Zou daar helemaal gestoord van worden en doodongelukkig op den duurquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een aardige geste. Die jongen moet al zo vroeg op
Ik ben ook geen ochtendmensquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou daar helemaal gestoord van worden en doodongelukkig op den duur
Als ik vrij ben vind ik het meestal wel erg lekker om wakker te zijn als de rest van de wereld nog slaapt, de hele dag nog open voor me en dat tijdloze gevoel is echtquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ochtendmens
In theorie wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik vrij ben vind ik het meestal wel erg lekker om wakker te zijn als de rest van de wereld nog slaapt, de hele dag nog open voor me en dat tijdloze gevoel is echt
Slaap lekker Budaquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In theorie wel ja
Anyway, naar bed nu!
Hi, auto nog heel?quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik heb denk ik ook nog meer nodig
Ik heb helemaal geen auto :pquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Je weet het maar nooit deze maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |