Van harte gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Jullie mogen mij dan wel weer feliciteren want aangenomen bij CBR
Rip FOK! presence van Fok-itquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Shit je hebt gelijkquote:
Yesssssss proficiat kerelquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shit je hebt gelijk
Ga ze maar afbellen
Idioten van de weg af houdenquote:
Dat zal er nooit van komen denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fok-it gaat op tijd naar bed straks
Zal wel ff wennen zijn om wat te doen voor het geldquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fok-it gaat op tijd naar bed straks
Jemig, sierpaardquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal er nooit van komen denk ik.
Denken dat ik voor 12 uur aan het werk zal zijn
Gewoon al 4 jaar werkende vriendquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel ff wennen zijn om wat te doen voor het geld
Dat went snel genoeg joh.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel ff wennen zijn om wat te doen voor het geld
Tot uur of 8 doorwerken en sochtends kunnen uitslapen is veel lekkerder dan zo vroeg je nest uitquote:
Lekker om een ziekte op te lopen ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot uur of 8 doorwerken en sochtends kunnen uitslapen is veel lekkerder dan zo vroeg je nest uit
Preach!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot uur of 8 doorwerken en sochtends kunnen uitslapen is veel lekkerder dan zo vroeg je nest uit
Haha ja dat is voor iedereen anders natuurlijk, maar ik snap je wel ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een ziekte op te lopen? Whut?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker om een ziekte op te lopen ja.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker om een ziekte op te lopen ja.
quote:
Nachtelijk leven en/of te kort slapen is net zo slecht als roken, dacht dat iedereen dit wel wist inmiddels.quote:
Ik vind het helemaal niks nog steedsquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat went snel genoeg joh.
Ik denk dat hij die balans daarin zelf wel prima gaat vinden straks qua slaap e.d.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Nachtelijk leven en/of te kort slapen is net zo slecht als roken, dacht dat iedereen dit wel wist inmiddels.
Ja 8 uur savonds stoppen met werken is geen nachtleven Hansquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Nachtelijk leven en/of te kort slapen is net zo slecht als roken, dacht dat iedereen dit wel wist inmiddels.
Dan stop je ermee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks nog steeds
Ga je daarna braaf om 11 uur naar bed dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja 8 uur savonds stoppen met werken is geen nachtleven Hans
6 uur slapen per nacht. Meer dan primaquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je daarna braaf om 11 uur naar bed dan?
Evert.
Uur te weinig, ben je al snel 10 kilo te zwaar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6 uur slapen per nacht. Meer dan prima
Ok Jomandaquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uur te weinig, ben je al snel 10 kilo te zwaar.
Gewoon op tijd naar bedje jongenquote:
Dan moet je niet zeurenquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik woon niet in een kartonnen doos vriend
Mwah haha. Jij?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
yo peepz, allemaal een leuke dag gehad? ^^
was onderweg naar school, maar toen viel ineens college uit dus vrij. daarna lekker naar de kringloop gegaan en bijna een jas gekocht, maar uiteindelijk besloten dat hij te groot was en het niet gedaan. wel nog twee boeken kunnen vinden voor minder dan vier euro samen. terug in de bus geprobeerd de matthäus passion te luisteren (probeer al heel lang 'into' bach te geraken), maar teveel lawaai waardoor ik niks meekreeg. probeerde thuis te lezen maar was te lui, wel nog ff gitaar gespeeld en gewerkt aan mijn app voor school (ja, ik ontwerp apps, dagelijkse kost voor mijquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Vielen dank herr R-waltquote:
Zo dat is een dagje haha.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was onderweg naar school, maar toen viel ineens college uit dus vrij. daarna lekker naar de kringloop gegaan en bijna een jas gekocht, maar uiteindelijk besloten dat hij te groot was en het niet gedaan. wel nog twee boeken kunnen vinden voor minder dan vier euro samen. terug in de bus geprobeerd de matthäus passion te luisteren (probeer al heel lang 'into' bach te geraken), maar teveel lawaai waardoor ik niks meekreeg. probeerde thuis te lezen maar was te lui, wel nog ff gitaar gespeeld en gewerkt aan mijn app voor school (ja, ik ontwerp apps, dagelijkse kost voor mijverbaas me niet over je verontwaardiging, niet iedereen kan zo gemotiveerd zijn als ik. een ware 'renaissanceman'). in de namiddag rechts tuig op klb op hun plek gezet met een OP gevuld met de moeiteloze en gevatte retoriek die iedere post gemaakt door mij op deze website kenmerkt, nu pasta met zalm aan het maken
quote:
Dat krijg je als je nog in de bloei van je leven zitquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was onderweg naar school, maar toen viel ineens college uit dus vrij. daarna lekker naar de kringloop gegaan en bijna een jas gekocht, maar uiteindelijk besloten dat hij te groot was en het niet gedaan. wel nog twee boeken kunnen vinden voor minder dan vier euro samen. terug in de bus geprobeerd de matthäus passion te luisteren (probeer al heel lang 'into' bach te geraken), maar teveel lawaai waardoor ik niks meekreeg. probeerde thuis te lezen maar was te lui, wel nog ff gitaar gespeeld en gewerkt aan mijn app voor school (ja, ik ontwerp apps, dagelijkse kost voor mijverbaas me niet over je verontwaardiging, niet iedereen kan zo gemotiveerd zijn als ik. een ware 'renaissanceman'). in de namiddag rechts tuig op klb op hun plek gezet met een OP gevuld met de moeiteloze en gevatte retoriek die iedere post gemaakt door mij op deze website kenmerkt, nu pasta met zalm aan het maken
Goed dat we weer op de hoogte zijn naatje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Ik wil sociale huur 4 een paar barkie. Dan houd je bakken met geld overquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren
Dat is iets wat we allemaal wel willen maar alleen Ama heeft.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil sociale huur 4 een paar barkie. Dan houd je bakken met geld over
Ja wil ik ook maar kom ik niet eens voor in aanmerking.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil sociale huur 4 een paar barkie. Dan houd je bakken met geld over
De wereld is oneerlijk. Degene die werken krijgen niks en degene die thuis zitten krijgen alles op een presenteerblaadjequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is iets wat we allemaal wel willen maar alleen Ama heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |