Zou daar helemaal gestoord van worden en doodongelukkig op den duurquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een aardige geste. Die jongen moet al zo vroeg op
Ik ben ook geen ochtendmensquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou daar helemaal gestoord van worden en doodongelukkig op den duur
Als ik vrij ben vind ik het meestal wel erg lekker om wakker te zijn als de rest van de wereld nog slaapt, de hele dag nog open voor me en dat tijdloze gevoel is echtquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ochtendmens
In theorie wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik vrij ben vind ik het meestal wel erg lekker om wakker te zijn als de rest van de wereld nog slaapt, de hele dag nog open voor me en dat tijdloze gevoel is echt
Slaap lekker Budaquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In theorie wel ja
Anyway, naar bed nu!
Hi, auto nog heel?quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik heb denk ik ook nog meer nodig
Ik heb helemaal geen auto :pquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Je weet het maar nooit deze maand.
OVquote:
Ik vind dinsdag eigenlijk de meest waardeloze dag van de week.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
De enige troost aan deze maandag is dat het stiekem al een dinsdag is.![]()
* IJsdraakje heeft niet zo'n zin vandaag
Eens wel, de werkweek is alweer volop bezig en je moet nog 4 hele dagen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dinsdag eigenlijk de meest waardeloze dag van de week.
Ja precies. Ik had vroeger papadag op dinsdag. Man wat was dat ruk. Maarja dat deed ik dan weer zelf.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens wel, de werkweek is alweer volop bezig en je moet nog 4 hele dagen.
Maar het voelt dankzij vrije dag gisteren als een maandag.
Kinderenquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies. Ik had vroeger papadag op dinsdag. Man wat was dat ruk. Maarja dat deed ik dan weer zelf.
Dat geouwehoer is ook kansloosquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kinderen![]()
Zorgen voor je kinderen als vader papadag noemen
valt best mee eigenlijkquote:
ja. Al een paar dagen best kut geslapen eigenlijk.quote:
Dat valt wmb in de categorie moederfiets. Het woord is walgelijk, maar hoe noem je het anders?quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kinderen![]()
Zorgen voor je kinderen als vader papadag noemen
Wanneer begint je winterslaap?quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Al een paar dagen best kut geslapen eigenlijk.
Vorige maand, daarom zo moe.quote:
Gewoon mamafietsquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat valt wmb in de categorie moederfiets. Het woord is walgelijk, maar hoe noem je het anders?
Net zo walgelijk.quote:
Voor je kinderen zorgen is toch gewoon voor je kinderen zorgen. Is toch geen feestdag dat we het papadag noemen? alsof het een bijzonderheid is. Is de rest van de week dan mamadag?quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat valt wmb in de categorie moederfiets. Het woord is walgelijk, maar hoe noem je het anders?
Ik stoor me er niet echt aan. Snap ook niet waarom anderen er zo'n moeite mee hebben.quote:
Het is absurd dat er een specifiek woord is voor vaders die voor hun kinderen zorgen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dat was ook juist mijn punt, het klinkt voor geen meter, maar het is niet dat ik suggesties heb die de lading net zo goed of beter dekken.
Korter dan "dinsdag zorg ik voor de kinderen".quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor je kinderen zorgen is toch gewoon voor je kinderen zorgen. Is toch geen feestdag dat we het papadag noemen? alsof het een bijzonderheid is. Is de rest van de week dan mamadag?
En ik noem het gewoon bakfietsen of fiets. :p
Ik stoor me eraan dat alleen de moeder volgens het woord zo'n fiets zou hebben. Flikker op zeg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet echt aan. Snap ook niet waarom anderen er zo'n moeite mee hebben.
Waarom je er zo druk om maken? Als het kind net geboren is noemen we dat toch ook vaderschapsverlof e.d. is dat ook zo'n drama?quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is absurd dat er een specifiek woord is voor vaders die voor hun kinderen zorgen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Korter dan "dinsdag zorg ik voor de kinderen".
[..]
Ik stoor me eraan dat alleen de moeder volgens het woord zo'n fiets zou hebben. Flikker op zeg.
Liever dat ze het papadag noemen dan dat ze het oppassen noemen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is absurd dat er een specifiek woord is voor vaders die voor hun kinderen zorgen.
Nee je bent de vader :pquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom je er zo druk om maken? Als het kind net geboren is noemen we dat toch ook vaderschapsverlof e.d. is dat ook zo'n drama?
Dat zou helemaal raar zijn :pquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever dat ze het papadag noemen dan dat ze het oppassen noemen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan noemen we het papafiets als papa erop fiets. Opgelost.
het is meer dat dit een specifiek woord is voor een regeling die je met je werkgever kan maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je hebt verlof van je werk om voor je kind te zorgen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee je bent de vader :p
Papadag suggereert een uitzondering. Je bent elke dag papa
En dan wordt dat officieel papadag genoemd?quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is meer dat dit een specifiek woord is voor een regeling die je met je werkgever kan maken.
1 dag minder werken per week mogen ze weigeren, maar een papadag niet.
Je wil ze de kost niet geven hoor.quote:
Vaderdag was al bezet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan wordt dat officieel papadag genoemd?
dat is wel de gangbare term in het bedrijfsleven..quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan wordt dat officieel papadag genoemd?
Oke.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel de gangbare term in het bedrijfsleven..
Ja waarom noemen we dat nou zo???????????? JE BENT TOCH IEDERE DAG VADER???????quote:
leuker kunnen we het niet maken.quote:
Een moederfiets is niet hetzelfde als een bakfiets hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:25 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon kinderen, papas en mamas en bakfietsen
een moederfiets kende ik dan weer niet.een oma fiets welquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een moederfiets is niet hetzelfde als een bakfiets hoor.
En er zitten daadwerkelijk features op die niet standaard op fietsen zitten. Lage instap, dubbele standaard, breder stuur dat je vast kan zetten, schuim erop...
Lijkt op een senioren fietsquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En er zitten daadwerkelijk features op die niet standaard op fietsen zitten. Lage instap, dubbele standaard, breder stuur dat je vast kan zetten, schuim erop...
quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:28 schreef bitterbal het volgende:
' Mag ik je voorstellen aan Haags
Haags is een echte gogetter, hands on mentaliteit, vliegt alles direct aan, absolute out of the box thinker en teamplayer. Op dinsdag heeft hij papadag'
Schuim?quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
inderdaadquote:
Vreselijk gewoon.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja termen uit het bedrijfsleven :p
quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:28 schreef bitterbal het volgende:
' Mag ik je voorstellen aan Haags
Haags is een echte gogetter, hands on mentaliteit, vliegt alles direct aan, absolute out of the box thinker en teamplayer. Op dinsdag heeft hij papadag'
Jij vliegt je baas regelmatig aan. Maar denk maar niet dat ze het waardeertquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al vind ik iets aanvliegen wel leuk. Maar goed ik zie dat dan ook letterlijk voor mij.
Nee nee. Ik word regelmatig aangevlogen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij vliegt je baas regelmatig aan. Maar denk maar niet dat ze het waardeert
als ik via linkedin of iets dergelijks weer een mailtje binnen krijg met 20 van die termen, dan mail ik altijd vriendelijk terug dat ze iemand anders hun tijd moeten gaan verspillen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja termen uit het bedrijfsleven :p
Nam ze maar eens een mamadag.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Als ik gewoon mijn werkzaamheden aan het go getten ben, tegelijkertijd multitask en teamplayer uithang vliegt zij dingen direct aan met haar hands on mentaliteit.
Ja, dat je koter geen gat in zijn kop valt tegen het stuur ofzo.quote:
Je koter moet je gewoon op een wiebelfietsje net achter je laten fietsen, in de schemering, zonder eigen verlichting.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat je koter geen gat in zijn kop valt tegen het stuur ofzo.
Het is echt een compleet ander ding in ieder geval.
Net als vroegah.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je koter moet je gewoon op een wiebelfietsje net achter je laten fietsen, in de schemering, zonder eigen verlichting.
niks.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
O, dat is jammer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks.
ik had gewoon vandaag vrij moeten pakken om op schiphol onze meiden te onthalen.
gemiste kans nu.
Ik heb geen fiets... Waar een kind op mee kan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Korter dan "dinsdag zorg ik voor de kinderen".
[..]
Ik stoor me eraan dat alleen de moeder volgens het woord zo'n fiets zou hebben. Flikker op zeg.
Zonder helm wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je koter moet je gewoon op een wiebelfietsje net achter je laten fietsen, in de schemering, zonder eigen verlichting.
Worden ze hard van.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Al doet een helm ook niet veel als je door een auto wordt geschept.
Dat scheelt, ik ook niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets... Waar een kind op mee kan.
Neem ze meestal mee zittend op mijn stuur van mijn mountainbike.
Ik snap het ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik ook niet.
Maar ik vertik het om als enige op zo'n log apparaat te moeten fietsen hoor, in het geval van koters wisselen we dat mooi af.
Mja, sommige features eraan snap ik nog wel, helemaal als je tóch dingen om moet gaan gooien. Plus dat ik ook graag wil kunnen fietsen zonder al die bende, dus dat zou sowieso een extra fiets worden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed.
Mijn vrouw heeft een gewone fiets, met een zitje voorop en achterop. Daar is niks speciaals aan.
Ja het stapt wat irritant op, je blijft weleens haken en je stoot je knieen tegen het zitje maar ja.
als je alle ongemakken van kinderen moet gaan oplossen dan kun je er beter geen nemen...
ik wil ook nog een extra fietsquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, sommige features eraan snap ik nog wel, helemaal als je tóch dingen om moet gaan gooien. Plus dat ik ook graag wil kunnen fietsen zonder al die bende, dus dat zou sowieso een extra fiets worden.
Er staan nu al 5 fietsen in het schuurtje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook nog een extra fiets
wel zonder kinderzitje
ik heb er nu ook 3. de 4e is gisteren door de oud ijzer boer opgehaald.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staan nu al 5 fietsen in het schuurtje.
Kerel heeft er drie, ik twee.
Rijden ze bij jou wel alledrie?quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er nu ook 3. de 4e is gisteren door de oud ijzer boer opgehaald.
ja, in principe kun je op ze alle drie zo weg rijden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rijden ze bij jou wel alledrie?
Ja, maar ons zitje voorop is 1 knopje induwen en hij is eraf. dan heb je voorop niks meer en kun je gewoon fietsen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, sommige features eraan snap ik nog wel, helemaal als je tóch dingen om moet gaan gooien. Plus dat ik ook graag wil kunnen fietsen zonder al die bende, dus dat zou sowieso een extra fiets worden.
misschien als die 4de erbij komt dat er ook weer een andere weg gaat.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Het valt overigens wel mee, één fiets moet groot onderhoud, de rest is rijklaar.
Uhuh, en dan ben ik in praktijk altijd degene die met koter mag fietsen. Mijn reserve/kroegfiets is er niet geschikt voor en geen van Joop z'n fietsen zijn een optie.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar ons zitje voorop is 1 knopje induwen en hij is eraf. dan heb je voorop niks meer en kun je gewoon fietsen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
En mountainbikes vind ik zelf kut fietsen, dus daar begin ik niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]Mijn polsen trekken het niet. En ik vind het irritant dat ik op moet letten wat ik aantrek, een ketting die kleding vreet zit ik niet op te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik heb op een racefiets juist veel meer last van mn handen/polsen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn polsen trekken het niet. En ik vind het irritant dat ik op moet letten wat ik aantrek, een ketting die kleding vreet zit ik niet op te wachten.
Nou ja, over die vering he... Dat heeft Joop dus op geen van zijn fietsen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb op een racefiets juist veel meer last van mn handen/polsen.
dan mis ik de vering.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, over die vering he... Dat heeft Joop dus op geen van zijn fietsen.
Het zijn mountainbikes, maar hij rijdt er alleen mee op de weg. Vering is dan onnodig gewicht ofzo.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik op 2 van de 3.
en op nummer 4 moet ook achter vering zitten
Laat derrabbit het maar niet horenquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
En mountainbikes vind ik zelf kut fietsen, dus daar begin ik niet aan.
Oh, mag best hoor. Volgens mij heb ik het er wel vaker over gehad dat het niet mijn soort fietsen zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat derrabbit het maar niet horen
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, mag best hoor. Volgens mij heb ik het er wel vaker over gehad dat het niet mijn soort fietsen zijn.
dan kun je inderdaad beter een starre carbon vork er in zetten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn mountainbikes, maar hij rijdt er alleen mee op de weg. Vering is dan onnodig gewicht ofzo.
dat wordt project 5 dan misschienquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, niet perse gewicht, maar slijtage. Dat was de voornaamste reden.
Voor op de weg zijn het ook kut fietsen om op te rijden. Al gebruik ik er nu wel eentje voor dagelijks gebruikquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, mag best hoor. Volgens mij heb ik het er wel vaker over gehad dat het niet mijn soort fietsen zijn.
Hoeveel km/U haal jij gemiddeld eigk?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor op de weg zijn het ook kut fietsen om op te rijden. Al gebruik ik er nu wel eentje voor dagelijks gebruik
Ik ook. Vandaag ook weer niet gefietst. (Want lange rok aan, dat fietst niet lekker.)quote:
Tegenliggers vinden dat niet erg hahaquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook. Vandaag ook weer niet gefietst. (Want lange rok aan, dat fietst niet lekker.)
Maar waar laat je die lap stof.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegenliggers vinden dat niet erg haha
Ik heb geen idee. Heb niet zoveel ervaring met een rokquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waar laat je die lap stof.![]()
Ik bedoel, echt koud is het nu niet, dus geen enorm probleem verder, maar het is echt veel stof om aan de kant te houden.
2 klemmetjes maken onderaan je rok, en een rits van boven tot beneden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waar laat je die lap stof.![]()
Ik bedoel, echt koud is het nu niet, dus geen enorm probleem verder, maar het is echt veel stof om aan de kant te houden.
Waarom weet jij dit?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
2 klemmetjes maken onderaan je rok, en een rits van boven tot beneden.
Kun je hem openritsen, opstappen, en dan met klemmetjes aan je achtervork vastmaken dat ie niet loswappert.
Wordt het een soort van poncho.
Geen ritsen in deze rok.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
2 klemmetjes maken onderaan je rok, en een rits van boven tot beneden.
Kun je hem openritsen, opstappen, en dan met klemmetjes aan je achtervork vastmaken dat ie niet loswappert.
Wordt het een soort van poncho.
Praktisch ingesteld, en zo'n rits zou ook nog handig zijn voor andere doeleinden.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Praktisch ingesteld, en zo'n rits zou ook nog handig zijn voor andere doeleinden.
Het ziet er alleen niet uit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Praktisch ingesteld, en zo'n rits zou ook nog handig zijn voor andere doeleinden.
Voor praktisch heb ik broeken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar het schijnt wel te werken
komt door die walgelijke e-bikersquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik nu op de fiets stap word ik door alles en iedereen ingehaald
Rij je daar al zwetend een viaduct op, komt er zon bejaarde je fluitend voorbij...quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt door die walgelijke e-bikers
Ja dat ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt door die walgelijke e-bikers
echt he. zit je hier een mooi limburgs heuveltje op te peddelen met je tong uit je bek, komen er 2 van die anwb bejaarden langs.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Rij je daar al zwetend een viaduct op, komt er zon bejaarde je fluitend voorbij...
Hekel daaran!
Nouja die heuvels hebben wij hier dan weer niet dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. zit je hier een mooi limburgs heuveltje op te peddelen met je tong uit je bek, komen er 2 van die anwb bejaarden langs.
bovenaan de berg haal je ze dan weer in omdat ze niet boven de 20km/h uit komen, maar toch is het erg demotiverend.
maar anwb bejaarden vast wel..quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja die heuvels hebben wij hier dan weer niet dus dat scheelt.
Ik geef ze enorm ongelijk, want je bent meteen het beetje conditie kwijt.quote:
Iemand had gisteren niet zijn fiets maar een motor op zijn fietstrainer gezet denk ik want ik werd met 100km per uur voorbijgereden in Londen!quote:
Zwift?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Iemand had gisteren niet zijn fiets maar een motor op zijn fietstrainer gezet denk ik want ik werd met 100km per uur voorbijgereden in Londen!
Echt niet eerlijk!
Ja, Zwift ja.quote:
Hebben ze toch niet meer nodig johquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geef ze enorm ongelijk, want je bent meteen het beetje conditie kwijt.
Op een mountainbike of een race fiets?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel km/U haal jij gemiddeld eigk?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegenliggers vinden dat niet erg haha
dat is nogal een verschil ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een mountainbike of een race fiets?
anwb heeft inderdaad ook een fiets wegenwacht aboquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:36 schreef Karzai het volgende:
komt de ANWB dan ook je bandje plakken?
Later.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga dan, je bent toch eigen baasje?
Ik heb daar ook veel behoefte aan deze donkere maand.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanavond een keer vroeg naar bed
Mijn mountainbike weegt het dubbele van mijn renfiets en meesral fiets ik intensiever op de renfiers dan de mountainbikequote:
bij mij scheelt dat niet zo gek veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn mountainbike weegt het dubbele van mijn renfiets en meesral fiets ik intensiever op de renfiers dan de mountainbike
Mijn racefiets weegt 6,9kg en mtb rond de 12kg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij scheelt dat niet zo gek veel eigenlijk.
racefiets is redelijk zwaar. 9 kilo dacht ik. mtb is 11,5.
Mijn racefiets is dan ook gewoon een goedkoop, oud marktplaats modelletje. de mbt is een paar euro duurder.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn racefiets weegt 6,9kg en mtb rond de 12kg.
Ja, ik doe het alleen nooitquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb daar ook veel behoefte aan deze donkere maand.
Ik normaal gesproken ook niet maar ik lig er nu bijna iedere avond voor 23.00 in. Dat is niks voor mij.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik doe het alleen nooit
Check. Gisteren met mijn stomme kop tot 1 uur een spelletje zitten spelen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik doe het alleen nooit
Haha dan vergeet je de tijd wel ja. En dan is het opeens, oeps kut!quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Gisteren met mijn stomme kop tot 1 uur een spelletje zitten spelen.
Bij mij is het juist andersom. Racefiets is nieuw model en mtb 2e hands gekocht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn racefiets is dan ook gewoon een goedkoop, oud marktplaats modelletje. de mbt is een paar euro duurder.
mtb is ook niet echt nieuw te noemen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom. Racefiets is nieuw model en mtb 2e hands gekocht.
nee nee, een Custom Buildquote:
quote:
ja, kettingkasten, spatborden en zo zijn allemaal nutteloosquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een stuk makkelijker onderhouden, dat soort fietsjes. Met de mijne is kerel toch altijd een stuk langer bezig als er wat aan mankeert.
naafversnellingen zeker?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, spatbord is wel lekker bij een dagelijks vervoermiddel. En zit voor het meeste ook niet in de weg.
Kettingkast is wel een ramp ja en ik heb 'm ook horen vloeken op m'n versnellingen. (Blijkbaar staan er streepjes op die bij elkaar aan moeten sluiten.) Maar zolang 'ie liever aankloot dan dat ik het door de fietsenboer laat doen, mij best.
Gênant is datquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:00 schreef gianni61 het volgende:
mijn ingewanden zijn momenteel zo veel geluid aan het maken dat ik al rare blikken van mijn collega's krijg
Je heet echt bitterbalquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Collega was beneden flesjes aan het pakken om bij te vullen. ik liep langs en ze vroeg of ik een deel mee naar boven wilde nemen dus ik naar boven met dat kratje.
' Ja bitterbal, het is toch niet nodig om samen bij de te vullen he...?'
Daarna kon ik weg :p
ik zit nog 51 minuten opgeslotenquote:
Ik tel met je mee afquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit nog 51 minuten opgesloten
Ik vind Yasmin of Yasmine een mooie naam.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja d0h. Yasmin was gewoon mijn online nickname.
Heb ik jullie goed voor de gek gehouden he
Ja daarom koos ik hem ook als nickname.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind Yasmin of Yasmine een mooie naam.
Zal ik iets verklappen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daarom koos ik hem ook als nickname.
had ik maar zo geheten idd
Nou?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal ik iets verklappen?
Snel naar je pensioen dan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat zit er niet meer in hoor. Zo min mogelijk nog. Onzin
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heet niet echt Haags
En ook als je ziek bentquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Heb vrij lang gedacht als je kunt werken moet je werken.
Ha! Dat is er wel uit
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ook als je ziek bent
Ooooooh nu ga ik gokken, Giovanni, Henk, Arie, Pietje, Leroy of Maurits?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heet niet echt Haags
Wat wil je later doen als je groot bent dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ik die in dit werk niet ga redden hoor.
Je gaat het niet raden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooooh nu ga ik gokken, Giovanni, Henk, Arie, Pietje, Leroy of Maurits?
en je woont in Zwolle..quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heet niet echt Haags
Ja jezus. Als ik dat eens zou weten. Tijd begint wel wat te dringen hequote:Op dinsdag 17 december 2019 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat wil je later doen als je groot bent dan?
Arend Jan of JanJaapquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat het niet raden.
*Sparkquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ooit een mountainbike zomaar gekregen van een Duitse CEO en die moest Europa ontvluchten omdat hij aan kartelvorming had gedaan in de sector waarin hij werkzaam was, zit nu in Thailand die kerel volgens de laatste berichten, maar waar ik profijt van had was dat hij geen familie had maar wel erg veel geld en een bepaalde hang naar sociaal contact, een middagje mee door zitten zuipen op een lullige verjaardag en voordat hij de benen moest nemen hadden we die middag een klik en dat leverde me een gigantische set aan kitesurf spullen op (verkocht) en een Scott Park Pro RC900, pak die nog wel eens als ik zin heb om me uit te leven in de bossen
tijd om 5 kinderen te baren !quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus. Als ik dat eens zou weten. Tijd begint wel wat te dringen he
gelukkig maar. dat is maar 1 stapje boven duindorpquote:
Zeg het.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus. Als ik dat eens zou weten. Tijd begint wel wat te dringen he
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig maar. dat is maar 1 stapje boven duindorp
dan is het niet de rc 900 en verzonnen zoals alles wat je hier neerplemptquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was 10.0000 destijds, try again.
helemaal niks!quote:
Hahahaha ja en MCH is zeker hooggeleidquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil even uit de wereld helpen dat ik niet in Duindorp woon, uit Duindorp kom of er überhaupt zelfs maar banden mee heb.
Doe normaal. Jij weet ook wel beter.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hahahaha ja en MCH is zeker hooggeleid
Ik heb er toch geen verstand van man, hij zei hetzelfde model Scott als van een olympisch kampioen, weet wel dat ik een keer dat achterste dempdingetje lek had gereden, die onder je kont, of ik 650 euro wilde betalen ter reparatie, zat zo'n importeur destijds tegen de Belgische grens aan achter Valkenswaard en die schrok dat ik die fiets had, en ik schrok van de prijsquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is het niet de rc 900 en verzonnen zoals alles wat je hier neerplempt
Hoe moet ik nou weten waar je woontquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe normaal. Jij weet ook wel beter.
Scheelt toch zeker 50 meter qua opgroeibuurtje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil even uit de wereld helpen dat ik niet in Duindorp woon, uit Duindorp kom of er überhaupt zelfs maar banden mee heb.
Zelfs geen brandende autobanden?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat wist je :pquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten waar je woont
Kilometer of 7 jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt toch zeker 50 meter qua opgroeibuurtje.
Ken ik wel hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Hoogopgeleid, dat is best een handicap tegenwoordig, ken geen enkel rijk hoogopgeleid iemand met genoeg salaris om yolo te leven, kan ook aan mij liggen uiteraard maar denk het niet.
Zelfs om schijt te hebben aan de wereld en een beetje losjes te Wanderlusten door het leven heen heb je echt wel geld nodig.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken ik wel hoor.
maar ja wat s yolo. Ook voor iedereen anders.
Is dat je levensdoel?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs om schijt te hebben aan de wereld en een beetje losjes te Wanderlusten door het leven heen heb je echt wel geld nodig.
Ja maar wat is dan schijt?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs om schijt te hebben aan de wereld en een beetje losjes te Wanderlusten door het leven heen heb je echt wel geld nodig.
Je bent nog jong dis wat let jequote:Op dinsdag 17 december 2019 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Mijn doel is wel dat ik niet meer puur afhankelijk ben van die gare hoerige loondienst zoals nu
Verstand?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent nog jong dis wat let je
Rijke lieve man zoeken, kun je goed koken en vind je het leuk om je mooi te maken voor als hij hongerig thuis komt?quote:
Heeyyyy hier ben ik. Hahaquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijke lieve man zoeken, kun je goed koken en vind je het leuk om je mooi te maken voor als hij hongerig thuis komt?
Meh. Nee dank je.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee en nee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rijke lieve man zoeken, kun je goed koken en vind je het leuk om je mooi te maken voor als hij hongerig thuis komt?
Moet je eerst je vriendin aan de kant zetten, kind mag je gedeeltelijk houden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeyyyy hier ben ik. Haha
ik kook zelf wel.quote:
Kun je leren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik geef weinig om mijn looks eigenlijk. Geen make up of mooie kleren.
die hoop heb ik al opgegevenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maak je jezelf dan ook mooi? :p
Gaan we niet doen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je eerst je vriendin aan de kant zetten, kind mag je gedeeltelijk houden.
Ja dan zijn de rijke man en ik geen matchquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zucht, die rijke man doet het niet voor niks uiteraard.
Zit ik ook al niet op te wachtenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is je enige hoop een open relatie.
Om probleem A op te lossen moet je wel openstaan voor plan B uiteraard.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan zijn de rijke man en ik geen match
Wel al een keer stiekem vreemd gegaan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit ik ook al niet op te wachten
Ja blijf wel gewoon buffelen hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om probleem A op te lossen moet je wel openstaan voor plan B uiteraard.
Of gewoon een lekkere vent zoeken om samen te knokken in 't leven, kan ook hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja blijf wel gewoon buffelen hoor.
Haha waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel al een keer stiekem vreemd gegaan?
Ik lees af en toe de kriebels.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha waarom zou ik dat doen?
misschien wil bitterbal wel helemaal geen ventquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon een lekkere vent zoeken om samen te knokken in 't leven, kan ook hoor.
Oh jawel hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien wil bitterbal wel helemaal geen vent
Kan ook hè, niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien wil bitterbal wel helemaal geen vent
Mwah nee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees af en toe de kriebels.
kan vanalles zijn tegenwoordigquote:
Nou, jij kan solliciterenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal heeft een sociale redelijk aantrekkelijke reislustige man nodig die graag om hoekjes kijkt.
Hoezo redelijk aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal heeft een sociale redelijk aantrekkelijke reislustige man nodig die graag om hoekjes kijkt.
Uhm? Ik val niet op voorwerpen of objecten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan vanalles zijn tegenwoordig
als ik de nieuwste memes moet geloven zijn apachehelikopters erg populair tegenwoordig.
ohw, is sociaal een vereiste?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:05 schreef UitStraling het volgende:
je bent duidelijk geen reddit gebruikerquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm? Ik val niet op voorwerpen of objecten.
Nee klopt. Vind die site ook echt onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent duidelijk geen reddit gebruiker
is die ook. maar wel vermakelijk somsquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee klopt. Vind die site ook echt onoverzichtelijk.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet teveel noten op je zang hebben hè
Wie verwacht datquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef UitStraling het volgende:
Zelf geen kont om je uiterlijk geven en er niks aan doen maar wel verwachten dat Brad Pitt aan de deur staat te masturberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |