Hmm, dat zegt me niets. Zou het eerst moeten zien om te herkennen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat vroeger van die kleine had met een kabeltje er aanKon aansluiten op je draagbare cd speler weet de naam er niet meer van
Discman heette dat zijn nog steeds te koopquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat zegt me niets. Zou het eerst moeten zien om te herkennen.
Ik ook en de effecten zijn beter met een grote hoofdtelefoon.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ook, want krijg soporen van die doppen en het zit kut.
Met al die ritten naar A'dam steeds was ik erg gelukkig met de usb aansluiting in de Renault. Zat er oorspronkelijk niet in, maar was een ombouwsetje voor te krijgen.quote:
Ach, natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Discman heette dat zijn nog steeds te koop
Ja, ook dat nog eens. Het geluid is stukken beter.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ook en de effecten zijn beter met een grote hoofdtelefoon.
De mama vindt mijn sushi lekker.
In de auto had ik meestal gewoon de radio aan... Ben niet zo veeleisendquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met al die ritten naar A'dam steeds was ik erg gelukkig met de usb aansluiting in de Renault. Zat er oorspronkelijk niet in, maar was een ombouwsetje voor te krijgen.
Hebben muisje en ik nog samen ingebouwd.
Tweede keer dat ik sushi maakte. Vorige keer was het meer kleefrijst.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ook dat nog eens. Het geluid is stukken beter.
Goed dat de sushi meteen de 1e keer lukte hè.En nog waardering van moeders ook.
Al een jaar of 30 gelukkig geen gebruik meer van hoeven maken. Stink zooi.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:05 schreef Straatverlichting het volgende:
OV... bah. Gezamenlijk opgepropt, andere mensen inademen.
Wel paar keer de metro "moeten" pakken; blij wanneer ik er weer uit ben.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al een jaar of 30 gelukkig geen gebruik meer van hoeven maken. Stink zooi.
dat is weer t andere uiterstequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, het is lekker fris om door andermans kots te banjeren.
Ik blijf dan ook altijd staan... zonder al te veel aan te raken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Smetvrees ook.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik blijf dan ook altijd staan... zonder al te veel aan te raken.
Oef, blij dat ik het OV van 30 jaar geleden niet bewust heb meegemaakt. Dat klinkt idd niet fris.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker rendabel om er zoveel mogelijk mensen tegelijk in te proppen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
In overvolle treinen geraak ik ook in paniek hoor.
De treinen zijn gewoon te kort met 2 de klasse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |