Is dat het enige wat je kunt typen?quote:
Kiezen altijd voor eigen volk, zit in hun aard. Broedersquote:Op woensdag 18 december 2019 16:44 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat zoveel Marokkaanse Nederlanders de kant van Badr kiezen.
Stel dat Rico nou degene zou zijn met een antisociale persoonlijkheidsstoornis die regelmatig schuldig maakt aan geweldpleging en bedreigingen en zich binnen de ring opstelt als een laffe hond omdat hij geen klappen wilt krijgen van zijn tegenstander. Dan zouden er heel weinig autochtone Nederlanders zijn die zijn kant kiezen. Lijkt mij logisch, want we kunnen voor zo'n iemand geen respect opbrengen.
Hebben Marokkanen dan zo'n bizar normbesef dat ze iemand als Badr zo geweldig vinden?
Ik mis het niveau van jaren geleden, toen was het regelmatig nog spannend.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:55 schreef Puk1234 het volgende:
Sws op Rico stemmen. Kunnen die schijtelijke haatzaaiers in het publiek ff op hun plek gezet worden. Bah!!!
iddquote:Op woensdag 18 december 2019 16:57 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik mis het niveau van jaren geleden, toen was het regelmatig nog spannend.
Nu 1x in de zoveel jaar.
Zeker niet!quote:Op woensdag 18 december 2019 17:05 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Badr weer kwaaltjes gaat krijgen gedurende het gevecht.
Ik hoef niet te vechten.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Je gaat straks echt niet lachen hoor.
Dit is geen discussie, het maakt niet uit, ik vergeef het je. Fijne dag/avond nog.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:50 schreef Antaris het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je kunt typen?
Waarom reageer je überhaupt als het je niet interesseert, een vorm van gebrek aan aandacht?
Ik vermoed dat ik in discussie ben met een puber.
ok boomer![]()
Is ook wel een typisch mocro rolmodel zoals hij bij die persco zat met zonnebril op en zijn beheersing meteen verloor toen Rico iets zeiquote:Op woensdag 18 december 2019 16:44 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat zoveel Marokkaanse Nederlanders de kant van Badr kiezen.
Stel dat Rico nou degene zou zijn met een antisociale persoonlijkheidsstoornis die regelmatig schuldig maakt aan geweldpleging en bedreigingen en zich binnen de ring opstelt als een laffe hond omdat hij geen klappen wilt krijgen van zijn tegenstander. Dan zouden er heel weinig autochtone Nederlanders zijn die zijn kant kiezen. Lijkt mij logisch, want we kunnen voor zo'n iemand geen respect opbrengen.
Hebben Marokkanen dan zo'n bizar normbesef dat ze iemand als Badr zo geweldig vinden?
Rico is een sportsman. Badr is een arrogante egoïstische kwal. Misschien dat hij zich veranderd heeft. We gaan het zien. Als hij verlies zal het heel snel duidelijk worden.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:25 schreef smeerpijp. het volgende:
Shit...mede fokkers in het publiek
Qua vechter kies ik zeker Badr omdat hij gewoon een sloper is, vol explosiviteit als vechter. Als persoon dan 100% Rico... Die arrogantie van Badr blijft me irriteren
quote:Op woensdag 18 december 2019 12:50 schreef GM78 het volgende:
Een Marokkaan die klappen krijgt, is altijd de moeite om te kijken.
Hopelijk loopt die wat hersenbeschadiging op
quote:Op woensdag 18 december 2019 17:38 schreef Luppie0110 het volgende:
Je hebt gelijk ts. Het is Marokko vs Nederland, wit vs zwart.
Dat is ook te zien aan de support; iedere witte is voor Rico, alle kleurtjes voor Badr.
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Is ook wel een typisch mocro rolmodel zoals hij bij die persco zat met zonnebril op en zijn beheersing meteen verloor toen Rico iets zei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |