Nou ik wil natuurlijk niet dat je een lelijk smakkerd maakt..quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als er net een wiel af was gefietst dan had ik het gemerkt![]()
![]()
HAHA
Gaat ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ik wil natuurlijk niet dat je een lelijk smakkerd maakt..![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jouw voorstel over ter plekke de kast in trekken zet meer zoden aan de dijk. Dan weet ie waar hij aan toe is en ieni zou na die 2 minuten altijd nog kunnen zeggen dat ze het toch niet zo ziet zitten.
Wordt je hier nou niet zelf moe van?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik mocht ook al niet vragen naar kerstmuziek want dat vind hij versieren .
Al kwam het er vandaag wel uit dat hij ons al voor een haardvuur zag liggen met kerstmuziek op de achtergrond.
Ik hoef niets af te kloppen, ga toch een nieuwe kopenquote:
Leuk is die hé,kwam voorbij op instaquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als ik een superheldin zou zijn dan was ik degene van wie de cape tussen de deur blijft hangen
Die Loffie toch.
OK dan is het goedquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoef niets af te kloppen, ga toch een nieuwe kopen
De mijne niet, ik fietste van de week bij mijn huis weg en toen brak de ketting.quote:
Maar ook met een nieuwe fiets kun je op je bek gaanquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, wat chufi zegt. En zo rap mogelijk aan betere andere fiets zien te komen.
Ghehe, ja, ik schoot in de lach.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk is die hé,kwam voorbij op insta
Ohquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De mijne niet, ik fietste van de week bij mijn huis weg en toen brak de ketting.
Dat zei chuf helemaal nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, wat chufi zegt. En zo rap mogelijk aan betere andere fiets zien te komen.
@puzziepie géén fiets kopen. Of meteen een vouwfiets!quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ook met een nieuwe fiets kun je op je bek gaan
Ik ga sowieso een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
@:puzziepie géén fiets kopen. Of meteen een vouwfiets!
Jij zit mij te pestenquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een hele nieuwe.Nog merkfiets ook?
Wat is een merkfiets? Een extra dure? Alle ietsen hebben een merkquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een hele nieuwe.Nog merkfiets ook?
Ik hou van een actieve houding op een fietsquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:D. Heeft nog een ligfiets te koop.
Nette! En degelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij zit mij te pesten![]()
Batavus Blockbuster
Ik ben moeilijk met veranderingen .. dus gewoon een zelfde maar dan zwart of grijsquote:
Dat moet haast wel , want ik ben alles behalve degelijkquote:
Groetjes aan Urbanusquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Jezus nam z'n fles met pap en havervlokken
En heeft nog rap een verse pisdoek aangetrokken
Hij zei vrede op aarde aan iedereen die dat wil'
Toen werd weer alles kalm en alles werd weer stil
Hij had er daar genoeg van en hij ging er maar vandoor
En trok zijn auriooltje scheef over z'n oor
Hij is gelijk ne grote in zijn sportwagen gekropen
Al wie dat mij volgen wil zal wreed hard moeten lopen
Jezeke is geboren, aleluja alloo
Jezeke is geboren in een bakske vol met stro
Jezeke is geboren, aleluja alloo
Jezeke is geboren in een bakske vol met stro
Gewoon, de bekende namen, Batavus, BSA en niet zo'n lawaaidinkie van de bouwmarkt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is een merkfiets? Een extra dure? Alle ietsen hebben een merk
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moet haast wel , want ik ben alles behalve degelijk
maar jij gaat toch met de autoquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon, de bekende namen, Batavus, BSA en niet zo'n lawaaidinkie van de bouwmarkt.
Mooi maken voor jouquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:23 schreef Deisyy het volgende:
@:D. negeert ons![]()
Hij is druk aan het sporten natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |