Normaal pas tegen uurtje of 19, maar had er vanmiddag al zin in (eigen goulash) en zo meteen haringen happenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo vroeg al. Krijg je dan niet enorme trek om 8.00?
Die zijn ergens gevallen. Misschien valt er binnenkort weer wat.
HOE OUD BEN JE BEVINGCONJO?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mocht ze wel een bakje thee ervan ?
Precies! "Ik zal jou eens even aanraken!"quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze had hem direct na zijn klacht die bezemkast in moeten sleuren
Haringquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:43 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Normaal pas tegen uurtje of 19, maar had er vanmiddag al zin in (eigen goulash) en zo meteen haringen happen
JA VLUCHT MAARquote:
Wie ga je afmatten?quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:43 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Normaal pas tegen uurtje of 19, maar had er vanmiddag al zin in (eigen goulash) en zo meteen haringen happen
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
mocht ze wel een bakje thee ervan ?
[insert bezemkast.gif]quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies! "Ik zal jou eens even aanraken!"
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag theewater gekookt voor Prisha en niet aan laten branden![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, had door een bak rauwe pens liggen rollen
Omdat de recurve een te zware trekkracht heeft.quote:
Nee joh daar is hij heel openbaar in dat hij mij wel wilt. De hele afdeling weet het ondertussen joh.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar maar maar in de bezemkast dan ?
Knalrozequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omdat de recurve een te zware trekkracht heeft.
Blij met de compound.
Voorlopig gebruik ik materiaal van de club, mettertijd hopelijk een knalroze compound hihi.
En toch wilde hij niet iets met je drinken. Ik snap er niets vanquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh daar is hij heel openbaar in dat hij mij wel wilt. De hele afdeling weet het ondertussen joh.
Rustig aan met afmatten, Sjampie!quote:
Ik ook niet want ik mocht ook al niet vragen naar kerstmuziek want dat vind hij versieren .quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
En toch wilde hij niet iets met je drinken. Ik snap er niets van
Misschien wil hij enkel 'jagen', en jij niet. hoogst verwarrend allemaal!quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik mocht ook al niet vragen naar kerstmuziek want dat vind hij versieren .
Al kwam het er vandaag wel uit dat hij ons al voor een haardvuur zag liggen met kerstmuziek op de achtergrond.
Ik moet sowieso een nieuwe , maar hij doet ut ...geen idee voor hoe langquote:
Jouw voorstel over ter plekke de kast in trekken zet meer zoden aan de dijk. Dan weet ie waar hij aan toe is en ieni zou na die 2 minuten altijd nog kunnen zeggen dat ze het toch niet zo ziet zitten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien wil hij enkel 'jagen', en jij niet. hoogst verwarrend allemaal!
Dat merk je snel genoegquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet sowieso een nieuwe , maar hij doet ut ...geen idee voor hoe lang
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nat zadel, of viel het mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |