Dat klinkt zuur ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:26 schreef UitStraling het volgende:
Oooooh wel zielig, krijg filmpje door van een van mijn zusjes dat haar halve tuin in de fik staat en haar schuur ,iets teveel kerstverlichting aangesloten is mijn mannelijke vermoeden en ze wordt de 23e geopereerd omdat ze zoveel pijn heeft, even huilen
Raar en bijzonder mens is dat, krijgt een nieuwe knie, nieuw kunst bovenbeen van titanium, nieuwe heup, ze is nog erg jong en ze danst heel erg graag dus ik kreeg een berichtje, heeyyyy broertje samen dansen op tweede kerstdag, zorg dat je klaar bent ervoor? en ik geloof ook nog dat haar dat lukt met haar harige gebit en karakter......maar vind haar toch wel lief dus ik moest even huilenquote:
Tering, reuma of zo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar en bijzonder mens is dat, krijgt een nieuwe knie, nieuw kunst bovenbeen van titanium, nieuwe heup, ze is nog erg jong en ze danst heel erg graag dus ik kreeg een berichtje, heeyyyy broertje samen dansen op tweede kerstdag, zorg dat je klaar bent ervoor? en ik geloof ook nog dat haar dat lukt met haar harige gebit en karakter......maar vind haar toch wel lief dus ik moest even huilen
Daar had ik vanochtend last van en ben een paar uur extra in bed blijven liggenquote:
Neuh, vanavond laatste repetitie van het seizoen.quote:
Ah dat is fijn!quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, vanavond laatste repetitie van het seizoen.
Spelen tot 9 uur en dan borrelen![]()
Morgen ben ik vrij en zet ik geen wekker
Dat kon helaas nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar had ik vanochtend last van en ben een paar uur extra in bed blijven liggen
11u op het werk aan komen kakken was lekker.
Jammer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat kon helaas niet![]()
Morgen uitslapen als een malle
Vijf cm bot te weinig lengte aan een bovenbeen bij geboorte en wat er zat was al poreus, toen ze zes was proberen op te lossen met breken en aangroeien maar nooit lekker gelukt om dat te herstellen en ze is zelf te eigenwijs om er rekening mee te houden dus altijd een rondrennend beroep en karakter gehad.quote:
Aiquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf cm bot te weinig lengte aan een bovenbeen bij geboorte en wat er zat was al poreus, toen ze zes was proberen op te lossen met breken en aangroeien maar nooit lekker gelukt om dat te herstellen en ze is zelf te eigenwijs om er rekening mee te houden dus altijd een rondrennend beroep en karakter gehad.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zo de kroeg in en dan naar een restaurant.
Noteer je dat mch? Het is dinsdag.
Ze ziet het zelf als een peulenschilletje, familie-trekje vrees ik en ik weet ook zeker dat het zo zal gaanquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf cm bot te weinig lengte aan een bovenbeen bij geboorte en wat er zat was al poreus, toen ze zes was proberen op te lossen met breken en aangroeien maar nooit lekker gelukt om dat te herstellen en ze is zelf te eigenwijs om er rekening mee te houden dus altijd een rondrennend beroep en karakter gehad.
Hoe los je dat nu in de praktijk op?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb 1 cm maar dat breken en rekken hebben ze bij mij maar overgeslagen, wel over gehad.
Extra zooltjes/hakjes of gewoon waggelen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe los je dat nu in de praktijk op?
Verschil in lengte qua been bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb 1 cm maar dat breken en rekken hebben ze bij mij maar overgeslagen, wel over gehad.
Ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschil in lengte qua been bedoel je?
Ik ken dat zusje eigenlijk niet anders als waggelende maar dat is ook wel een charme juist.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Extra zooltjes/hakjes of gewoon waggelen.
Soort uniek loopje. Word meteen herkend als ik ooit iets uitspook en bij Opsporing Verzocht kom.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken dat zusje eigenlijk niet anders als waggelende maar dat is ook wel een charme juist.
Katrien Duck has made an armed robbery.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort uniek loopje. Word meteen herkend als ik ooit iets uitspook en bij Opsporing Verzocht kom.
Ja te laatquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op tijd bij zijn als het compensatie schade aan je rug, knie, nek, heup op gaat leveren CL.
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zo de kroeg in en dan naar een restaurant.
Noteer je dat mch? Het is dinsdag.
Alweer?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een lieve vriend zoeken met kundige zorgzame handen die dagelijks je rug en nek een beetje van de stress af weet te helpen zodat je nog een tijdje door kunt.
Subtiel dit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een lieve vriend zoeken met kundige zorgzame handen die dagelijks je rug en nek een beetje van de stress af weet te helpen zodat je nog een tijdje door kunt.
Dat geloof ik ook welquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is CL juist het tegenovergestelde van een vuige slet, lief slim meisje hoor.
Wordt je ook niet echt veel knapper vanquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens bij de burger king wat naar binnen schoffelen. Stuk goedkoper dan een restaurant. Sneller ook trouwens
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb nog een gesigneerd boek voor je als dit je niet overtuigd
Voordeel is dat je er drie dagen van kan eten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens bij de burger king wat naar binnen schoffelen. Stuk goedkoper dan een restaurant. Sneller ook trouwens
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort uniek loopje. Word meteen herkend als ik ooit iets uitspook en bij Opsporing Verzocht kom.
Casanovaquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb nog een gesigneerd boek voor je als dit je niet overtuigd
Ja tijdje geleden inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HaagsieGoed je weer te zien!
Qua zelfvertrouwen zijn we wel een gouden match, zie ik.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik gun haar een knappere man.
Je bent bijna twee meter lang gek, pak wat je pakken kan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik gun haar een knappere man.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Qua zelfvertrouwen zijn we wel een gouden match, zie ik.
Mja, het is niet dat vrouwen als een blok voor mijn twee meter vallen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent bijna twee meter lang gek, pak wat je pakken kan.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het is niet dat vrouwen als een blok voor mijn twee meter vallen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:47 schreef UitStraling het volgende:
Zijn wel zowat de twee leukste mensen die ik ken van Fok! Buda en CL.
Ik moet even bijlezen om dit te begrijpenquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Fok verandert ineens in een Jane Austen-boek.
Lukt mij nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu CL nog aan het blozen krijgen, doe jij het?
Ik de meest boeiende man?? Ik ben doodsaai johquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Jarenlang genoten van CL haar cynische levensbeschouwingen en lulligheden en Buda is zowat de liefste en meest boeiende man die ik ken en dat wil wat zeggen want ik ken echt een kwakboel mooie mensen buiten Fok! om, hou van die mensen joh
Ik vind je een mooi mens, doet me goed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik de meest boeiende man?? Ik ben doodsaai joh
Gun het ze welquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:20 schreef bitterbal het volgende:
Lees ik dat Buda en CL een date hebben?>
Dat durf ik helemaal niet johquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:20 schreef bitterbal het volgende:
Lees ik dat Buda en CL een date hebben?>
K ben bezig met een Uitstraling 2.0 trouwens.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind je een mooi mens, doet me goed.
Ja vandaag nog niet gesproken. Denk dat k hem straks weer wat stuur.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat durf ik helemaal niet joh
Hoe is het met hoogvlieger?
Het is een Schot, dus iets met ruitjes doen. En een grote, rode baard.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben bezig met een Uitstraling 2.0 trouwens.
Vond je eerste portret toch wel wat onaardig,
Ok, ben benieuwd toch wel, eens kijken of mijn beeld van jou iets beter is dan een duivel met domme ogen te dicht bij elkaar, vleugels die nooit kunnen vliegen, een lullige staart, dat duivelige klopte dan weer wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja haar is echt fucking lastigquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een Schot, dus iets met ruitjes doen. En een grote, rode baard.
Nou zat ik toch voor zon eerste poging best in de buurtquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, ben benieuwd toch wel, eens kijken of mijn beeld van jou iets beter is dan een duivel met domme ogen te dicht bij elkaar, vleugels die nooit kunnen vliegen, een lullige staart, dat duivelige klopte dan weer wel.
Koperen en witte haren in mijn baard en haren inmiddels en ik vind het zelf prachtigquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een Schot, dus iets met ruitjes doen. En een grote, rode baard.
Als ik mijn baard laat groeien ben ik ook rossig. Mijn oma heeft/had rood haar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koperen en witte haren in mijn baard en haren inmiddels en ik vind het zelf prachtig
Als je het laat groeien ben je een Noord Schotse ginger, zei laatst een vrouw tegen me, ben jij nu ginger of wat zie ik aan je hahaha ik zie het aan je wenkies, rrrrrrrr wel, nou leuk en mooi hoor, rawr.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik mijn baard laat groeien ben ik ook rossig. Mijn oma heeft/had rood haar.
Waar ben je ergens? Op een tripje?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
BWUUUUUHRRP
de Burger king hap zit er ook weer in.
Lekker zo'n Big King XXL in je nek zitten stompenJe kunt zo'n ding gewoon niet normaal eten.
*maakt notitie*quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je het laat groeien ben je een Noord Schotse ginger, zei laatst een vrouw tegen me, ben jij nu ginger of wat zie ik aan je hahaha ik zie het aan je wenkies, rrrrrrrr wel, nou leuk en mooi hoor, rawr.
Kuthoer.
Vol aan het eten voor zijn winterslaap.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ben je ergens? Op een tripje?
En toen vroeg jij: wil je eens op mijn doedelzak spelen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je het laat groeien ben je een Noord Schotse ginger, zei laatst een vrouw tegen me, ben jij nu ginger of wat zie ik aan je hahaha ik zie het aan je wenkies, rrrrrrrr wel, nou leuk en mooi hoor, rawr.
Kuthoer.
Eindhovuh duh gekstuh jonguh!quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ben je ergens? Op een tripje?
Misschien moet ik eens een zomerslaap inlassen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vol aan het eten voor zijn winterslaap.
Heeft ze zes jaar geleden al eens gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toen vroeg jij: wil je eens op mijn doedelzak spelen?
Kon ze blazen en knijpen tegelijk?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft ze zes jaar geleden al eens gedaan
Gaat ie lekkerquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon ze blazen en knijpen tegelijk?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij hebt overal doods zwart haar, overal.
Ik ken wel een mod hier die beweerde dat ze dat kon.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon ze blazen en knijpen tegelijk?
Waarom zou dat je dat nou weer doen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens een zomerslaap inlassen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee als het maar een gat heeft he.
Had je mij eigenlijk al gemaakt??quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet echt wel een mooi gaatje zijn hoorquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee als het maar een gat heeft he.
Allemaal toch? Da’s een van de vereisten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel een mod hier die beweerde dat ze dat kon.
Nee ik was met jou begonnen dus maar vreemd genoeg kan ik alleen maar enge mannetjes maken. Dus je moet nog ff wachten. Jij bent namelijk geen eng mannetje.quote:
Warm. Ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou dat je dat nou weer doen?
Ze probeerde dat ook nog terwijl we seks haddenquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal toch? Da’s een van de vereisten.
Ik vind dit weer echt heerlijk. Lente is ook wel fijn. Zomer trek ik niet. Zeker niet die van afgelopen jaar.quote:
Echt hčquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik was met jou begonnen dus maar vreemd genoeg kan ik alleen maar enge mannetjes maken. Dus je moet nog ff wachten. Jij bent namelijk geen eng mannetje.
Herfstquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dit weer echt heerlijk. Lente is ook wel fijn. Zomer trek ik niet. Zeker niet die van afgelopen jaar.
Lente is mooi ja maar das omdat het na die verschrikkelijke winter komt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dit weer echt heerlijk. Lente is ook wel fijn. Zomer trek ik niet. Zeker niet die van afgelopen jaar.
Bloesemsquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lente is mooi ja maar das omdat het na die verschrikkelijke winter komt.
Amazing Grace?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze probeerde dat ook nog terwijl we seks hadden
Met een beetje geluk is het de hele winter herfstquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lente is mooi ja maar das omdat het na die verschrikkelijke winter komt.
Londenquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga in januari naar LondenAls het niet te slecht gaat met mijn moeder
Nou ja als het niet echt koud wordt teken ik daar wel voor jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het de hele winter herfst
ja dat is het.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het werkgerelateerd is
Pond is gestegen door Borisquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:57 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken hoe die brexit uitpakt voor de wisselkoers.
Ik heb hoogtevreesquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:59 schreef bitterbal het volgende:
CL and Buda sitting in a tree. K.i.s.s.i.n.g. etc.
Leuk stelletje toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:59 schreef bitterbal het volgende:
CL and Buda sitting in a tree. K.i.s.s.i.n.g. etc.
Ja, daar komt het bij mij ook wel op neer. Geen last van in een vliegtuig of een cabinekabelbaan, maar zet me niet in een stoeltjesliftquote:
Nou ja jullie gaan niet skien ofzo. Gewoon londen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar komt het bij mij ook wel op neer. Geen last van in een vliegtuig of een cabinekabelbaan, maar zet me niet in een stoeltjeslift
O nee geen probleem. Maar niet lopen duwen op trappen. En ik haat ijs op straat.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar komt het bij mij ook wel op neer. Geen last van in een vliegtuig of een cabinekabelbaan, maar zet me niet in een stoeltjeslift
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik word een beetje duizelig als ik op mijn tenen sta.
Drinkzequote:Op dinsdag 17 december 2019 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even een goudgele pretcilinder omkeren in de bar
OKeequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik was met jou begonnen dus maar vreemd genoeg kan ik alleen maar enge mannetjes maken. Dus je moet nog ff wachten. Jij bent namelijk geen eng mannetje.
Lekker glibberen huehuequote:Op dinsdag 17 december 2019 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee geen probleem. Maar niet lopen duwen op trappen. En ik haat ijs op straat.
Ja doe jou nu geen eer aan hoor bos. Had wel een leuk idee. had het probeerd maar nog niet de skillsquote:
Nou wat een lol. Al eens eerder 2 1/2 jaar mee aan het revalideren geweest. "lekker glibberen"quote:
Ik sta echt doodsangsten uit op ijs.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat een lol. Al eens eerder 2 1/2 jaar mee aan het revalideren geweest. "lekker glibberen"
Je moet ook blijven staan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat een lol. Al eens eerder 2 1/2 jaar mee aan het revalideren geweest. "lekker glibberen"
Hahahaquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is zjeffrie jullie nieuwe trainer??
Ik ben er ook geen fan vanquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheelt dat je geen fitte sportman bent.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh even gezocht.. Zat er even langs zegquote:
Ik dacht alquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh even gezocht.. Zat er even langs zeg![]()
![]()
Ik hou totaal niet bij, wie waar TD is. Ik wist alleen dat ADO een nieuwe trainer nodig heeft...quote:
Haha ja en nu ook een nieuwe TD.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet bij, wie waar TD is. Ik wist alleen dat ADO een nieuwe trainer nodig heeft...
Gewoon failliet verklaren die club joh. Word toch nooit meer wat.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja en nu ook een nieuwe TD.
Eensquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon failliet verklaren die club joh. Word toch nooit meer wat.
Lekker man!quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
weer terug op de kamer met het laatste biertje dat ik mee mocht nemen toen de bar om 8 uur dicht ging.
Darts kijken.
kan commentaar niet verstaan omdat dit naast mij gebeurt. https://indebuurt.nl/eind(...)g-op-de-markt~16536/
Je bent terug in de tijd gereisd en in 2017 beland??quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
weer terug op de kamer met het laatste biertje dat ik mee mocht nemen toen de bar om 8 uur dicht ging.
Darts kijken.
kan commentaar niet verstaan omdat dit naast mij gebeurt. https://indebuurt.nl/eind(...)g-op-de-markt~16536/
Dit jaar is het op dinsdag 17 decemberquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent terug in de tijd gereisd en in 2017 beland??
ik googelde er even op. Het gebeurt blijkbaar elk jaar welquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:54 schreef Bos81 het volgende:
Okee, wel wazig bericht dan bij de plaatsingsdatum staat 14 december 2017
Dit wordt wel sjiek hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt dat je geen fitte sportman bent.
Ben jij wél een fitte sportman?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit wordt wel sjiek hoor.
Je hebt zelfs een bazige kraag en hoofddeksel
Ha! Ik sportquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ben jij wél een fitte sportman?
@TaMieke Je zou zweren dat Bitterbal uit Limburg komtquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Horeca is toch ook een top sport?quote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Horeca is toch ook een top sport?
Kijk aan, toch een topsporter jijquote:
Gewoon uit Den Haag.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:Tamieke Je zou zweren dat Bitterbal uit Limburg komt
Domme vraag;quote:
Hagenaresse of Hageneese?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Domme vraag;
Zie je jezelf als Hagenaar of Hagenees. Maar dan de vrouwelijke variant?
Hageneesquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Domme vraag;
Zie je jezelf als Hagenaar of Hagenees. Maar dan de vrouwelijke variant?
Ik heb dat Maastrichts accent bijna 2 jaar dagelijks moeten aanhorenquote:
Gelukkig heeft de therapie geholpenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat Maastrichts accent bijna 2 jaar dagelijks moeten aanhoren![]()
Ben blij dat ik in die periode mezelf niet van het leven heb beroofd
Gelukkig heeft Molo me een slijterij kunnen aanleveren die in mijn revalidatie behoefte kan voorzienquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de therapie geholpen
Moloquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Molo me een slijterij kunnen aanleveren die in mijn revalidatie behoefte kan voorzien
Harrie Jekkers is veel beter dan dat wat jij post hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Dit is toch wel het beste dat er uit Den Haag is gekomen![]()
(op Yasbal na dan natuurlijk)
Ik dacht juist dat de Hagenaar, de kouwe kak was zeg maar en de wat volksere mensen de Hagenees.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:10 schreef bitterbal het volgende:
Een hagenaar is iemand die niet geboren en getogen in den haag is. Al heb ik wel een tijd buiten den haag gewoond.
Nee joh, Ramon Roelofsquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Harrie Jekkers is veel beter dan dat wat jij post hoor.
Dat was van origine idd zo. Dacht verschil tussen op zand wonen of niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat de Hagenaar, de kouwe kak was zeg maar en de wat volksere mensen de Hagenees.
Maar goed ik woon ver van die regio vandaan. Ik heb er geen verstand van![]()
Top wijf, aan te raden voor al je mentale en psychische materiequote:
Dank, ik vroeg me eerder vanavond af wat het verschil was.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:10 schreef bitterbal het volgende:
Een hagenaar is iemand die niet geboren en getogen in den haag is. Al heb ik wel een tijd buiten den haag gewoond.
Weet je toevallig ook het verschil tussen Utrechter en Utrechtenaar?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank, ik vroeg me eerder vanavond af wat het verschil was.
Ik zal maar wat sessies boekenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top wijf, aan te raden voor al je mentale en psychische materie
Utrechter was vroeger een scheldnaam voor homoquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook het verschil tussen Utrechter en Utrechtenaar?
Als je ooit nog een weekendje Limburg wil doen lijkt me dat wel een goed begin puntquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal maar wat sessies boeken
Nog steeds volgens mij, maar dit was idd het antwoord wat ik zochtquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Utrechter was vroeger een scheldnaam voor homo
Ik wil er zeker gaan wandelenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je ooit nog een weekendje Limburg wil doen lijkt me dat wel een goed begin punt
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog steeds volgens mij, maar dit was idd het antwoord wat ik zocht![]()
![]()
![]()
Hoe goed is je Duits/Belgisch/Frans/Nederlands door elkaar heen op een natuurlijke en dronken manier?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil er zeker gaan wandelen
Ik heb net Belgisch bier op. Veel beterquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe goed is je Duits/Belgisch/Frans/Nederlands door elkaar heen op een natuurlijke en dronken manier?
Succes morgen middag! Ik hoop dat ze je een beetje heel laatquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, ik schuif dat even op naar morgenochtend of zo!
Kijk aan, de therapie begint zijn vruchten af te werken!quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net Belgisch bier op. Veel beter
Molo laat er geen gras over groeien. Ze stuurt me net een betaalverzoek voor het eerste consult.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk aan, de therapie begint zijn vruchten af te werken!
De eerste sessie valt nog mee...quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo laat er geen gras over groeien. Ze stuurt me net een betaalverzoek voor het eerste consult.
welke dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb zojuist een biertje open getrokken, wat qua naam niet bij mijn uiterlijk past, maar wel bij mijn muzieksmaak
quote:Op dinsdag 17 december 2019 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
https://vanmollcraftbeer.com/beers/langharig-tuig/
quote:Op dinsdag 17 december 2019 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik drink vrijwel nooit speciaal biertjes. Of nou ja eigenlijk nooit.
Ik drink sowieso weinig. Nu had ik er zin in. Ik ben morgen toch vrij. Maar Weizen behoort wel tot de biertjes die ik graag drink. Niet te verwarren met witbier overigens.quote:Op dinsdag 17 december 2019 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik drink vrijwel nooit speciaal biertjes. Of nou ja eigenlijk nooit.
Beetje bang nu.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus je moet er een schep in steken om het verschil te zien?quote:Op woensdag 18 december 2019 07:13 schreef Molo het volgende:
Hagenezen komen van het veen, Hagenaars van het zand. Dat is de enige uitleg die klopt
Tevens goedemorgen
Zijn kaartjes voorquote:Op woensdag 18 december 2019 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je moet er een schep in steken om het verschil te zien?
en wat als ze stiekem verhuizen?quote:Op woensdag 18 december 2019 07:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn kaartjes voor
http://www.haagsekaart.nl/10/theme/wonen/?themeId=20&mapId=24
Plus je ziet het aan de huizenstijlen. Hagenees hier
Zoals ik?quote:Op woensdag 18 december 2019 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat als ze stiekem verhuizen?
quote:
goede ochtendquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je moet er een schep in steken om het verschil te zien?
quote:
Al bijgekomen van het ontslag?quote:Op woensdag 18 december 2019 08:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al bijgekomen van de geweldige wereldtitel?
ik was dit keer niet aanwezig, dus hij doet nog wel een beetje pijnquote:Op woensdag 18 december 2019 08:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
:w
Al bijgekomen van de geweldige wereldtitel?
Neem ontslagquote:Op woensdag 18 december 2019 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Kijken of we de dag vandaag zonder stompzinnig kritiek doorkomen.
Gisteren kritiek omdat ik een collega hielp die mij vroeg een kratje naar boven te brengen.
You cant control the otherquote:Op woensdag 18 december 2019 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Kijken of we de dag vandaag zonder stompzinnig kritiek doorkomen.
Gisteren kritiek omdat ik een collega hielp die mij vroeg een kratje naar boven te brengen.
Het kwam niet als een schok, dus bijkomen is niet aan de ordequote:
Ben je ontslagen?quote:Op woensdag 18 december 2019 08:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kwam niet als een schok, dus bijkomen is niet aan de orde
Dat kan je zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2019 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar ze kunnen wel hun smoel houden toch
Snap ik. Het was natuurlijk ook niet echt naast de deur dit keer.quote:Op woensdag 18 december 2019 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was dit keer niet aanwezig, dus hij doet nog wel een beetje pijn
inderdaad. Olympische pslen komende zomer gaat hem ook niet worden denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 08:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snap ik. Het was natuurlijk ook niet echt naast de deur dit keer.
Jij mist heel veel, daarom wil je zo graag bij mij zijnquote:Op woensdag 18 december 2019 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh, dacht al hoe kan ik dat gemist hebben
quote:Op woensdag 18 december 2019 08:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij mist heel veel, daarom wil je zo graag bij mij zijn
*roept*quote:Op woensdag 18 december 2019 08:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is op dreef deze ochtend.
Roep maar even als je last van hem hebt.
Klopt, was een beetje ziekquote:Op woensdag 18 december 2019 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Je zegt vaak rare dingen hoor maar dit is wel heel raar
Ja, dat is misschien ook wel verstandiger, ook financieel. Japan lijkt me een duur land. Alleen al om er te komen..quote:Op woensdag 18 december 2019 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad. Olympische pslen komende zomer gaat hem ook niet worden denk ik.
Dan maar volgens jaar het hele toernooi in Noorwegen mee pakken
ja, om er te komen is al vrij duur en hotels tijdens de olympische spelen worden er ook niet goedkoper op.quote:Op woensdag 18 december 2019 08:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien ook wel verstandiger, ook financieel. Japan lijkt me een duur land. Alleen al om er te komen..
Alleen maar eten?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Twee dagen alleen eten, wat zal ik eens doen.
Goed ideequote:Op woensdag 18 december 2019 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eindelijk tijd voor koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |