Ja.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:44 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Hebben Marokkanen dan zo'n bizar normbesef dat ze iemand als Badr zo geweldig vinden?
Doodschieten deze landverraders.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De ware racisten zijn dit soort boze bruine mannetjes met hun diepgewortelde Nederlander haat:
[ afbeelding ]
Dan steun je dus niet Badr, beunhaas. Waarom ben je zo anti-Nederlandse normen en waarden?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:39 schreef Lachmed het volgende:
Steun Allah broeder, en hij zal jou steunen.
Maar daar hoor je de islamieten op dit forum dan weer niet over. Zoals ze ook niet opduiken in draadjes die hun volk betreffen.quote:
lol, je noemt net iemand een 'islamitische rat', je beschouwt iemand geen Nederlander om zijn huidskleur (want Badr is net zo goed Nederlander als Verhoeven) en je roept op tot het doodschieten van supporters van een foute boxer. Als er iemand is die anti-Nederlandse normen en waarden aanhangt ben jij het wel. Rot op uit dit land man.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:00 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
Dan steun je dus niet Badr, beunhaas. Waarom ben je zo anti-Nederlandse normen en waarden?
"lol", je begint al over huidskleur, terwijl het over gedrag gaat. De rest ga ik dus niet eens op in. Laffe kankerracist die in huidskleuren denkt.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:18 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
lol, je noemt net iemand een 'islamitische rat', je beschouwt iemand geen Nederlander om zijn huidskleur (want Badr is net zo goed Nederlander als Verhoeven) en je roept op tot het doodschieten van supporters van een foute boxer. Als er iemand is die anti-Nederlandse normen en waarden aanhangt ben jij het wel. Rot op uit dit land man.
Ik kan me nog een aantal conflicten en brute moordpartijen herinneren in de afgelopen eeuwen waarbij de daders niets met de islam te maken hadden: Hitler, Stalin, Nederlanders in Indonesië, Bosnische genocide, Rode Khmer, Rwanda, Cambodja, slavernij in Amerika, westerse kolonialisme, apartheid enz. Mis je nou echt die basale kennis van de geschiedenis? Misschien heb je de capaciteiten er gewoon niet voor en dat is ook niet erg, maar misschien moet je dan stoppen je mening overal over te geven. Je maakt jezelf belachelijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:30 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Vraag je je dan nooit af waarom het is dat overal in de wereld waar rook is, islam is? En dat al eeuwenlang?
?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:52 schreef Atak het volgende:
Iedereen die een beetje meetelt in Nederland zal daar zijn. Er komen gasten van meer dan 50 landen.
quote:Op woensdag 18 december 2019 12:14 schreef mstx het volgende:
Een gevecht tussen een kickboxer en een veroordeelde die buiten de ring mensen invalide trapt, lastige keuze
ok, boomerquote:Op woensdag 18 december 2019 17:47 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Dit is geen discussie, het maakt niet uit, ik vergeef het je. Fijne dag/avond nog.
Dacht dat vrijheid van geloof mijn Nederlandse recht was, beunhaas.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:00 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
Dan steun je dus niet Badr, beunhaas. Waarom ben je zo anti-Nederlandse normen en waarden?
Maar maar maar maarrrrrrr zwartepiet is geen racisme!!!!!?!!quote:Op donderdag 19 december 2019 01:41 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Zozo, scheldpartijen en bedreigingen in de pm, triggered much?Is het allemaal te veel voor zo'n arm sneeuwvlokje als jij?
[..]
Ik kan me nog een aantal conflicten en brute moordpartijen herinneren in de afgelopen eeuwen waarbij de daders niets met de islam te maken hadden: Hitler, Stalin, Nederlanders in Indonesië, Bosnische genocide, Rode Khmer, Rwanda, Cambodja, slavernij in Amerika, westerse kolonialisme, apartheid enz. Mis je nou echt die basale kennis van de geschiedenis? Misschien heb je de capaciteiten er gewoon niet voor en dat is ook niet erg, maar misschien moet je dan stoppen je mening overal over te geven. Je maakt jezelf belachelijk.
Vroeger was alles beter maar dat is geen goed argument.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Als het eerste wat je zegt waar zou zijn, zouden er niet genoeg kaartjes zijn om het tweede wat je zegt te onderbouwen.
Deze sport stelt in Nederland niks voor, het trekt vooral tokkies aan, maar ook criminelen en kampvolk.
MMA is zoveel meer dan deze bak ellende.
In de glorietijden van K-1 was het populair, maar dat kwam door mannen als Aerts, Bonjasky, Hoost, Schild enz. Vandaag de dag stelt het geen ene flikker meer voor.
Maar toch veel plezier.
Zou wel sneu zijn als hij weer zijn arm breekt als een chicken wing.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:52 schreef quirina het volgende:
Je kan wel eens lelijk verrast worden. Badr is nu lichter en sneller.
Dat hij nog niet neergestoken is door een wandelend minderwaardigheidscomplex mag een wonder heten.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De ware racisten zijn dit soort boze bruine mannetjes met hun diepgewortelde Nederlander haat:
[ afbeelding ]
Mindset is net zo belangrijk als een afgetraind lichaam. Zolang Rico geen blunders maakt denk ik dat hij gaat winnen. Voor Rico is het gewoon een gevecht. Voor Badr is het meer dan een gevecht. Als hij nu nog een keer verliest dan is hij geen “golden boy” meer. Dat weet hij ook.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:28 schreef KapiteinIglo het volgende:
Rico was afgetraind op de staredown en Badr had nog wel wat vetjes hier en daar.
Badr komt heel kalm en gefocust over. Gaat gewoon winst voor Badr worden zodat er een derde match komt. Dat komt iedereen financieel goed uit.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Mindset is net zo belangrijk als een afgetraind lichaam. Zolang Rico geen blunders maakt denk ik dat hij gaat winnen. Voor Rico is het gewoon een gevecht. Voor Badr is het meer dan een gevecht. Als hij nu nog een keer verliest dan is hij geen “golden boy” meer. Dat weet hij ook.
Had hij niet die Van Everink total loss geslagen alvorens Mark de J zijn keel doorsneed?quote:Op woensdag 18 december 2019 12:14 schreef mstx het volgende:
Een gevecht tussen een kickboxer en een veroordeelde die buiten de ring mensen invalide trapt, lastige keuze
Precies dit.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Badr komt heel kalm en gefocust over. Gaat gewoon winst voor Badr worden zodat er een derde match komt. Dat komt iedereen financieel goed uit.
Was een incidentjequote:Op zaterdag 21 december 2019 17:14 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Had hij niet die Van Everink total loss geslagen alvorens Mark de J zijn keel doorsneed?
Het promoten van de sport is voor hem een stuk belangrijker.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:57 schreef ZarB het volgende:
Nog meer kapitaalvernietiging dan het songfestival en de formule 1. Rico heeft trouwens ook geen greintje integriteit in zijn flikker door te gaan vechten met een gestoorde crimineel. Alles voor de monies.
En dat doet ie dmv te knokken met straattuig. Nou, echt goede promotie hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:00 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het promoten van de sport is voor hem een stuk belangrijker.
Eensch snap niet waarom die nog mag meedoen nadat hij iemand buiten de ring in elkaar stampt. Dat is nou juist toch waar de sport fel op tegen zou moeten zijn.... Ik ben benieuwd wat een Chinese of Japanse grootmeester met je zou doen als je als zijn leerling buiten de ring gaat knokken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
En dat doet ie dmv te knokken met straattuig. Nou, echt goede promotie hoor.Figuren als Hari niet toelaten zou pas promotie zijn.
Kansloos.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Eensch snap niet waarom die nog mag meedoen nadat hij iemand buiten de ring in elkaar stampt. Dat is nou juist toch waar de sport fel op tegen zou moeten zijn.... Ik ben benieuwd wat een Chinese of Japanse grootmeester met je zou doen als je als zijn leerling buiten de ring gaat knokken.
Maja de westerse wereld is niet klaar voor vechtsport allemaal tuig dat enkel erop los wil slaan.
Eerst 100 reclames, daarna meningen van irritante BN'ers aanhoren, een tig partijen tussen random nobodies en daarna komt misschien een keer waarvoor we allemaal kijken als er al dik ingecashed is.quote:
Ja ik kijk niet eens hoor, ik kijk lekker darts!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:06 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Eerst 100 reclames, daarna meningen van irritante BN'ers aanhoren, een tig partijen tussen random nobodies en daarna komt misschien een keer waarvoor we allemaal kijken als er al dik ingecashed is.
Mocro's moeten kapotquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor
Rico
Op Badr hahahah snap jequote:
Van wie is die fan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe dan ook moet die idioot fanboy presentator van die microfoon weggetrokken worden.
Van badr.quote:
Nee juist goed. Lafaard kan weer rennen met staart tussen zijn benen. Hoeveel rondes heeft die gevochten 2?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |