Hier idem. Zaterdagavond in het Luxortheater organiseert gaycafé KeerWeer een livestream met voor- en naprogramma. Na 's middags de hele tijd gestaan te hebben, lijkt het me wel een goed idee om lekker zittend met zijn allen te gaan kijken. Wel zo relaxed en supergezelligquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:26 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb toch besloten om niet meer te gaan voor live kaarten. Vind 2 familie shows eigenlijk wel al geslaagd.
Zijn de AvroTros kaarten toch?quote:Op maandag 27 januari 2020 14:39 schreef Niels93 het volgende:
PayLogic mail binnen met personaliseerlink! Kan dus vanaf 4-2
Idem! Ik maak meteen een notitie in mijn agenda, dit mag ik zooooo niet vergetenquote:Op maandag 27 januari 2020 14:39 schreef Niels93 het volgende:
PayLogic mail binnen met personaliseerlink! Kan dus vanaf 4-2
Klopt! Voor de GF Family Showquote:Op maandag 27 januari 2020 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn de AvroTros kaarten toch?
Ik heb de mail nog niet
Ik kreeg mijn mail een uur nadat Niels93 hier postte dus dat zal ongetwijfeld in batches gaan!quote:Op maandag 27 januari 2020 16:11 schreef Greys het volgende:
Misschien versturen ze die mail in batches want hier nog niks. Maar komt vast goed.
Oké ik ben enigzins gerustgesteldquote:Op maandag 27 januari 2020 16:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn mail een uur nadat Niels93 hier postte dus dat zal ongetwijfeld in batches gaan!
Als je gewoon betaald hebt komt het vast allemaal goed!quote:Op maandag 27 januari 2020 19:07 schreef 2020Rotterdam het volgende:
F5-en hier, sinds de posting van @:Niels93, maar nog steeds niets... Dit wordt een lange avond en slapeloze nacht vrees ik
Jawel, meteen betaald, direct afgeschreven, keurig bevestigd, keurig gemaild door AVROTROS afgelopen week. Nee, alle vertrouwen... MAAR IK WIL DIE MAIL OOK... *nu*quote:Op maandag 27 januari 2020 19:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je gewoon betaald hebt komt het vast allemaal goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |