En dat doet ie dmv te knokken met straattuig. Nou, echt goede promotie hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:00 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het promoten van de sport is voor hem een stuk belangrijker.
Eensch snap niet waarom die nog mag meedoen nadat hij iemand buiten de ring in elkaar stampt. Dat is nou juist toch waar de sport fel op tegen zou moeten zijn.... Ik ben benieuwd wat een Chinese of Japanse grootmeester met je zou doen als je als zijn leerling buiten de ring gaat knokken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
En dat doet ie dmv te knokken met straattuig. Nou, echt goede promotie hoor.Figuren als Hari niet toelaten zou pas promotie zijn.
Kansloos.quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Eensch snap niet waarom die nog mag meedoen nadat hij iemand buiten de ring in elkaar stampt. Dat is nou juist toch waar de sport fel op tegen zou moeten zijn.... Ik ben benieuwd wat een Chinese of Japanse grootmeester met je zou doen als je als zijn leerling buiten de ring gaat knokken.
Maja de westerse wereld is niet klaar voor vechtsport allemaal tuig dat enkel erop los wil slaan.
Eerst 100 reclames, daarna meningen van irritante BN'ers aanhoren, een tig partijen tussen random nobodies en daarna komt misschien een keer waarvoor we allemaal kijken als er al dik ingecashed is.quote:
Ja ik kijk niet eens hoor, ik kijk lekker darts!quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:06 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Eerst 100 reclames, daarna meningen van irritante BN'ers aanhoren, een tig partijen tussen random nobodies en daarna komt misschien een keer waarvoor we allemaal kijken als er al dik ingecashed is.
Mocro's moeten kapotquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor
Rico
Op Badr hahahah snap jequote:
Van wie is die fan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe dan ook moet die idioot fanboy presentator van die microfoon weggetrokken worden.
Van badr.quote:
Nee juist goed. Lafaard kan weer rennen met staart tussen zijn benen. Hoeveel rondes heeft die gevochten 2?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |