Van harte gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Jullie mogen mij dan wel weer feliciteren want aangenomen bij CBR
Rip FOK! presence van Fok-itquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Shit je hebt gelijkquote:
Yesssssss proficiat kerelquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shit je hebt gelijk
Ga ze maar afbellen
Idioten van de weg af houdenquote:
Dat zal er nooit van komen denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fok-it gaat op tijd naar bed straks
Zal wel ff wennen zijn om wat te doen voor het geldquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fok-it gaat op tijd naar bed straks
Jemig, sierpaardquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal er nooit van komen denk ik.
Denken dat ik voor 12 uur aan het werk zal zijn
Gewoon al 4 jaar werkende vriendquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel ff wennen zijn om wat te doen voor het geld
Dat went snel genoeg joh.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel ff wennen zijn om wat te doen voor het geld
Tot uur of 8 doorwerken en sochtends kunnen uitslapen is veel lekkerder dan zo vroeg je nest uitquote:
Lekker om een ziekte op te lopen ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot uur of 8 doorwerken en sochtends kunnen uitslapen is veel lekkerder dan zo vroeg je nest uit
Preach!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot uur of 8 doorwerken en sochtends kunnen uitslapen is veel lekkerder dan zo vroeg je nest uit
Haha ja dat is voor iedereen anders natuurlijk, maar ik snap je wel ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een ziekte op te lopen? Whut?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker om een ziekte op te lopen ja.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker om een ziekte op te lopen ja.
quote:
Nachtelijk leven en/of te kort slapen is net zo slecht als roken, dacht dat iedereen dit wel wist inmiddels.quote:
Ik vind het helemaal niks nog steedsquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat went snel genoeg joh.
Ik denk dat hij die balans daarin zelf wel prima gaat vinden straks qua slaap e.d.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Nachtelijk leven en/of te kort slapen is net zo slecht als roken, dacht dat iedereen dit wel wist inmiddels.
Ja 8 uur savonds stoppen met werken is geen nachtleven Hansquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Nachtelijk leven en/of te kort slapen is net zo slecht als roken, dacht dat iedereen dit wel wist inmiddels.
Dan stop je ermee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks nog steeds
Ga je daarna braaf om 11 uur naar bed dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja 8 uur savonds stoppen met werken is geen nachtleven Hans
6 uur slapen per nacht. Meer dan primaquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je daarna braaf om 11 uur naar bed dan?
Evert.
Uur te weinig, ben je al snel 10 kilo te zwaar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6 uur slapen per nacht. Meer dan prima
Ok Jomandaquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uur te weinig, ben je al snel 10 kilo te zwaar.
Gewoon op tijd naar bedje jongenquote:
Dan moet je niet zeurenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik woon niet in een kartonnen doos vriend
Mwah haha. Jij?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
yo peepz, allemaal een leuke dag gehad? ^^
was onderweg naar school, maar toen viel ineens college uit dus vrij. daarna lekker naar de kringloop gegaan en bijna een jas gekocht, maar uiteindelijk besloten dat hij te groot was en het niet gedaan. wel nog twee boeken kunnen vinden voor minder dan vier euro samen. terug in de bus geprobeerd de matthäus passion te luisteren (probeer al heel lang 'into' bach te geraken), maar teveel lawaai waardoor ik niks meekreeg. probeerde thuis te lezen maar was te lui, wel nog ff gitaar gespeeld en gewerkt aan mijn app voor school (ja, ik ontwerp apps, dagelijkse kost voor mijquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Vielen dank herr R-waltquote:
Zo dat is een dagje haha.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was onderweg naar school, maar toen viel ineens college uit dus vrij. daarna lekker naar de kringloop gegaan en bijna een jas gekocht, maar uiteindelijk besloten dat hij te groot was en het niet gedaan. wel nog twee boeken kunnen vinden voor minder dan vier euro samen. terug in de bus geprobeerd de matthäus passion te luisteren (probeer al heel lang 'into' bach te geraken), maar teveel lawaai waardoor ik niks meekreeg. probeerde thuis te lezen maar was te lui, wel nog ff gitaar gespeeld en gewerkt aan mijn app voor school (ja, ik ontwerp apps, dagelijkse kost voor mijverbaas me niet over je verontwaardiging, niet iedereen kan zo gemotiveerd zijn als ik. een ware 'renaissanceman'). in de namiddag rechts tuig op klb op hun plek gezet met een OP gevuld met de moeiteloze en gevatte retoriek die iedere post gemaakt door mij op deze website kenmerkt, nu pasta met zalm aan het maken
quote:
Dat krijg je als je nog in de bloei van je leven zitquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was onderweg naar school, maar toen viel ineens college uit dus vrij. daarna lekker naar de kringloop gegaan en bijna een jas gekocht, maar uiteindelijk besloten dat hij te groot was en het niet gedaan. wel nog twee boeken kunnen vinden voor minder dan vier euro samen. terug in de bus geprobeerd de matthäus passion te luisteren (probeer al heel lang 'into' bach te geraken), maar teveel lawaai waardoor ik niks meekreeg. probeerde thuis te lezen maar was te lui, wel nog ff gitaar gespeeld en gewerkt aan mijn app voor school (ja, ik ontwerp apps, dagelijkse kost voor mijverbaas me niet over je verontwaardiging, niet iedereen kan zo gemotiveerd zijn als ik. een ware 'renaissanceman'). in de namiddag rechts tuig op klb op hun plek gezet met een OP gevuld met de moeiteloze en gevatte retoriek die iedere post gemaakt door mij op deze website kenmerkt, nu pasta met zalm aan het maken
Goed dat we weer op de hoogte zijn naatje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Ik wil sociale huur 4 een paar barkie. Dan houd je bakken met geld overquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren
Dat is iets wat we allemaal wel willen maar alleen Ama heeft.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil sociale huur 4 een paar barkie. Dan houd je bakken met geld over
Ja wil ik ook maar kom ik niet eens voor in aanmerking.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil sociale huur 4 een paar barkie. Dan houd je bakken met geld over
De wereld is oneerlijk. Degene die werken krijgen niks en degene die thuis zitten krijgen alles op een presenteerblaadjequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is iets wat we allemaal wel willen maar alleen Ama heeft.
Nou ja, moet je wel in Emmen willen wonen, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
De wereld is oneerlijk. Degene die werken krijgen niks en degene die thuis zitten krijgen alles op een presenteerblaadje
Ik heb het allang opgegeven. Voordat ik daarvoor in aanmerking kom kan ik al met pensioenquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wil ik ook maar kom ik niet eens voor in aanmerking.Nog los van de 8(?) Jaar wachttijd hier waarvan ik er pas 3 of 4 voorbij ben.
Stonden jouw borsten nou op internet of heb ik dit verkeerd gelezen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:13 schreef Amarantha het volgende:
Emmen is gewoon goedkoop wonen en mijn huisje is oud enz dus daarom ook goedkoop.
Ik durf het niet. Je boy woont rondom Ut'je op 100m2 dus daarvan heb je een villa in emmen wssquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:15 schreef Fok-it het volgende:
Voor de grap even op Funda kijken. Eerste resultaat huisje 4 keer zo groot als wat ik nu heb voor dezelfde prijs lawl
100m2 zou ik mijn linkerbal voor gevenquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik durf het niet. Je boy woont rondom Ut'je op 100m2 dus daarvan heb je een villa in emmen wss
Ja dat zeggen sommige nu omdat 1 iemand riep dat ik in KPD sta (wat niet zo is) maar is dus niet zo.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stonden jouw borsten nou op internet of heb ik dit verkeerd gelezen?
Gelukkig wel, schat je in als een bijzonder lief iemand dus ik was al lichtelijk in paniek.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat zeggen sommige nu omdat 1 iemand riep dat ik in KPD sta (wat niet zo is) maar is dus niet zo.
Wie deed datquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat zeggen sommige nu omdat 1 iemand riep dat ik in KPD sta (wat niet zo is) maar is dus niet zo.
Volgens mij niet hoorquote:
Hoe weet jij dat nou weer dan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor
Ik heb alleen gezegd dat je mooie vrouwelijke vormen hebt
Ik ga NU kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was bluf vriend. Mij is om nog onbekende reden de toegang ontzegd bij aanvraagquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeker doen!
Als je geïnteresseerd bent in de penis van @:drizzt
Oei vreemdquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het was bluf vriend. Mij is om nog onbekende reden de toegang ontzegd bij aanvraag
Heel vreemd jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oei vreemd
Je weet niet wat je mist
Denk het ook wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk wel dat je prachtige borsten hebt
Lolquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt een poging gedaan maar ja was te lelijk toch?
Ik had internetkabeltje gekocht he. Snelheid naar 90 mbs gekregen. Maar kan nog geen filmpje fatsoenlijk afspelenquote:
Blijft bufferen oid?quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had internetkabeltje gekocht he. Snelheid naar 90 mbs gekregen. Maar kan nog geen filmpje fatsoenlijk afspelen![]()
Volgens mij ligt het aan mijn laptop
Ja echt dramaquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:12 schreef I het volgende:
[..]
Blijft bufferen oid?
Dikke kans dat t dan aan je pc ligt ja
Beetje wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voel je je alweer een klein beetje oke?
Ieder mens is mooi op zijn/haar manierquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt een poging gedaan maar ja was te lelijk toch?
Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ieder mens is mooi op zijn/haar manier
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden en eventuele vijanden.
Als sterrenstof zijn wij ontstaan en als sterrenstof zullen wij eindigenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren.
Diepquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als sterrenstof zijn wij ontstaan en als sterrenstof zullen wij eindigen
Beleefde afwijzing.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat laat ik liever aan iemand anders over
Wij ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar niet minder waar.
Ben dol op mijn vriend
Gelukkig, dan vat ik het niet persoonlijk op.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar niet minder waar.
Ben dol op mijn vriend
Dankje. Ik ben ook dol op jouquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar niet minder waar.
Ben dol op mijn vriend
Wanneer gaan jullie trouwenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar niet minder waar.
Ben dol op mijn vriend
Hahaha ben je een hondquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar niet minder waar.
Ben dol op mijn vriend
Flippiedepippiequote:Op dinsdag 17 december 2019 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar niet minder waar.
Ben dol op mijn vriend
I love you-slutquote:
tijd voor wat hoekjes aldus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien is er darten ...quote:
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tijd voor wat hoekjes aldus.
Bedankt voor de opheldering.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Okequote:Op dinsdag 17 december 2019 22:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bedankt voor de opheldering.
Mijn dm staat desalniettemin open als je toch wat intiems zou willen delen.
Gelukkig dat je kringspier getraind is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
net echt ff de darmen uit mijn kringspier geperst, gvd zeg
Powernapjequote:Op woensdag 18 december 2019 01:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb afgesproken dat ik mijn vriendin op zou halen van werk. Ze had nachtdienst![]()
Ben echt moe en moet over 1,5 uur rijden
Wat zou ik doen
Volgens sommige wel. Moet je wel snel in slaap kunnen vallen.quote:
Kan ik welquote:Op woensdag 18 december 2019 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens sommige wel. Moet je wel snel in slaap kunnen vallen.
ranzige formulering ditquote:Op woensdag 18 december 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, ik heb mijn maag ff uitgebaggerd
Dat gevoel heb ik ook nadat ik zag dat ik nog geen mod benquote:Op woensdag 18 december 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker bezig naat.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik bemerkte een buikje bij mezelfquote:Op woensdag 18 december 2019 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker bezig naat.
#boulimia
Ik moet de komende week op dieet voor kerst. Anders pas ik mijn broeken niet meer.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bemerkte een buikje bij mezelf
Je boy komt nooit in de kerk. Voel ik mij te goed voorquote:Op woensdag 18 december 2019 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet de komende week op dieet voor kerst. Anders pas ik mijn broeken niet meer.
Gister al een luxe kerstmaal gehad in de kerk.
Heb je geen messiascomplex?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy komt nooit in de kerk. Voel ik mij te goed voor
Nee, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy komt nooit in de kerk. Voel ik mij te goed voor
Zelfs niet uit culturele overwegingen als je op vakantie bent?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik bezoek ook nooit een kerk eigenlijk.
Ja vroeger maar ben al aantal jaar niet op vakantie geweest.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zelfs niet uit culturele overwegingen als je op vakantie bent?
hmmja, okquote:Op woensdag 18 december 2019 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vroeger maar ben al aantal jaar niet op vakantie geweest.
Hij heeft eerder een Narcissuscomplexquote:Op woensdag 18 december 2019 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je geen messiascomplex?
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft eerder een Narcissuscomplex
American Psychogodquote:
Ja heerlijk man. 2 weken.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan vakantie zeker?
Alsof jij werkt. Je zit de ganse dag te fokken.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja. Ik heb alleen de 31e vrij.
Ik laat inderdaad voor mij werken ja. Wat een genot is dat.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij werkt. Je zit de ganse dag te fokken.
Pooier gespot. Gemeld bij politiequote:Op woensdag 18 december 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik laat inderdaad voor mij werken ja. Wat een genot is dat.
Lolquote:Op woensdag 18 december 2019 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pooier gespot. Gemeld bij politie
Jutterquote:Op woensdag 18 december 2019 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
Deze kater is het bewijs dat alcohol echt veel jutter is dan andere drugs... Gratis drank gisteren...
Beter drugs hèquote:Op woensdag 18 december 2019 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
Deze kater is het bewijs dat alcohol echt veel jutter is dan andere drugs... Gratis drank gisteren...
Etenquote:Op woensdag 18 december 2019 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hey ho, flippo.
Ga je nog wat doen met kerst?
Jaaa naar schoonfamilie, naar familie en hopelijk tussendoor wat rustquote:Op woensdag 18 december 2019 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hey ho, flippo.
Ga je nog wat doen met kerst?
Fattyquote:
Ja same.quote:
Sterker nog, ik ga vechten kijken. Basketbal, even chillen bij mijn vorige werkgevers, 20 nuggies eten bij mcd, Kerst vieren, naar de stad, naar de film, haren knippen, Oud & Nieuw vieren, naar verjaardag, vuurwerk ophalen, DBS kijken en F1 spelenquote:Op woensdag 18 december 2019 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand vroeg jou wat, dwaas.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga vechten kijken. Basketbal, even chillen bij mijn vorige werkgevers, 20 nuggies eten bij mcd, Kerst vieren, naar de stad, naar de film, haren knippen, Oud & Nieuw vieren, naar verjaardag, vuurwerk ophalen, DBS kijken en F1 spelen
Achja, wat heb je eraan om slank te zijn. Lekker eten is veel leuker dan honger lijden vriendquote:Op woensdag 18 december 2019 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fatty
[..]
Ja same.
Altijd iedere vakantie. Rinse, repeat. Burgerleef.
Ik kan er niet zo mee zitten (denk ik)quote:Op woensdag 18 december 2019 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fatty
[..]
Ja same.
Altijd iedere vakantie. Rinse, repeat. Burgerleef.
Lief.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo mee zitten (denk ik)
Mooi. Snelle SC's kan ik niet meer volgen. Zal de leeftijd wel zijnquote:Op woensdag 18 december 2019 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Beetje rustig, maar meestal wel gezellig ja
Deze SC ontwaakt voornamelijk in de avondurenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi. Snelle SC's kan ik niet meer volgen. Zal de leeftijd wel zijn
Wat betitel je ons onrespectvol zegquote:Op woensdag 18 december 2019 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze SC ontwaakt voornamelijk in de avondurenVanaf een uur of 23 kloppen de @:fok-it en @:charleskinbote figuren aan.
Doneren die meukquote:Op woensdag 18 december 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had in mijn kerstpakket alleen maar rommel.
Zoals ieder jaar
vind je?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat betitel je ons onrespectvol zeg
Dat is best normaal.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
Aantal keren dat ik vandaag de wc heb bezocht is volgens mij niet meer op een hand te tellen...
Normaal gesproken ga ik maar twee keer per dag naar het toilet ofzo, maar in dit geval was het dus de voorkant ipv de achterkant waar het uitkwam...quote:
Er komt wel meer uit mijn voorkantquote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga ik maar twee keer per dag naar het toilet ofzo, maar in dit geval was het dus de voorkant ipv de achterkant waar het uitkwam...
Ben je weer broodje kwak gaan spelen?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komt wel meer uit mijn voorkant
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben je weer broodje kwak gaan spelen?
Toch jammerquote:Op woensdag 18 december 2019 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]niet genoeg deelnemers
Ik krijg een bon van 15 euro lolquote:Op woensdag 18 december 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoals ieder jaar
Niet allemaal in 1 keer uitgeven he?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik krijg een bon van 15 euro lol
Bruikbaar spul er tussenuit halen. De rest in cadeaupapier bewaren voor de verjaardag van tante/(schoon)moeder/enz.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoals ieder jaar
rtquote:Op woensdag 18 december 2019 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat betitel je ons onrespectvol zeg
toen ik nog werkte kreeg ik een fles midrange rode wijn met een stuk goede worst, zoiets is toch primaquote:Op woensdag 18 december 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoals ieder jaar
Jij vindt een stuk goede worst al snel prima natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2019 22:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
toen ik nog werkte kreeg ik een fles midrange rode wijn met een stuk goede worst, zoiets is toch prima
als ik soms de bullshit zie die mijn pa krijgt lol
Is dat die kopbal en sprong?quote:
Lekker pikquote:
Strafschoppenquote:
niet echtquote:Op woensdag 18 december 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker pik
Heb je nog wilde plannen?
quote:
quote:
Je grootste fanquote:
Bedanktquote:Op woensdag 18 december 2019 23:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
doe normaal tegen flips, debiel
Flippoquote:Op woensdag 18 december 2019 23:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
doe normaal tegen flips, debiel
Arme jijquote:Op woensdag 18 december 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had wel sjans met iemand van het vrouwelijke geslacht gisteren, het kan dus wel. Helaas geen nummer kunnen fixen.
Misschien eens een man proberenquote:Op woensdag 18 december 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had wel sjans met iemand van het vrouwelijke geslacht gisteren, het kan dus wel. Helaas geen nummer kunnen fixen.
Wel geneukt?quote:Op woensdag 18 december 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
wel een nummertje kunnen fixen?quote:Op woensdag 18 december 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Is best lastig voor nichten hoorquote:Op donderdag 19 december 2019 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou echt allang hebben kunnen settelen dan.
matigquote:Op woensdag 18 december 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Precies. Nu ga ik dan ook wel echt naar de meest verwijfde nichtenbars die er zijn en we weten allemaal dat die Flikkers niks van monogamie moeten hebbenquote:Op donderdag 19 december 2019 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is best lastig voor nichten hoor
Kijk maar bij fokkie
Wat houdt je tegenquote:Op donderdag 19 december 2019 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou echt allang hebben kunnen settelen dan.
waarom schrijf je 'flikkers' met een hoofdletter sukkel, probeer je clickbait te maken ofzoquote:Op donderdag 19 december 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Nu ga ik dan ook wel echt naar de meest verwijfde nichtenbars die er zijn en we weten allemaal dat die Flikkers niks van monogamie moeten hebbenis het niet? @:Charleskinbote
WeG met diE FliKKeRsquote:Op donderdag 19 december 2019 00:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom schrijf je 'flikkers' met een hoofdletter sukkel, probeer je clickbait te maken ofzo
jij viel toch op dat meisje van skinsquote:
Hoezo? Heeft ze ergens pijn?quote:Op donderdag 19 december 2019 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij viel toch op dat meisje van skins
Evy geilde je altijd op en nu ben je gay ik niet snap.quote:
Ga je echt naar homo barsquote:Op donderdag 19 december 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Nu ga ik dan ook wel echt naar de meest verwijfde nichtenbars die er zijn en we weten allemaal dat die Flikkers niks van monogamie moeten hebbenis het niet? @:Charleskinbote
Evy? Ik geil niet op de kat van mn moeder sorryquote:Op donderdag 19 december 2019 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Evy geilde je altijd op en nu ben je gay ik niet snap.
Neequote:
jammer dat je zo flauw doet.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Evy? Ik geil niet op de kat van mn moeder sorry
Nee serieus, wie is Evy?quote:
dat meisje van skins zusje van Tony.quote:
Effyquote:Op donderdag 19 december 2019 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat meisje van skins zusje van Tony.
Vertel mij watquote:Op donderdag 19 december 2019 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar mijn geaardheid is best wel een dingetje
Doe maar grunten, dan.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zal ik slaapliedje voor je zingen <3
Mwah, mn muzieksmaak is erg breed. Tis maar wat op dat moment mn stemming is.quote:
vond het opvallend dat dit gewoon bleef staan en dat mensen hem schijnbaar niet aanspraken op letterlijk nazismequote:Op donderdag 19 december 2019 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom copy/pasta je een NWS-post uit 2016 @:charleskinbote ?
De eerste hit in google is een artikel over cultuurmarxisme en Baudet in Trouwquote:Op donderdag 19 december 2019 01:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vond het opvallend dat dit gewoon bleef staan en dat mensen hem schijnbaar niet aanspraken op letterlijk nazisme
de eerste hit wanneer je wàt googlet?quote:Op donderdag 19 december 2019 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De eerste hit in google is een artikel over cultuurmarxisme en Baudet in Trouw
de copy/pasta, had al vermoeden dat het niet je eigen tekst wasquote:Op donderdag 19 december 2019 01:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
de eerste hit wanneer je wàt googlet?
Wowquote:Op donderdag 19 december 2019 01:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vond het opvallend dat dit gewoon bleef staan en dat mensen hem schijnbaar niet aanspraken op letterlijk nazisme
doet hij wel vaker, heeft er ook een handje van om allerlei jargon afkomstig van /pol/ te gebruiken in zijn postsquote:
Je laat je wel weer kennen heh, (((CK)))quote:Op donderdag 19 december 2019 01:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
doet hij wel vaker, heeft er ook een handje van om allerlei jargon afkomstig van /pol/ te gebruiken in zijn posts
CK?quote:Op donderdag 19 december 2019 01:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je laat je wel weer kennen heh, (((CK)))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |