 2,0 dus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets?
Ok.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sorry. Not in de mood. Zo koud
Welke borrel?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb even genoeg gedronken. Die borrel was fij .
Waren er bitterballen?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had een kerstborrel bij een klant.
Ah, dat hoort er ook bij.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had een kerstborrel bij een klant.
Komt zeker wel dichtbij zo?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:22 schreef Bos81 het volgende:
https://www.ed.nl/geldrop(...)in-geldrop~a6e680e7/
Ik moest maandag nog in die straat zijn![]()
![]()
Moet je er veel?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep op naar de volgende
Er is hier zoveel mis mee.quote:
Oh sjiekquote:Op woensdag 18 december 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik droeg trouwens een pak.
Draag je dat altijd voor je werk?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee, 2x per maand ongv.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Draag je dat altijd voor je werk?
Ik heb al een paar jaar geen pak meer gedragen. Is gelukkig niet nodig.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, 2x per maand ongv.
Alleen dat heuptasje...quote:Op woensdag 18 december 2019 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die sandalen zijn wel smaakvol gekozen.
Ik over het algemeen ook niet. Meestal gewoon een overhemd.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar geen pak meer gedragen. Is gelukkig niet nodig.
Ja klopt.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenminste, ik denk dat het een tasje is.
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik over het algemeen ook niet. Meestal gewoon een overhemd.
Ik zeg het niet.quote:
Een bajespak is ook een pak.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat heeft Haagse alleen aan bij de nieuwjaarsduikquote:
Nog nooit gedaanquote:Op woensdag 18 december 2019 20:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat heeft Haagse alleen aan bij de nieuwjaarsduik
Ik dacht dat hij dan poedelnaakt blijft rondrennen over het strand tot het donker word.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Alleen als de dagen kort zijn, zoals nu dus...quote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dan poedelnaakt blijft rondrennen over het strand tot het donker word.
Ik zei niet dat ie het aan moest.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Zo zo binnnen 30 seconden antwoord van Hoogvlieger...
Ik ben moequote:Op woensdag 18 december 2019 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je let niet goed op Haags.
Match op bummble
Is ook vermoeiend, zoveel posten op fok!quote:
Nou.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook vermoeiend, zoveel posten op fok!
Wat heb je dan gedaan dat je zo vermoeid bent?quote:
December is een vermoeiende maand amigoquote:Op woensdag 18 december 2019 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan dat je zo vermoeid bent?
Begrijpelijk, begrijpelijk. Hier ook best vermoeiend.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
December is een vermoeiende maand amigo
Stop daar toch meequote:Op woensdag 18 december 2019 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je let niet goed op Haags.
Match op bummble
Ook niet heel gek dat de een na de ander omvalt van de griep momenteelquote:Op woensdag 18 december 2019 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk, begrijpelijk. Hier ook best vermoeiend.
Dat heb ik gelukkig al gehad voor deze periode. Maar wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook niet heel gek dat de een na de ander omvalt van de griep momenteel
Ik ontspring de dans tot nog toe.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig al gehad voor deze periode. Maar wel begrijpelijk.
Count your blessings!quote:Op woensdag 18 december 2019 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ontspring de dans tot nog toe.
Je bent de heetste schakel, welkom!quote:Op woensdag 18 december 2019 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ontspring de dans tot nog toe.
Als je verder weinig mensen tegenkomt in het dagelijks leven, snap ik wel dat je apps gaat gebruiken.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alles beter dan heet worden van een vleeskeuring.
Maar dan nog zou ik liever iemand irl tegen komen dan via een app.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je verder weinig mensen tegenkomt in het dagelijks leven, snap ik wel dat je apps gaat gebruiken.
Met daten, je maar scrup depressief.quote:
Je maarquote:Op woensdag 18 december 2019 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met daten, je maar scrup depressief.
Ze werkt in de horecaquote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je verder weinig mensen tegenkomt in het dagelijks leven, snap ik wel dat je apps gaat gebruiken.
Ja lekker aantrekkelijkquote:Op woensdag 18 december 2019 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met daten, je maar scrup depressief.
Bedankt!quote:Op woensdag 18 december 2019 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is je vergeven vrind
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze werkt in de horeca
Ik zou me suf neuken dan.
Ik weet niet of je in de horeca tijd genoeg hebt om iemand aan de haak te slaan.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze werkt in de horeca
Ik zou me suf neuken dan.
Ik kom niemand tegenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan nog zou ik liever iemand irl tegen komen dan via een app.
Ik!quote:Op woensdag 18 december 2019 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mij suf staar dan?
Waarheidsgetrouwer dan vanaf de bankquote:Op woensdag 18 december 2019 22:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet of je in de horeca tijd genoeg hebt om iemand aan de haak te slaan.
Vandaag was er wel een zeer aantrekkelijke jongen binnen maar die had echt een hele slechte vibe om zich heen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet of je in de horeca tijd genoeg hebt om iemand aan de haak te slaan.
[..]
Ik kom niemand tegen
Ik heb ook nog nooit iemand gehosseld in het echt, volgens mij.
Ja das echt onzin.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarheidsgetrouwer dan vanaf de bank
Zal je nog een keer bezoeken...quote:Op woensdag 18 december 2019 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag was er wel een zeer aantrekkelijke jongen binnen maar die had echt een hele slechte vibe om zich heen.
Ja. Maar buiten dat is het geen zekerheid dat mensen die je in real life ontmoet ook daadwerkelijk de persoon zijn die ze pretenderen te zijn.quote:
Hosselen is sowieso overratedquote:Op woensdag 18 december 2019 22:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Ik kom niemand tegen
Ik heb ook nog nooit iemand gehosseld in het echt, volgens mij.
O ik heb dat vrij snel door.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Maar buiten dat is het geen zekerheid dat mensen die je in real life ontmoet ook daadwerkelijk de persoon zijn die ze pretenderen te zijn.
Ja wat is intuinen?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ik heb dat vrij snel door.
Al is dat met mannen wellicht wat moeilijker in te schatten.
Vaak ergens ingetuind?
Geneukt worden, een fijn gevoel hebben bij een persoon en dat diegene niet lang blijft hangen.quote:
Nee dat niet maar goed duik ook niet zo met je het bed in :pquote:Op woensdag 18 december 2019 22:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geneukt worden, een fijn gevoel hebben bij een persoon en dat diegene niet lang blijft hangen.
Fijne relaties gehad?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat niet maar goed duik ook niet zo met je het bed in :p
maar wel achter komen dat dat je enige doel is ja.
Ik bewonder je wilskrachtquote:Op woensdag 18 december 2019 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mjawel :p
Altijd ruimte voor verbetering :p
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Maar buiten dat is het geen zekerheid dat mensen die je in real life ontmoet ook daadwerkelijk de persoon zijn die ze pretenderen te zijn.
Ja hier ben ik, zeg het eens?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:37 schreef bitterbal het volgende:
Waar is Uitstraling?
Joehoe @:Uitstraling
Die ligt in het vetquote:Op donderdag 19 december 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ben ik, zeg het eens?
quote:Op donderdag 19 december 2019 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zijn tienen vrolijk te bakken.
Think we're alone now, neuken?quote:Op donderdag 19 december 2019 00:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze maar niet uit elkaar ploeft, overal van die troep.
Okquote:Op donderdag 19 december 2019 00:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Think we're alone now, neuken?
O, oeps, tarzan was je voorquote:Op donderdag 19 december 2019 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik zit al klaar, geschoren met een luchtje van Johhny Depp op.
Et tu, brutequote:Op donderdag 19 december 2019 01:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plastic is ruk voor het milieu
Goed goed, ik ben net op werk voor de files uit geredenquote:
Valt mee joh.quote:Op donderdag 19 december 2019 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent er weer vroeg bij
Ja als het kan waarom niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 06:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Valt mee joh.
Soms wat later naar bed, kleine 7 uurtjes geslapen en dat is iets te weinig.
Nog even op de bank verder na een ontbijtje.
Ik ben een bevoorvocht mensquote:Op donderdag 19 december 2019 06:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja als het kan waarom niet.
Ja denk dat je klaar bent.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ben ik, zeg het eens?
Daar was ik gister mijn schat.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Wanneer ging je nou naar naar je jobcoach?
klinkt wel lekker vaag.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Daar was ik gister mijn schat.
Uitslag van testjes doorgenomen.
Iets met kunst en analyseren, met een uitdaging op intellectueel niveau.
Nu een beetje oriënteren op beroepen en volgend jaar weer verder kijken.
Niet echt nog.quote:
Succesquote:Op donderdag 19 december 2019 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hooi.
Ze zeggen dat vandaag de drukste dag van het jaar wordt. We gaan het zien.
Ik moest vroeger een keer zon beroepentest doen. Kwam er uniform beroepen uit met wel op nummer 1 uitvaart verzorgerquote:Op donderdag 19 december 2019 07:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt nog.
Wel in een creatieve omgeving.
Al dan niet te maken met kunst danwel met bepaalde processen (management oid).
Ik ga het wel zien of er een leuke werkervaringsplek bij komt kijken en wellicht moet ik wel gaan studeren..
Beetje breed geïnteresseerd
Ik ga gewoon dingen doen en zie het wel.
Op werk?quote:Op donderdag 19 december 2019 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hooi.
Ze zeggen dat vandaag de drukste dag van het jaar wordt. We gaan het zien.
Past toch best bij jou hihiquote:Op donderdag 19 december 2019 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik moest vroeger een keer zon beroepentest doen. Kwam er uniform beroepen uit met wel op nummer 1 uitvaart verzorger
Zou zon dooie maar eng vinden :pquote:Op donderdag 19 december 2019 07:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Past toch best bij jou hihi
Lief en aandacht voor de omgeving/de medemens
En van zo'n dooie heb je iig minder prikkels dan van je huidige bazen.
Jj hebt toch ook liefde en aandacht voor de medemens?quote:Op donderdag 19 december 2019 07:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Past toch best bij jou hihi
Lief en aandacht voor de omgeving/de medemens
En van zo'n dooie heb je iig minder prikkels dan van je huidige bazen.
Geen ervaring mee..quote:Op donderdag 19 december 2019 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou zon dooie maar eng vinden :p
Ja volgens mij groepen dinetjes. Maar voor de lunch geloof ik verwachten ze chaos en mayhem.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel borrels zeker vandaag?
Oh moet je wel erg kritisch zijn. Hoe lang heb je daarvoor?quote:Op donderdag 19 december 2019 07:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen ervaring mee..
Nou moet ik een top 5 van interessante beroepen gaan samenstellen uit een database met 1000den beroepen.
Hiephoi
Ach gaat de tijd lekker snelquote:Op donderdag 19 december 2019 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja volgens mij groepen dinetjes. Maar voor de lunch geloof ik verwachten ze chaos en mayhem.
Klein beetje toch hequote:Op donderdag 19 december 2019 07:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jj hebt toch ook liefde en aandacht voor de medemens?
Ik ben daar niet zo onder de indruk van drukte. Alleen de keuken flipt altijdquote:Op donderdag 19 december 2019 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach gaat de tijd lekker snel
Dat is overal wel toch?quote:Op donderdag 19 december 2019 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo onder de indruk van drukte. Alleen de keuken flipt altijd
Het is gewoon oriënteren he. Weinig druk.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh moet je wel erg kritisch zijn. Hoe lang heb je daarvoor?
Ik zou dat niet kunnen.
Nou vind het hier wel extreemquote:Op donderdag 19 december 2019 07:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is overal wel toch?
Vallen ze neerquote:Op donderdag 19 december 2019 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou vind het hier wel extreemvraag mij af hoe ze zouden functioneren als het niet alleen piekmomenten zijn maar constante momenten van stress.
En na een half jaar sta je er dan alleen voor?quote:Op donderdag 19 december 2019 07:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is gewoon oriënteren he. Weinig druk.
8 jan is de volgende afspraak in een traject van een half jaar.
Ja het is heel simpel. Je kan niet sneller dan snel en als ze gewoon hun best doen en hun werk dan doen ze het toch gewoon goed. Die stress is niet nodig.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt mij ook niks hoor dat werk.
Misschien wat efficiënter of zo..quote:Op donderdag 19 december 2019 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is heel simpel. Je kan niet sneller dan snel en als ze gewoon hun best doen en hun werk dan doen ze het toch gewoon goed. Die stress is niet nodig.
Ja daar kan ik niet over oordelen, sta niet in de keuken. Maar het lijkt mij zo vermoeiend om zo die druk te moeten ervaren en om alles uit je stekker te gaanquote:Op donderdag 19 december 2019 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien wat efficiënter of zo..
Nee joh.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En na een half jaar sta je er dan alleen voor?
Dat uit mijn stekker gaan kan ik wel, is soms best lekker maar constant lijkt mij ook niet gezien hehequote:Op donderdag 19 december 2019 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niet over oordelen, sta niet in de keuken. Maar het lijkt mij zo vermoeiend om zo die druk te moeten ervaren en om alles uit je stekker te gaan
Thnx. Fijne dagquote:Op donderdag 19 december 2019 07:49 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ga lekker rusten..
Kusjes voor jullie.
Succes balletje vandaag
Trustequote:Op donderdag 19 december 2019 07:49 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ga lekker rusten..
Kusjes voor jullie.
Succes balletje vandaag
Is niet goed voor je bloeddruk tochquote:Op donderdag 19 december 2019 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat uit mijn stekker gaan kan ik wel, is soms best lekker maar constant lijkt mij ook niet gezien hehe
Nee sowieso niet hahaquote:Op donderdag 19 december 2019 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is niet goed voor je bloeddruk toch
En ze zien het aankomen he. Zeker als het als reserveringen zijn en alsnog gedragen ze zich totaal uit het veld geslagen OMFG HET IS ZO FUCKING DRUK ARGquote:Op donderdag 19 december 2019 07:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee sowieso niet haha
Lunch zeker, kort moment. Diner wel wat langer ook niet overdreven lang maar kan me de stress op dat moment beter voorstellen.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En ze zien het aankomen he. Zeker als het als reserveringen zijn en alsnog gedragen ze zich totaal uit het veld geslagen OMFG HET IS ZO FUCKING DRUK ARG![]()
Dan denk ik hoe dan? Overigens zijn het vrij korte momenten. We doen lunch en diner. Van 12 tot 1400 en van 1730 tot 2200
Is toch prima te doen?
Zit je Pauw te kijken?quote:Op donderdag 19 december 2019 07:55 schreef bitterbal het volgende:
Die joling wordt ook steeds meer een zeur he
Ja nou ik vind het simpel om elke keer weer opnieuw in de stress te schieten. Doe gewoon je best.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lunch zeker, kort moment. Diner wel wat langer ook niet overdreven lang maar kan me de stress op dat moment beter voorstellen.
Ja. En dan dat hoofd erbij.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je Pauw te kijken?
Haha ik denk dat het vanaf de zijlijn makkelijk oordelen is. Maar wie zijn wij?quote:Op donderdag 19 december 2019 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ik vind het simpel om elke keer weer opnieuw in de stress te schieten. Doe gewoon je best.
Hoezo vanaf de zijlijn. Enige idee wat ik doequote:Op donderdag 19 december 2019 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ik denk dat het vanaf de zijlijn makkelijk oordelen is. Maar wie zijn wij?
Ik vond hem niet echt zeurderig of zo. Maar kan beter zijn mond houden tegen Rutte.quote:
Ja je zit er niet direct middenin toch.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo vanaf de zijlijn. Enige idee wat ik doe
Ik bedien toch de gastenquote:Op donderdag 19 december 2019 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja je zit er niet direct middenin toch.
Nee dat snap ik, maar jij haalt alleen op.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik bedien toch de gastenDat eten in de keuken komt er niet vanzelf toch
Ja en nog zoveel meer :pquote:Op donderdag 19 december 2019 08:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar jij haalt alleen op.
Hier net eerste gezetquote:Op donderdag 19 december 2019 08:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
Yup, heb die van mij ook net op. Altijd een fijn begin van de dag.
Slechte wifiquote:Op donderdag 19 december 2019 08:02 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp het niet. Die NPO stream stopt constant even voor 2 seconden ofzo.
Soms helpt een reset even.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm daar had ik nog niet aan gedacht
K neem er nog snel 1quote:Op donderdag 19 december 2019 08:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
Yup, heb die van mij ook net op. Altijd een fijn begin van de dag.
succesquote:Op donderdag 19 december 2019 08:43 schreef DW457 het volgende:
Yup, en nu moet ik mezelf naar werk verplaatsen...
Werkzequote:Op donderdag 19 december 2019 08:43 schreef DW457 het volgende:
Yup, en nu moet ik mezelf naar werk verplaatsen...
Is dat zo?quote:Op donderdag 19 december 2019 08:54 schreef Karzai het volgende:
Het wordt een mooie lente dag vandaag❤
December, lekker rustigquote:Op donderdag 19 december 2019 08:58 schreef Karzai het volgende:
Niks te doen op het werk, dit wordt een lange dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |