TILLAHquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oef, blij dat ik het OV van 30 jaar geleden niet bewust heb meegemaakt. Dat klinkt idd niet fris.
Dat staat écht vast?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik heb nog een extra dag vrij gekregen rond kerst. Nog meer niets doen
Die betaal-poortjes schelen al veel (* geen vooroordelen heeft of zoquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oef, blij dat ik het OV van 30 jaar geleden niet bewust heb meegemaakt. Dat klinkt idd niet fris.
Geen idee hoe het nu is, maar in H'sum kwam dat regelmatig voor, maar moet er wel bij zeggen dat dat de laatste bus altijd was.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
In Belgie zitten we met dat probleem maar ik neem aan ook in Nederland.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker rendabel om er zoveel mogelijk mensen tegelijk in te proppen.
Ik ben er nog niet over uit.quote:
Dat scheelt ook.. hier rijdt ook geen trein.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben met opzet in een plaatsje met een slechte bereikbaarheid met het ov gaan wonen
Overvolle treinenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In Belgie zitten we met dat probleem maar ik neem aan ook in Nederland.
Het dichtste station is hier Heide of Noorderkempen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:22 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat scheelt ook.. hier rijdt ook geen trein.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben met opzet in een plaatsje met een slechte bereikbaarheid met het ov gaan wonen
Morgen weer een dagquote:
Ook nietquote:
Compoundquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Overvolle treinen
Met wat voor een boog schiet jij?
Gelukkig heeft mijn dochter inmiddels een auto, want zij vond het een aardige reis met het ov.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn dochter inmiddels een auto, want zij vond het een aardige reis met het ov.
En mijn zoon is toch altijd boos, dus die komt niet.
Win is een aanhankelijk hondje aan het wordenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Win is sinds 2 weken aan het veranderen. Lag ze altijd wel op de bank, maar dan op haar eigen helft, kont naar me toe. Nu probeert ze zich regelmatig op mijn helft te proppen, op mijn voeten. Elke dag wel een tijd met haar kopje naar me toe, kopje vasthouden als ze slaapt
Ik vind het zo frapant, ze hield altijd wel van knuffels en aaien, maar ineens zoekt ze me er nu zelf voor op.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Win is een aanhankelijk hondje aan het worden
Had je een korte broek voor hem gehaakt zeker.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn dochter inmiddels een auto, want zij vond het een aardige reis met het ov.
En mijn zoon is toch altijd boos, dus die komt niet.
Morgen weer een dag en vandaag beetje ziekdagje ook, dus oke, geweten gesustquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen weer een dag![]()
Ik ben pas sinds half 4 thuis, de hele dag in de weer geweest, maar haartjes weer lekker in de kleur en een leuke blousje gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |