SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
De snob 2000 is een goed alternatief.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef illusions het volgende:
Jezus, nu ben ik TS in het ESF forum. Gaat wel heel snel zo, weet niet of ik hier wel comfortabel mee ben.
Zou kunnen, je woont toch niet in de Hills he?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, dan zit ik dus gewoon naar je huis te kijken vanuit m'n luie stoel?
Haha nee, aan de andere kant, Albirquote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Zou kunnen, je woont toch niet in de Hills he?
Sooowwwwwquote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef illusions het volgende:
Jezus, nu ben ik TS in het ESF forum. Gaat wel heel snel zo, weet niet of ik hier wel comfortabel mee ben.
Vooral de eerste paar jaren waar nog niet alles 100% scripted was waren echt geniaal bij GH. Wat het mooi maakte was interactie tussen publiek en de DJ's. Gekke dronken mensen, emotionele verhalen, persoonlijke verhalen, kindjes van 6 jaar die hun spaarpot komen legen etc Nu is er echt weinig interactie volgens mij.quote:
What the absolute fuckquote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, aan de andere kant, Albir
Oh thanks for the headsup, heb eerder vanmiddag ook al even geluisterd. Hoop wat onbekende toffe dingen op te pikken!quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De snob 2000 is een goed alternatief.Dit uur is erg goed met o.a. Low, Radiohead, CCR en Led Zeppelin!
Ik heb dus ook jaaaren in Albir gewoond, bij de vuurtoren.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, aan de andere kant, Albir
Ik dus ook (voorheen).quote:Op woensdag 18 december 2019 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja da's wel heel dichtbij heIk kijk letterlijk op Altea uit vanuit m'n woonkamer.
Apart welquote:Op woensdag 18 december 2019 16:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik heb dus ook jaaaren in Albir gewoond, bij de vuurtoren.
Leuk. je komt nu op een perfect moment binnen met het mooiste anti-brexit liedquote:Op woensdag 18 december 2019 16:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh thanks for the headsup, heb eerder vanmiddag ook al even geluisterd. Hoop wat onbekende toffe dingen op te pikken!
Da's wel m'n vaste café jaquote:
Ojee, the pressure!quote:Op woensdag 18 december 2019 16:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk. je komt nu op een perfect moment binnen met het mooiste anti-brexit liedIk ga begin volgend jaar wel om je lijstje ontdekkingen vragen!
De tering man, dit komt wel heel dichtbij zo. Ik woonde altijd op Calle Badia, tegenover dat nieuwe huis.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel m'n vaste café jaMaar nee, in Sun Palace zodat ik niet weer de heuvel op hoef te lopen op de terugweg
Grappigquote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef illusions het volgende:
[..]
De tering man, dit komt wel heel dichtbij zo. Ik woonde altijd op Calle Badia, tegenover dat nieuwe huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |