Van harte gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Jullie mogen mij dan wel weer feliciteren want aangenomen bij CBR
Rip FOK! presence van Fok-itquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Shit je hebt gelijkquote:
Yesssssss proficiat kerelquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:02 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shit je hebt gelijk
Ga ze maar afbellen
Idioten van de weg af houdenquote:
Dat zal er nooit van komen denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fok-it gaat op tijd naar bed straks
Zal wel ff wennen zijn om wat te doen voor het geldquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fok-it gaat op tijd naar bed straks
Jemig, sierpaardquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal er nooit van komen denk ik.
Denken dat ik voor 12 uur aan het werk zal zijn
Gewoon al 4 jaar werkende vriendquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel ff wennen zijn om wat te doen voor het geld
Dat went snel genoeg joh.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel ff wennen zijn om wat te doen voor het geld
Tot uur of 8 doorwerken en sochtends kunnen uitslapen is veel lekkerder dan zo vroeg je nest uitquote:
Lekker om een ziekte op te lopen ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot uur of 8 doorwerken en sochtends kunnen uitslapen is veel lekkerder dan zo vroeg je nest uit
Preach!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot uur of 8 doorwerken en sochtends kunnen uitslapen is veel lekkerder dan zo vroeg je nest uit
Haha ja dat is voor iedereen anders natuurlijk, maar ik snap je wel ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een ziekte op te lopen? Whut?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker om een ziekte op te lopen ja.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker om een ziekte op te lopen ja.
quote:
Nachtelijk leven en/of te kort slapen is net zo slecht als roken, dacht dat iedereen dit wel wist inmiddels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |