Voor jou juist een kans om daar te netwerken in de onderwereld. Dan hoef je ook niet meer te stelen bij de zelfscan AH. Iets waar je meerdere malen mee zat te pochen.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:08 schreef wollah het volgende:
Mensen die naar dit soort tokkie ‘sporten’ kijken of erger nog naartoe gaan
Zaaltje.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:09 schreef BasEnAad het volgende:
Allemaal tokkies en criminelen in een zaaltje twee mensen mekaar zien slaan
Als de Mocro’s de tent afbreken dan wil ik daar echt wel bij zijn. In levende lijve Planet of the Apes toneel meemaken.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:10 schreef Antaris het volgende:
Hari was vroeger ontzettend goed, alleen dom geweest tijdens de finale tegen Remy.
Ik zit zelf ook met een dilemma, mij maakt het niet veel uit wie er wint.
Zelf verwacht ik een overwinning van Verhoeven.
Nee, Naar een stelletje overbetaalde flikkertjes kijken dat zich voetballer noemt of lekker gezellig GTST kijken samen met de dames van de boekenleesclub.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:08 schreef wollah het volgende:
Zegt ie tegen zijn fok!-Tweelingbroer...quote:Op woensdag 18 december 2019 12:08 schreef wollah het volgende:
Ik zou voor mijn schizofrene zelfhaatkant gaan als ik jou was en voor Badr gaan.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:07 schreef Atak het volgende:
TS heeft kaartjes maar ik weet nog steeds niet welke kant ik moet steunen.
Geen kant steunen en daar zijn is ook niet leuk. Het leukste is dat je daar staat met bloed in je ogen een strijder aanmoedigt.
Eigenlijk had ik nu al een kant moeten kiezen. Ik ben er nog alleen niet uit waar dit gevecht over zal gaan. Een gevecht tussen de rassen? Een gevecht tussen Goliath en David? Een gevecht tussen goed en slecht? Een gevecht tussen witteling en zwartepiet? Een gevecht tussen zogenaamde meester en slaaf?
Klacht: weinig tijd, diepe vragen waar ik geen antwoord heb
Voetbal is ook een kutsport en ik heb nog nooit GTST gekeken. Hou je achterlijke vooroordelen aub voor jequote:Op woensdag 18 december 2019 12:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee, Naar een stelletje overbetaalde flikkertjes kijken dat zich voetballer noemt of lekker gezellig GTST kijken samen met de dames van de boekenleesclub.
Die hersenbeschadiging heeft hij al hoor.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:50 schreef GM78 het volgende:
Een Marokkaan die klappen krijgt, is altijd de moeite om te kijken.
Hopelijk loopt die wat hersenbeschadiging op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |