Budabeertje answer me anders had ik het juistquote:Op woensdag 18 december 2019 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb elektrisch licht hier.
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Uit zo'n zielig zilveren bakkie zeker
Jaquote:Op woensdag 18 december 2019 18:40 schreef Karzai het volgende:
Hmm kan niet kijken, Jij bent toch ook voor Ajax?
Alles en iedereen. Ook de staf.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:44 schreef Karzai het volgende:
Wie doet er mee bij Ajax, alle reserves? of de basis spelers
Een mix, meest opvallende Gravenburch en Ekkiekampquote:Op woensdag 18 december 2019 18:44 schreef Karzai het volgende:
Wie doet er mee bij Ajax, alle reserves? of de basis spelers
Leven ze ook mee in Den Haag?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alles en iedereen. Ook de staf.
Was een lekker zonnetje vandaag hoor had zelfs de ramen open staan voor wat frisse luchtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:52 schreef Muck het volgende:
Hij is af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij is af
NetkjessssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Hij is af
GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is af
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is af
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
beetje fikkie stoken as usualquote:Op woensdag 18 december 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog wilde plannen vanavond, mensen?
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog wilde plannen vanavond, mensen?
Dat zou ik ook kunnen doenquote:Op woensdag 18 december 2019 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-voor-dikzak-tafel-1
Ja had het gelezen. Hoe dom ben je dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-voor-dikzak-tafel-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |