Zou daar helemaal gestoord van worden en doodongelukkig op den duurquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een aardige geste. Die jongen moet al zo vroeg op
Ik ben ook geen ochtendmensquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou daar helemaal gestoord van worden en doodongelukkig op den duur
Als ik vrij ben vind ik het meestal wel erg lekker om wakker te zijn als de rest van de wereld nog slaapt, de hele dag nog open voor me en dat tijdloze gevoel is echtquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ochtendmens
In theorie wel jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik vrij ben vind ik het meestal wel erg lekker om wakker te zijn als de rest van de wereld nog slaapt, de hele dag nog open voor me en dat tijdloze gevoel is echt
Slaap lekker Budaquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In theorie wel ja
Anyway, naar bed nu!
Hi, auto nog heel?quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik heb denk ik ook nog meer nodig
Ik heb helemaal geen auto :pquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Je weet het maar nooit deze maand.
OVquote:
Ik vind dinsdag eigenlijk de meest waardeloze dag van de week.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
De enige troost aan deze maandag is dat het stiekem al een dinsdag is.![]()
* IJsdraakje heeft niet zo'n zin vandaag
Eens wel, de werkweek is alweer volop bezig en je moet nog 4 hele dagen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dinsdag eigenlijk de meest waardeloze dag van de week.
Ja precies. Ik had vroeger papadag op dinsdag. Man wat was dat ruk. Maarja dat deed ik dan weer zelf.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens wel, de werkweek is alweer volop bezig en je moet nog 4 hele dagen.
Maar het voelt dankzij vrije dag gisteren als een maandag.
Kinderenquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies. Ik had vroeger papadag op dinsdag. Man wat was dat ruk. Maarja dat deed ik dan weer zelf.
Dat geouwehoer is ook kansloosquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kinderen![]()
Zorgen voor je kinderen als vader papadag noemen
valt best mee eigenlijkquote:
ja. Al een paar dagen best kut geslapen eigenlijk.quote:
Dat valt wmb in de categorie moederfiets. Het woord is walgelijk, maar hoe noem je het anders?quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kinderen![]()
Zorgen voor je kinderen als vader papadag noemen
Wanneer begint je winterslaap?quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Al een paar dagen best kut geslapen eigenlijk.
Vorige maand, daarom zo moe.quote:
Gewoon mamafietsquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat valt wmb in de categorie moederfiets. Het woord is walgelijk, maar hoe noem je het anders?
Net zo walgelijk.quote:
Voor je kinderen zorgen is toch gewoon voor je kinderen zorgen. Is toch geen feestdag dat we het papadag noemen? alsof het een bijzonderheid is. Is de rest van de week dan mamadag?quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat valt wmb in de categorie moederfiets. Het woord is walgelijk, maar hoe noem je het anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |