Dat is vast tegen het geluid van sirenes.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zag een tijd terug iemand die had een koptelefoon op in de auto,, leek best gek
Heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 17 december 2019 15:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is vast tegen het geluid van sirenes.![]()
In de trein snap ik wel, maar in de auto achter het stuur ziet er gewoon vreemd uitquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is hip hoor, ook in de trein.
ik vind het stom
Ja ook of zo'n grote box van jbl zie je ook veel, hebben ze ook nog hard aanquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Op de fiets zie je het ook steeds vaker. Niet van die oordopjes, maar gewoon koptelefoon.
Zo'n ding wat ze vroeger boombox noemden?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ook of zo'n grote box van jbl zie je ook veel, hebben ze ook nog hard aan
Ik zou ook gewoon een headset doen ipv doppen die nooit goed zitten .. of als oorwarmers gebruikenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Op de fiets zie je het ook steeds vaker. Niet van die oordopjes, maar gewoon koptelefoon.
Ik ook, want krijg soporen van die doppen en het zit kut.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon een headset doen ipv doppen die nooit goed zitten .. of als oorwarmers gebruiken
Kan ook jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je kan toch nog steeds je eigen muziek luisteren in de auto?
Ik frot er altijd een USB-stick in.
Deze is dat zie je heel veelquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n ding wat ze vroeger boombox noemden?
Ja, weet ik 't, ben al oud.
Ah ja, dat komt idd op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze is dat zie je heel veel
[ afbeelding ]
Maar ik luister nooit muziek als ik onderweg ben met OV of op de fietsquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ook, want krijg soporen van die doppen en het zit kut.
Op de fiets zou ik ook niet doen, maar waarom niet bij OV dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik luister nooit muziek als ik onderweg ben met OV of op de fiets
ik juist met ov. geen zin in andermans gelulquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op de fiets zou ik ook niet doen, maar waarom niet bij OV dan?
gewoon niet .. geen behoefte aanquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op de fiets zou ik ook niet doen, maar waarom niet bij OV dan?
Ik weet nog wel dat vroeger van die kleine had met een kabeltje er aanquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah ja, dat komt idd op hetzelfde neer.
Ja, om die reden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik juist met ov. geen zin in andermans gelul
Hmm, dat zegt me niets. Zou het eerst moeten zien om te herkennen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat vroeger van die kleine had met een kabeltje er aanKon aansluiten op je draagbare cd speler weet de naam er niet meer van
Discman heette dat zijn nog steeds te koopquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat zegt me niets. Zou het eerst moeten zien om te herkennen.
Ik ook en de effecten zijn beter met een grote hoofdtelefoon.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ook, want krijg soporen van die doppen en het zit kut.
Met al die ritten naar A'dam steeds was ik erg gelukkig met de usb aansluiting in de Renault. Zat er oorspronkelijk niet in, maar was een ombouwsetje voor te krijgen.quote:
Ach, natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Discman heette dat zijn nog steeds te koop
Ja, ook dat nog eens. Het geluid is stukken beter.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ook en de effecten zijn beter met een grote hoofdtelefoon.
De mama vindt mijn sushi lekker.
In de auto had ik meestal gewoon de radio aan... Ben niet zo veeleisendquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met al die ritten naar A'dam steeds was ik erg gelukkig met de usb aansluiting in de Renault. Zat er oorspronkelijk niet in, maar was een ombouwsetje voor te krijgen.
Hebben muisje en ik nog samen ingebouwd.
Tweede keer dat ik sushi maakte. Vorige keer was het meer kleefrijst.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ook dat nog eens. Het geluid is stukken beter.
Goed dat de sushi meteen de 1e keer lukte hč.En nog waardering van moeders ook.
Al een jaar of 30 gelukkig geen gebruik meer van hoeven maken. Stink zooi.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:05 schreef Straatverlichting het volgende:
OV... bah. Gezamenlijk opgepropt, andere mensen inademen.
Wel paar keer de metro "moeten" pakken; blij wanneer ik er weer uit ben.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al een jaar of 30 gelukkig geen gebruik meer van hoeven maken. Stink zooi.
dat is weer t andere uiterstequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, het is lekker fris om door andermans kots te banjeren.
Ik blijf dan ook altijd staan... zonder al te veel aan te raken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Smetvrees ook.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik blijf dan ook altijd staan... zonder al te veel aan te raken.
Oef, blij dat ik het OV van 30 jaar geleden niet bewust heb meegemaakt. Dat klinkt idd niet fris.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker rendabel om er zoveel mogelijk mensen tegelijk in te proppen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
In overvolle treinen geraak ik ook in paniek hoor.
De treinen zijn gewoon te kort met 2 de klasse.
TILLAHquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oef, blij dat ik het OV van 30 jaar geleden niet bewust heb meegemaakt. Dat klinkt idd niet fris.
Dat staat écht vast?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik heb nog een extra dag vrij gekregen rond kerst. Nog meer niets doen
Die betaal-poortjes schelen al veel (* geen vooroordelen heeft of zoquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oef, blij dat ik het OV van 30 jaar geleden niet bewust heb meegemaakt. Dat klinkt idd niet fris.
Geen idee hoe het nu is, maar in H'sum kwam dat regelmatig voor, maar moet er wel bij zeggen dat dat de laatste bus altijd was.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
In Belgie zitten we met dat probleem maar ik neem aan ook in Nederland.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker rendabel om er zoveel mogelijk mensen tegelijk in te proppen.
Ik ben er nog niet over uit.quote:
Dat scheelt ook.. hier rijdt ook geen trein.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben met opzet in een plaatsje met een slechte bereikbaarheid met het ov gaan wonen
Overvolle treinenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In Belgie zitten we met dat probleem maar ik neem aan ook in Nederland.
Het dichtste station is hier Heide of Noorderkempen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat scheelt ook.. hier rijdt ook geen trein.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben met opzet in een plaatsje met een slechte bereikbaarheid met het ov gaan wonen
Morgen weer een dagquote:
Ook nietquote:
Compoundquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Overvolle treinen
Met wat voor een boog schiet jij?
Gelukkig heeft mijn dochter inmiddels een auto, want zij vond het een aardige reis met het ov.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn dochter inmiddels een auto, want zij vond het een aardige reis met het ov.
En mijn zoon is toch altijd boos, dus die komt niet.
Win is een aanhankelijk hondje aan het wordenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Win is sinds 2 weken aan het veranderen. Lag ze altijd wel op de bank, maar dan op haar eigen helft, kont naar me toe. Nu probeert ze zich regelmatig op mijn helft te proppen, op mijn voeten. Elke dag wel een tijd met haar kopje naar me toe, kopje vasthouden als ze slaapt
Ik vind het zo frapant, ze hield altijd wel van knuffels en aaien, maar ineens zoekt ze me er nu zelf voor op.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Win is een aanhankelijk hondje aan het worden
Had je een korte broek voor hem gehaakt zeker.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn dochter inmiddels een auto, want zij vond het een aardige reis met het ov.
Morgen weer een dag en vandaag beetje ziekdagje ook, dus oke, geweten gesustquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen weer een dag![]()
Ik ben pas sinds half 4 thuis, de hele dag in de weer geweest, maar haartjes weer lekker in de kleur en een leuke blousje gescoord.
Tuurlijk niet.quote:
awss wat lief, toenaderingquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Win is sinds 2 weken aan het veranderen. Lag ze altijd wel op de bank, maar dan op haar eigen helft, kont naar me toe. Nu probeert ze zich regelmatig op mijn helft te proppen, op mijn voeten. Elke dag wel een tijd met haar kopje naar me toe, kopje vasthouden als ze slaapt
Ik ga opzoeken thxquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |