SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Gelukkig maarquote:Op woensdag 18 december 2019 18:07 schreef livelink het volgende:
Het tij is gelukkig gekeerd vandaag. Een collega is bijgesprongen en ons moederbedrijf ook met 4 telefonistes. En de roekeloze dochter heeft besloten om de wijziging wat meer gefaseerd door te voeren. Al die vrouwen ook.
Mooi zo. Het is wel lekker makkelijk om alles bij jou neer te leggen, maar zo hoort het natuurlijk niet. Goed dat er dingen veranderd zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:07 schreef livelink het volgende:
Het tij is gelukkig gekeerd vandaag. Een collega is bijgesprongen en ons moederbedrijf ook met 4 telefonistes. En de roekeloze dochter heeft besloten om de wijziging wat meer gefaseerd door te voeren. Al die vrouwen ook.
Goed zo..... de rest van de week rustig aan dan.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:07 schreef livelink het volgende:
quote:
Ik wilde zeggen dat brother52 draait vanavond, maar dat klopt niet. Ik ben al de hele dag in de veronderstelling dat het donderdag isquote:Op woensdag 18 december 2019 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk hier op de radio.
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat brother52 draait vanavond, maar dat klopt niet. Ik ben al de hele dag in de veronderstelling dat het donderdag is
Goed idee.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ik moet zo nog even naar de winkel, maar kan daarna evt. wel even draaien.
Dan had ik nu binnen 10 minuten aardappels moeten schillen, koken en eten. Of continu heen en weer rennen van keuken naar kamer.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat brother52 draait vanavond, maar dat klopt niet. Ik ben al de hele dag in de veronderstelling dat het donderdag is
Dan was ik nu echt op de verkeerde plek nuquote:Op woensdag 18 december 2019 18:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had ik nu binnen 10 minuten aardappels moeten schillen, koken en eten. Of continu heen en weer rennen van keuken naar kamer.
Wel een uitdaging trouwens
Nog anderhalve dag, dan weekendquote:Op woensdag 18 december 2019 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is vervelend.
Dan moet je gewoon nog een dag langer deze week.
Ik hoef nog maar 1 dag.
Mijn moeder stond in de file dankzij hen. Geen flauw idee waar ze nu weer om moesten zeiken.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb trouwens niks meegekregen van de boerenprotesten. Geen file gehad en ik dacht toch dat ze ook de distributiecentra niet zouden bezetten?
Ik ga er in ieder geval vanuit dat ik met de Kerst gewoon eten heb.
En Greenpeace vind ik bijna een terroristische organisatie, dus ik kan me heel goed voorstellen dat je daar geen donateur meer van wil zijn.
Dat weten ze zelf ondertussen ook niet meer volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn moeder stond in de file dankzij hen. Geen flauw idee waar ze nu weer om moesten zeiken.
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat weten ze zelf ondertussen ook niet meer volgens mij.
In Leeuwarden een flink aantal tractoren op het Zaailand, voor de rechtbank. Er loopt een weg voor langs die de hele dag geblokkeerd is geweest. Vooral het aanhoudende getoeter was erg irritant.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb trouwens niks meegekregen van de boerenprotesten. Geen file gehad en ik dacht toch dat ze ook de distributiecentra niet zouden bezetten?
Ik ga er in ieder geval vanuit dat ik met de Kerst gewoon eten heb.
En Greenpeace vind ik bijna een terroristische organisatie, dus ik kan me heel goed voorstellen dat je daar geen donateur meer van wil zijn.
Gelukkig valt het herriegehalte wel mee.quote:
Zal proberen het een beetje easy going te houdenquote:
Als het maar niet te easy is.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zal proberen het een beetje easy going te houden
Het Wilhelminaplein bedoel je denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Leeuwarden een flink aantal tractoren op het Zaailand, voor de rechtbank. Er loopt een weg voor langs die de hele dag geblokkeerd is geweest. Vooral het aanhoudende getoeter was erg irritant.
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:23 schreef Rafeiro het volgende:
Oeps mail kijken tussendoor is niet slim
Tenzij het de uitvoering van Faith no More is natuurlijkquote:
Klopt, men noemt het daarom ook wel gewoon Het Zaailand tegenwoordig, dan snapt iedereen waar dat isquote:Op woensdag 18 december 2019 19:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het Wilhelminaplein bedoel je denk ik.
Zaailand is de straat de er langs loopt, voor het Wapen van Leeuwarden langs, waar vroeger de bushaltes waren.
Maar als je vraagt waar het Wilhelminaplein is, kan bijna niemand je dat vertellen.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt, men noemt het daarom ook wel gewoon Het Zaailand tegenwoordig, dan snapt iedereen waar dat is
Het is natuurlijk ook buitenland voor jouquote:
Ik gebruik eigenlijk altijd 6 decks. Nog makkelijker.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:30 schreef Rafeiro het volgende:
Wel wennen met 4 decks ipv 2, Zit elke keer te denken welke play knop moet ik nu klikken, haha.
Maar zet wel makkelijker klaar.
Als autist eerst dit maar aanwennenquote:Op woensdag 18 december 2019 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk altijd 6 decks. Nog makkelijker.
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als autist eerst dit maar aanwennen
Stapje voor stapje
Mja, maar meer klaar kunnen zetten vind ik wel fijn. Alleen vergeet ik nu soms welk deck aan de beurt is. Ik doe niet aan auto DJ.quote:
Ja, dat wel, hangt ook af van de grootte van je scherm. Zit hier met 13" te werken. Dan wordt het wel erg druk op mijn scherm.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mja, maar meer klaar kunnen zetten vind ik wel fijn. Alleen vergeet ik nu soms welk deck aan de beurt is. Ik doe niet aan auto DJ.
Dit is geen verkeerd nummer, maar vind het ook wel weer enorm gehypet.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Zet ik het hier zelf toch weer iets harder. Fijn geluid toch wel.
26" hier op het hoofd scherm.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, hangt ook af van de grootte van je scherm. Zit hier met 13" te werken. Dan wordt het wel erg druk op mijn scherm.
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
Kutnummer, maar ach, oooooh ooooooooooooooooooh
Ik vind dit geen kutnummerquote:Op woensdag 18 december 2019 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
Kutnummer, maar ach, oooooh ooooooooooooooooooh
Ik ook niet. Typische #36 in mijn jaarlijst*quote:
Dank u welquote:Op woensdag 18 december 2019 19:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat mag, smaken verschillen immers.
Geen jaarlijst maar als het goed is idd wel enkel 2019.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Is dit trouwens jouw jaarlijst, Raf?Ik hoor veel muziek uit 2019.
Ik wist niet eens dat er een thema was.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
Dat was dus het thema dat niet bekend gemaakt was
Het viel mij vrij snel opquote:Op woensdag 18 december 2019 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een thema was.
Ik doe niet aan jaarlijsten, daar ben ik te (k)wispelturig voorquote:
Vandaar dat ik tot nu toe nog niks herkend hebquote:Op woensdag 18 december 2019 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen jaarlijst maar als het goed is idd wel enkel 2019.
Nee, net wel gegoogled. Dit is dus Suzanne en Freekquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik nog leuker van Tones and I
Een Nederlandstalig duo. Ik vind ze verschrikkelijk, maar smaken verschillen.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:17 schreef brother52 het volgende:
Wie zijn Suzanne en Freek?
Had net telefoon dus nummer niet gehoord.
Dan ga ik het niet eens opzoekenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een Nederlandstalig duo. Ik vind ze verschrikkelijk, maar smaken verschillen.
Geen probleem. Denk vooral aan jezelf.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo plat, sorry, was ongeplanned, dus nog ff tot 20:30.
Alle begrip.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo plat, sorry, was ongeplanned, dus nog ff tot 20:30.
Ik heb het tot vanavond altijd weten te ontwijken.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan ga ik het niet eens opzoeken
Voor mij niet, 11.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alle begrip.
Als er behoefte aan is, wil ik het roer wel overnemen.
Ja, hoor. Maar ik ga vandaag ook wel op tijd naar bed. Zal denk ik voor mij niet veel later dan 21.30 worden.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alle begrip.
Als er behoefte aan is, wil ik het roer wel overnemen.
Ik begin gewoon om 20:30 uur en dan zien we welquote:Op woensdag 18 december 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoor. Maar ik ga vandaag ook wel op tijd naar bed. Zal denk ik voor mij niet veel later dan 21.30 worden.
Die kende dit niet, zei hij.quote:
Dat klinkt wel engquote:Op woensdag 18 december 2019 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Die kende dit niet, zei hij.![]()
Moet ik me nu zorgen maken?
DJ_Vout wordt oudquote:Op woensdag 18 december 2019 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Die kende dit niet, zei hij.![]()
Moet ik me nu zorgen maken?
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
DJ_Vout wordt oud![]()
Hij moet wel met zijn tijd meegaan hoor. Por hem maar een beetje wakker.
Ik moet zeggen dat ik het juist altijd zo knap vind dat jullie het meestal wel zo goed kunnen overpakken.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Blijft trouwens raar dat ik de stream niet in één keer kon overpakken van Raf. Ik kreeg namelijk geen foutmelding.
Menig estafetteploeg zou er trots op zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het juist altijd zo knap vind dat jullie het meestal wel zo goed kunnen overpakken.
Kwestie van een strakke eindtijd hebben en elkaar DM'en als het uitloopt. Raf had mij keurig een bericht gestuurd, maar er ging toch iets mis, omdat ik geen geluid had.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het juist altijd zo knap vind dat jullie het meestal wel zo goed kunnen overpakken.
Ik vind dit liedje veel leuker en interessanter dan die grote hit...quote:Op woensdag 18 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Ja, deze verwachtte ik nu stiekem wel![]()
Ik ook. Het heeft veel verschillende lagen.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dit liedje veel leuker en interessanter dan die grote hit...
Hoe heb je het leren kennen dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook. Het heeft veel verschillende lagen.
Een DJ die tussen 04.00 en 06.00 draait, draaide het weken lang elke dag. Precies op het moment dat ik wakker werd.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe heb je het leren kennen dan?
Dan was ik het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Een DJ die tussen 04.00 en 06.00 draait, draaide het weken lang elke dag. Precies op het moment dat ik wakker werd.
Sowieso wordt er 's avonds en 's nachts vaak interessantere en leukere muziek gedraaid dan overdag.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Een DJ die tussen 04.00 en 06.00 draait, draaide het weken lang elke dag. Precies op het moment dat ik wakker werd.
Nee, het is deze jongen https://www.npo3fm.nl/luc/presentatoren/luc-sarneelquote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan was ik het in ieder geval niet.
Dankzij jou heb ik een verzoekje gedaan bij DJ11quote:
Welterusten Melting. Morgen laatste dagje voor jouquote:Op woensdag 18 december 2019 21:03 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek tot nu toe, 11, maar ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne voortzetting allemaal.
Ik zou het in de slaapkamer proberenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:03 schreef Melting het volgende:
Welterustenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:03 schreef Melting het volgende:
Ja...quote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Melting. Morgen laatste dagje voor jou
Goede tip.... meteen even kijken.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou het in de slaapkamer proberen
Trusten!
Ik vind vanavond wel een mooie avond om eens op het balkon te gaan slapen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja...
[..]
Goede tip.... meteen even kijken.
Dit is een mute-tip begrijp ik?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Hierna ga ik mezelf kwellen; pure SM. Een nummer dat mij herhaaldelijk tot wanhoop heeft gedreven, omdat het in je hoofd blijft zitten en er niet uit wil. Het begon jaren geleden met een collega die het neuriede... sindsdien is het helemaal mis...
Strikt genomen is het helemaal geen kerstnummer. De plaat hierna trouwens wél.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:12 schreef livelink het volgende:
Oh, dit nummer moet je gewoon elk jaar rond Kerst minimaal 1 x horen. Dus leuk
Als iets op eigen kracht een kerstnummer wordt, is het eigenlijk nog veel knapper vind ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Strikt genomen is het helemaal geen kerstnummer. De plaat hierna trouwens wél.
En dat is echt zo'n liedje dat ik één keer per jaar draai; vast recept.
Komt oorspronkelijk uit 1997, fanclub-only. In 2009 in een nieuw jasje gestoken, voor een speciale kerst-EP. Zelfs nog #40 in de Engelse hitlijst.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Als iets op eigen kracht een kerstnummer wordt, is het eigenlijk nog veel knapper vind ik.
Die van de PSB hoor ik voor het eerst.
Dit nummer met op de achtergrond voetbal is apart. Het gezing in het stadion combineert eigenlijk heel mooi.quote:
Beter toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit nummer met op de achtergrond voetbal is apart. Het gezing in het stadion combineert eigenlijk heel mooi.
quote:
Gaat een heel eind komen. Top 20 zeker. Heeeeeel misschien Top 10.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hopelijk een hoge plek in je jaarlijst?
Dan luister ik het nog even afquote:Op woensdag 18 december 2019 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik mik op ongeveer 22:00 uur als eindtijd.
Ik begin het langzaam mooi te vinden.quote:
Het is dat je net Faith no More al draaide.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Kan ik je nog ergens een plezier mee doen?
Dan doe ik een andere uitvoering van het origineelquote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is dat je net Faith no More al draaide.
Dat nummer van hun met Sparks zit me al de hele dag in mijn hoofd.
Heeft inderdaad tijd nodig. Ik schuif 'm al weken door naar de volgende show. Nu dus maar weer eens draaien.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begin het langzaam mooi te vinden.
Je bent in de war met Franz Ferdinandquote:Op woensdag 18 december 2019 21:48 schreef DJ11 het volgende:
Sparks - This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us (BBC Session - acoustic piano version)
Ik zocht op Spotify en deze kwam bovendrijven...quote:Op woensdag 18 december 2019 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je bent in de war met Franz Ferdinand
Met FnM hebben ze Something for the girl with everything opgenomen.
Maar deze is ook leuk.
Zie dat ze die inderdaad ook opgenomen hebben. Straks even luisteren hoe dat klinkt.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zocht op Spotify en deze kwam bovendrijven...
1)quote:Op woensdag 18 december 2019 21:56 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 twijfelt nog over de slotsong
1) een nummer uit de Top 10 van een jaarlijst eerder dit decennium
2) een vrij recent, kerst-achtig nummer
U mag stemmen
Helaas ben ik dan niet thuis; muzikale verplichtingenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:56 schreef brother52 het volgende:
1
Morgen komen er al genoeg kerstliedjes voorbij
Je muzikale verplichtingen zijn morgen hierquote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas ben ik dan niet thuis; muzikale verplichtingen
Ik denk dat dit soort nummers nooit meer grote hits zullen worden buiten het eigen land.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:56 schreef DJ11 het volgende:
Dopha - September Till June
Als de muzikale voelsprieten van Nederlandse radiozenders zouden functioneren, was dit Deense nummers hier opgepikt. Wat mij betreft absoluut één van de beste nummers van 2019.
Leuke avond gehad dus?quote:Op woensdag 18 december 2019 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Lay down, lay down, let it all down
Let your white birds smile up at the ones who stand and frown
[ afbeelding ]
Zeker.quote:
Ze wilden natuurlijk hugs & kisses van je.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, al die personal space invaders weer op het Perron..... er is ruimte zat, nee gaan ze 30cm van me af staan![]()
Als je het maar leuk hebt gehad.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker.
Melanie heeft niet meer de zuivere stem van voorheen, maar nog wel de power die haar songs kracht bijzetten. Daarnaast heeft ze indrukwekkende verhalen rond haar carrière en het Woodstock concert tussen de songs door verteld.
Ik vond het een imposante ervaring om iemand met zo'n staat van dienst en met zo'n levensverhaal eens live mee te mogen maken. Tijdens Ruby Tuesday had ik toch wel een brok in mijn keel...
V.w.b. die ooit zuivere stem met die kenmerkende vibrato, dat boeit inderdaad niet zo. Dat probeerde ik ook duidelijk te maken,quote:Op donderdag 19 december 2019 07:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je het maar leuk hebt gehad.
Dan is die stem iets minder belangrijk.
En goedemorgen.
Volgens mij heb ik daar een documentaire over gezien. Hoe ze elk detail uitplozen en na probeerden te maken. En ze moeten erg goed zijn idd. Veel plezier!quote:Op donderdag 19 december 2019 08:31 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan vanavond onverwacht naar de schouwburg voor een optreden van The Analogues. Zij spelen het album Abbey Road van The Beatles en moeten erg goed zijn.
We stonden op de wachtlijst en zijn gisteren gebeld dat we nog 2 plaatste konden krijgen
Het was zoals Mad het beschreven, heel mooi en ontroerend om meegemaakt te hebbenquote:Op donderdag 19 december 2019 07:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker.
Melanie heeft niet meer de zuivere stem van voorheen, maar nog wel de power die haar songs kracht bijzetten. Daarnaast heeft ze indrukwekkende verhalen rond haar carrière en het Woodstock concert tussen de songs door verteld.
Ik vond het een imposante ervaring om iemand met zo'n staat van dienst en met zo'n levensverhaal eens live mee te mogen maken. Tijdens Ruby Tuesday had ik toch wel een brok in mijn keel...
Goedemorgen.quote:
Jij was er ook?quote:Op donderdag 19 december 2019 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
Het was zoals Mad het beschreven, heel mooi en ontroerend om meegemaakt te hebben![]()
![]()
goedemorgen
Jij let ook niet op he?quote:Op donderdag 19 december 2019 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Jij was er ook?
En goedemorgen.
Wat gaaf, veel plezierquote:Op donderdag 19 december 2019 08:31 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan vanavond onverwacht naar de schouwburg voor een optreden van The Analogues. Zij spelen het album Abbey Road van The Beatles en moeten erg goed zijn.
We stonden op de wachtlijst en zijn gisteren gebeld dat we nog 2 plaatste konden krijgen
Jep, die was al maanden geleden geplandquote:Op donderdag 19 december 2019 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Jij was er ook?
En goedemorgen.
oh kutquote:
Dat lijkt mij ook bijzonder... ik heb helemaal gemist dat ze ging touren.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
Het was zoals Mad het beschreven, heel mooi en ontroerend om meegemaakt te hebben![]()
![]()
goedemorgen
Ik heb begrepen dat ze twee vrachtwagens bij zich hebben. Ze spelen ook zo'n 36 liedjes.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar een documentaire over gezien. Hoe ze elk detail uitplozen en na probeerden te maken. En ze moeten erg goed zijn idd. Veel plezier!
En mooi, MM, dat Melanie nog steeds goed was 👍 Inderdaad vast niet meer als 'vroeger' maar dat is niet per se slechter. Het goed overbrengen van ervaring in zang, muziek en verhalen heeft ook veel waarde.
Oh, en goedemorgen.
wie weet komt ze nog ooit terug...quote:Op donderdag 19 december 2019 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook bijzonder... ik heb helemaal gemist dat ze ging touren.
quote:Op donderdag 19 december 2019 12:37 schreef just me het volgende:
[..]
wie weet komt ze nog ooit terug...
en jullie vanavond lekker genieten
Het meest bizarre was: vanochtend vroeg mijn collega hoe ene bepaalde collega eruit ziet. Mijn omschrijving: hij lijkt als twee druppels water op Jules Deelder.(en dat is ook inderdaad zo)quote:
Die collega?quote:Op donderdag 19 december 2019 14:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het meest bizarre was: vanochtend vroeg mijn collega hoe ene bepaalde collega eruit ziet. Mijn omschrijving: hij lijkt als twee druppels water op Jules Deelder.(en dat is ook inderdaad zo)
Lees ik een uur later dat hij overleden is
quote:Op donderdag 19 december 2019 14:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het meest bizarre was: vanochtend vroeg mijn collega hoe ene bepaalde collega eruit ziet. Mijn omschrijving: hij lijkt als twee druppels water op Jules Deelder.(en dat is ook inderdaad zo)
Lees ik een uur later dat hij overleden is
Boehquote:Op donderdag 19 december 2019 16:56 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand iets dat echt werkt tegen de hik, ben er nu al wel een halfuur klaar mee ofzo.
Daarom:quote:Op donderdag 19 december 2019 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je idioten erop wijst dat ze nonsens posten, dan wordt je reactie geveegd. Nou, dan ben ik wel klaar met dat subforum. Het gaat op zoveel plekken helemaal nergens meer over en de mods lijken voornamelijk te bestaan om maar zoveel mogelijk nonsens te faciliteren.
Ik ga wel weer terug in mijn bubbel
10 minuten je adem inhouden. Dan heb je gegarandeerd de hik niet meer.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:56 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand iets dat echt werkt tegen de hik, ben er nu al wel een halfuur klaar mee ofzo.
Die tien minuten haalde ik nietquote:Op donderdag 19 december 2019 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
10 minuten je adem inhouden. Dan heb je gegarandeerd de hik niet meer.
Er zijn 2 dingen die bij mij (soms) helpen.
1. rustig gaan zitten of liggen, proberen te ontspannen en focussen op een hele diepe ademhaling
2. iets gaan doen waar je je volledige aandacht bij nodig hebt
En wat meestal wel helpt: slapen (al is dat op dit tijdstip niet echt handig)
Haken en breien heb ik allebei wel gedaan op de basisschool.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, misschien moet Raf maar gaan leren halen of breien ofzo, daar heb je je volle aandacht bij nodig als je een patroon volgt
Was ook een geintje daarop gebaseerd, Doerakje, Duveltje en Draakje.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:55 schreef DJ11 het volgende:
De 3D's klinkt als een dubieus trio uit Volendam....
Lekker in je bed gaan liggen danquote:Op donderdag 19 december 2019 18:24 schreef brother52 het volgende:
De show van vanavond gaat naar morgen om 20 uur. Ik val bijna om van de slaap.
quote:Op donderdag 19 december 2019 18:24 schreef brother52 het volgende:
Kom ik speciaal op tijd naar huis van de kerstborrelquote:Op donderdag 19 december 2019 18:24 schreef brother52 het volgende:
Hey welkom op fokquote:Op donderdag 19 december 2019 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je idioten erop wijst dat ze nonsens posten, dan wordt je reactie geveegd. Nou, dan ben ik wel klaar met dat subforum. Het gaat op zoveel plekken helemaal nergens meer over en de mods lijken voornamelijk te bestaan om maar zoveel mogelijk nonsens te faciliteren.
Is goed. Welterusten alvast.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:24 schreef brother52 het volgende:
Welterusten.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:24 schreef brother52 het volgende:
Je hebt volledig gelijk. Dit is in hoofdlijnen ook de reden waarom ik al mijn accounts (behalve deze) op #ANONIEM heb laten gooien. FOK! gaat door mis-management naar de kloten. Steeds meer accounts gaan op #ANONIEM, op een gegeven moment blijven er vanzelf steeds meer mensen weg. Sterfhuisconstructie.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:
Hoi dame en heer.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
Zo er ook ingetuind.
Spul voor weekendje weg staat ingepakt en nu morgen niet vergeten de diepvrieszooi ook mee te nemen.
En weer de hik gvd,,,,
quote:
Hik spik spam,quote:
Ik heb hem nog echt ook nu.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hik spik spam,
ik geef hem door aan de gequote man.
quote:Op donderdag 19 december 2019 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Zijn dit die 3 trommelmutsen uit het zuiden van ons land?
quote:Op donderdag 19 december 2019 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Godver, dit was gisteren zo indrukwekkend.
Tranen in mijn ogen...
quote:Op donderdag 19 december 2019 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Godver, dit was gisteren zo indrukwekkend.
Tranen in mijn ogen...
Dan weet je wel wie het verzoekje gedaan heeft.quote:
Mutsje...quote:Op donderdag 19 december 2019 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Dan weet je wel wie het verzoekje gedaan heeft.
"There's no time to lose, " I heard her sayquote:
ruine...quote:Op donderdag 19 december 2019 19:33 schreef MadMaster het volgende:
Nu moet Keith Richard in haar videoclip spelen...
en gisteren was het nog mooier, nog indrukwekkenderquote:
Ik heb dit jaar aardig wat concerten gezien, maar die van gisteren was by far de meest indrukwekkende van allemaal...quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Rolling Stones - Time Is On My Side
Ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op donderdag 19 december 2019 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar aardig wat concerten gezien, maar die van gisteren was by far de meest indrukwekkende van allemaal...
Daar is dan ook alles mee gezegd...quote:Op donderdag 19 december 2019 19:42 schreef Melting het volgende:
Je kan van deze man zeggen wat je wil, maar hij heeft wel veel hits gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |