Rustig aan met afmatten, Sjampie!quote:
Ik ook niet want ik mocht ook al niet vragen naar kerstmuziek want dat vind hij versieren .quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
En toch wilde hij niet iets met je drinken. Ik snap er niets van
Misschien wil hij enkel 'jagen', en jij niet. hoogst verwarrend allemaal!quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik mocht ook al niet vragen naar kerstmuziek want dat vind hij versieren .
Al kwam het er vandaag wel uit dat hij ons al voor een haardvuur zag liggen met kerstmuziek op de achtergrond.
Ik moet sowieso een nieuwe , maar hij doet ut ...geen idee voor hoe langquote:
Jouw voorstel over ter plekke de kast in trekken zet meer zoden aan de dijk. Dan weet ie waar hij aan toe is en ieni zou na die 2 minuten altijd nog kunnen zeggen dat ze het toch niet zo ziet zitten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien wil hij enkel 'jagen', en jij niet. hoogst verwarrend allemaal!
Dat merk je snel genoegquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet sowieso een nieuwe , maar hij doet ut ...geen idee voor hoe lang
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nat zadel, of viel het mee?
Als er net een wiel af was gefietst dan had ik het gemerktquote:
Nou ik wil natuurlijk niet dat je een lelijk smakkerd maakt..quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als er net een wiel af was gefietst dan had ik het gemerkt![]()
![]()
HAHA
Gaat ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ik wil natuurlijk niet dat je een lelijk smakkerd maakt..![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jouw voorstel over ter plekke de kast in trekken zet meer zoden aan de dijk. Dan weet ie waar hij aan toe is en ieni zou na die 2 minuten altijd nog kunnen zeggen dat ze het toch niet zo ziet zitten.
Wordt je hier nou niet zelf moe van?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik mocht ook al niet vragen naar kerstmuziek want dat vind hij versieren .
Al kwam het er vandaag wel uit dat hij ons al voor een haardvuur zag liggen met kerstmuziek op de achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |