abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190950320
Oooh wat leuk gefelicteerd allen *O*

Injetta, wellicht 30 januari?
pi_190950655
Aan de mensen die vandaag kaarten hebben gekocht: hebben jullie al een bevestiging van de reservering gehad? Ik tot nu toe alleen nog de orderbevestiging. Ben met dit soort dingen erg dwangmatig :+ Check constant m'n mail, waaronder m'n spambox, maar heb nog niks. Vorige keer kreeg ik het wel snel. Maar komt vast goed :P
pi_190950730
Ik check even een dagje niet hier of er al nieuws is over de kaartverkoop en ze zijn gewoon weg :'( :'( :'(

Ontzettend balen!

Bedankt voor de DM's die ik heb gekregen gisteren, echt super suf dat ik net deze dag niet heb gekeken |:(
pi_190951717
@GeorgeM wat ontzettend fijn voor je *O* en @Chocoladesoes dit is zoooooo lief van je O+
pi_190951719
Vergeten :') |:(
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_190953581
Gefeliciteerd allen *O*

Niet getreurd als je nog geen kaartje hebt. Op do 30 januari volgt de 2e verkoop, dus weer een kans!
~The present is all there is~
pi_190955679
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:12 schreef Chocoladesoes het volgende:
Aan de mensen die vandaag kaarten hebben gekocht: hebben jullie al een bevestiging van de reservering gehad? Ik tot nu toe alleen nog de orderbevestiging. Ben met dit soort dingen erg dwangmatig :+ Check constant m'n mail, waaronder m'n spambox, maar heb nog niks. Vorige keer kreeg ik het wel snel. Maar komt vast goed :P
Ik heb ook alleen de orderbevestiging gehad. Was ook al bang dat dat niet klopte, maar zal dan wel zo horen?
pi_190955899
Heel jammer dat het een paar niet gelukt is. Inderdaad 30 januari weer een kans, en volgens mij komt er ook nog een derde wave? Moet goedkomen!

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:26 schreef Soof123 het volgende:

[..]

Ik heb ook alleen de orderbevestiging gehad. Was ook al bang dat dat niet klopte, maar zal dan wel zo horen?
Heb een mailtje gestuurd naar de Avrotros, dit kreeg ik als reactie :

quote:
Dit is een standaard bevestiging. Bij deze kan ik u mededelen dat de reservering vast staat. Eind januari gaat u een mail ontvangen voor de personalisering van de tickets.
De orderbevestiging is dus een standaard bevestiging, en bovenstaande reactie is een echte bevestiging. Hele grote kans dat je gewoon de kaarten krijgt hoor, maar om er 100% zeker van te zijn kan het toch goed zijn om ze even te bellen of te mailen.
pi_190956327
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:35 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heel jammer dat het een paar niet gelukt is. Inderdaad 30 januari weer een kans, en volgens mij komt er ook nog een derde wave? Moet goedkomen!
[..]

Heb een mailtje gestuurd naar de Avrotros, dit kreeg ik als reactie :
[..]

De orderbevestiging is dus een standaard bevestiging, en bovenstaande reactie is een echte bevestiging. Hele grote kans dat je gewoon de kaarten krijgt hoor, maar om er 100% zeker van te zijn kan het toch goed zijn om ze even te bellen of te mailen.
Ah bedankt!
pi_190959810
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:12 schreef Chocoladesoes het volgende:
Aan de mensen die vandaag kaarten hebben gekocht: hebben jullie al een bevestiging van de reservering gehad? Ik tot nu toe alleen nog de orderbevestiging. Ben met dit soort dingen erg dwangmatig :+ Check constant m'n mail, waaronder m'n spambox, maar heb nog niks. Vorige keer kreeg ik het wel snel. Maar komt vast goed :P
Nee nog niks binnen.....straks maar de bellen dan😅
pi_190959921
Nog steeds verlengen ze die acties voor arme sloebers. Nu weer met 2 weken. Wat een faal is dat geworden zeg. Niet meer doen!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 10 januari 2020 @ 15:40:34 #212
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190965007
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 08:31 schreef RipCity het volgende:
Nog steeds verlengen ze die acties voor arme sloebers. Nu weer met 2 weken. Wat een faal is dat geworden zeg. Niet meer doen!
https://www.telegraaf.nl/(...)kaarten-songfestival
Inderdaad zeg... nou ja, hopelijk meer kaartjes voor echte fans :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190965741
@Soof123 en @Boomboomkoffie hebben jullie inmiddels bevestiging gehad?
  PR en moderator vrijdag 10 januari 2020 @ 17:10:25 #214
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190966028
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:40 schreef Arizona het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)kaarten-songfestival
Inderdaad zeg... nou ja, hopelijk meer kaartjes voor echte fans :)
Echt, waarom stoppen ze dan niet gewoon en geven ze die 3500 kaarten niet gewoon voor de normale waves of nog een fan-actie |:(

Alle minima die daadwerkelijk geinteresseerd zijn in het ESF hebben al wel kaarten hoor..
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190971305
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 16:41 schreef Chocoladesoes het volgende:
@:Soof123 en @:Boomboomkoffie hebben jullie inmiddels bevestiging gehad?
Nee ik heb er achteraan gemaild en kreeg als reactie dat 't klopt dat ik verder geen bevestiging krijg (buiten orderbevestiging om) en dat ik eind januari een mail krijg om de kaarten te personaliseren. De tickets worden twee weken voor het songfestival verstuurd.
pi_191011343
Bevestiging is er .....was naar een verkeerde mail gestuurd...😁😀🎉
  maandag 20 januari 2020 @ 17:35:40 #217
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191117961
Er waren dus minder aanmeldingen dan er kaarten waren voor de winactie in Rotterdam.
Daarom gaan nu de overige kaarten naar de vrijwilligers. (Ik denk degene die vrijwilliger zijn voor de gemeente. Niet degenen die zich aangemeld hebben bij de Avrotros)
https://www.rotterdam.nl/nieuws/winactie-songfestival/
pi_191141047
Krijg je vanzelf een mail om de kaarten van de TROS te personaliseren??
  woensdag 22 januari 2020 @ 09:34:36 #219
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191141091
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 09:31 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Krijg je vanzelf een mail om de kaarten van de TROS te personaliseren??
Eind januari krijgen we een mail met meer info!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_191142178
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 09:34 schreef Arizona het volgende:

[..]

Eind januari krijgen we een mail met meer info!
Top dankjewel
Heerlijk hoe iedereen elkaar helpt hier
  donderdag 23 januari 2020 @ 15:10:28 #221
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_191159171
Mail binnen van Avrotros.


Beste AVROTROS-lid,

Hierbij extra informatie rondom uw gekochte tickets voor de Eurovisie Songfestival Familieshow op zaterdag 16 mei om 13.30 uur in Rotterdam Ahoy.

U heeft arena-tickets geboekt voor de familieshow. Om te voorkomen dat tickets voor woekerprijzen worden doorverkocht moeten alle tickets op naam worden gezet. Daarom ontvangt u voor 30 januari een bevestigingsmail van Paylogic met daarin een link om de tickets te personaliseren.

Vanaf 4 februari om 12.00 uur t/m 11 februari 23.59 uur kunnen de tickets
gepersonaliseerd worden. Hierbij wordt gevraagd om naam, e-mailadres en geboortedatum dat vervolgens aan de tickets zullen worden gekoppeld. Zodra dit proces is voltooid, stuurt Paylogic nog een mail met daarin een link om de
e-tickets te downloaden.

De gepersonaliseerde kaarten worden steekproefsgewijs gecontroleerd aan de
deur van Ahoy. Dit houdt in dat de naam op het ticket overeen moet komen met de persoon die met het ticket naar binnen wil.

Belangrijk: Wanneer de tickets niet gepersonaliseerd worden binnen de
gegeven personalisatie periode, zullen deze worden geannuleerd en wordt de ticketprijs met aftrek van de terugboekkosten gerestitueerd naar de hoofdboeker.

AVROTROS wenst u alvast een fantastische dag.

Vriendelijke groet,
Namens AVROTROS
  donderdag 23 januari 2020 @ 15:11:25 #222
403253 Meke
after all this time? always.
pi_191159176
We've got mail *O* @DecoAoreste @Funhouse

quote:
Beste AVROTROS-lid,

Hierbij extra informatie rondom uw gekochte tickets voor de Eurovisie Songfestival Familieshow op zaterdag 16 mei om 13.30 uur in Rotterdam Ahoy.

U heeft arena-tickets geboekt voor de familieshow. Om te voorkomen dat tickets voor woekerprijzen worden doorverkocht moeten alle tickets op naam worden gezet. Daarom ontvangt u voor 30 januari een bevestigingsmail van Paylogic met daarin een link om de tickets te personaliseren.

Vanaf 4 februari om 12.00 uur t/m 11 februari 23.59 uur kunnen de tickets
gepersonaliseerd worden. Hierbij wordt gevraagd om naam, e-mailadres en geboortedatum dat vervolgens aan de tickets zullen worden gekoppeld. Zodra dit proces is voltooid, stuurt Paylogic nog een mail met daarin een link om de e-tickets te downloaden.

De gepersonaliseerde kaarten worden steekproefsgewijs gecontroleerd aan de
deur van Ahoy. Dit houdt in dat de naam op het ticket overeen moet komen met de persoon die met het ticket naar binnen wil.

Belangrijk: Wanneer de tickets niet gepersonaliseerd worden binnen de
gegeven personalisatie periode, zullen deze worden geannuleerd en wordt de ticketprijs met aftrek van de terugboekkosten gerestitueerd naar de hoofdboeker.

AVROTROS wenst u alvast een fantastische dag.

Vriendelijke groet,
Namens AVROTROS
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_191159255
*O* kreeg hem ook *O*
pi_191159295
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 15:19 schreef Magica het volgende:
*O* kreeg hem ook *O*
#metoo ^O^ *O* _O_

en ik heb net op tijd iemand gevonden om met me mee te gaan. Joepiedepoepie!
I tried to tease it, but i just pissed it off
  donderdag 23 januari 2020 @ 15:52:25 #225
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191159599
Ja, ik heb de mail ook. Het wordt steeds echter :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')