Mijn vloerexpertise betaalt zich uit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt het wel weer goed gedaan bij de voorspellingen.
Edhouse tegen Koltsov wordt het hete hangijzer vandaag.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn vloerexpertise betaalt zich uit.
Ik hoop iets van mijn wimderon stokpaardjes bingo af te strepen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Edhouse tegen Koltsov wordt het hete hangijzer vandaag.
Jezus was die Verhoeven bijna vergetenquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Middagsessie op een doordeweekse dag. Frank Verhoeven? Ad van Gameren?
Benieuwd of hij de dark side kiest en voor Koltsov juicht tegen de immer walgelijke Edhouse.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop iets van mijn wimderon stokpaardjes bingo af te strepen.
Waar is deze haat op gebaseerd?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd of hij de dark side kiest en voor Koltsov juicht tegen de immer walgelijke Edhouse.
quote:Op maandag 26 november 2018 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waar is de Koltsovhype op gebaseerd?
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:49 schreef wimderon het volgende:
De altijd gehypete Koltsov, daar word je niet vrolijk van.twitter:jetze_jan twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 20:27:03East Europe ET2 QualifierFinal🇨🇿 David Rosi 4-6 Boris Koltsov 🇷🇺Boris Koltsov qualifies for the German Darts Championship! reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stuk beter dan, ik noem eens iemand, de vervelende Koltsov.
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
EADC Qualifier | Quarter Finals
🇷🇺 Roman Obhukov - Anton Kolesov 🇷🇺
🇧🇾 Andrey Pontus - Alexander Shevel 🇷🇺
🇷🇺 Aleksei Kadochnikov - Dmitry Gorbunov 🇷🇺
🇷🇺 Boris Koltsov - Maxim Aldoshin 🇷🇺
Alles behalve de mokervervelende Koltsov gaarne.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:54 schreef wimderon het volgende:
De immens vervelende Koltsov glibbert weer naar de finale terwijl Pontus alle kansen had.
quote:
Zjak kijkt hier ook enorm naar uit. Maar kan ook wel een leuke wedstrijd worden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:27 schreef spleeh het volgende:
Mardle die uitkijkt naar de wedstrijd Ratajski vs Lerchbacher
Heel vaak, en @SlechteWoordgrappen houdt hem vanaf nu bij.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:44 schreef Platinumgoat het volgende:
Hebben we eigenlijk al bingo gehad?
Mag dit in de OP? @Taglianoquote:Op maandag 16 december 2019 23:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vergeet er ongetwijfeld een hele hoop maar deze heb ik zeker gehoord.
Je moet een heel rijtje hebben voordat je bingo mag roepen! Ik zie nog geen 1 heel rijtje afgestreept of wel?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel vaak, en @:Slechtewoordgrappen houdt hem vanaf nu bij.
Oh sorry, moet ik nu een liedje zingen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:50 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Je moet een heel rijtje hebben voordat je bingo mag roepen! Ik zie nog geen 1 heel rijtje afgestreept of wel?
Hopelijk valt Evetts niet flauw van de stress tegen Sherrock.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar is deze haat op gebaseerd?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga maar los bij Vinny zn opkomst donderdag en neem dat op!quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry, moet ik nu een liedje zingen?
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry, moet ik nu een liedje zingen?
Da's bijna niet mogelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn werk is zo saai vandaag dat ik net zo goed naar Searle-King kan kijken zometeen.
quote:
Opwinding*quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk valt Evetts niet flauw van de stress tegen Sherrock.
Stukje cultureel erfgoedquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na alle bijwerkingen heb ik dit.
We zijn al verder dan ik dacht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:02 schreef Szura het volgende:
Huh, die van White hebben we toch niet gehoord?
Dit is mijn bron.quote:Op maandag 16 december 2019 23:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"Dit is wat je krijgt bij Ian White" kregen we bij James Richardson
"Pijlen gooien, ophalen en weer klaar gaan staan." over Richardsonquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:02 schreef Szura het volgende:
Huh, die van White hebben we toch niet gehoord?
quote:Op zondag 15 december 2019 23:05 schreef wimderon het volgende:
Pijlen gooien, ophalen en weer klaar gaan staan.
Ik tel dit ook gewoon als beschrijving van White voor de bingo.
Dat vind ik niet terecht persoonlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"Pijlen gooien, ophalen en weer klaar gaan staan." over Richardson
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:45 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn hemel, wat een klaagzang van een arrogante, steeds dikker wordende kwal.
@:Zipportal graag je mening.
We moeten wat als Wit weer eens zijn broek volschijt voor de camera's. Ik geef de schuld aan de maker van de bingo.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik niet terecht persoonlijk.
Die walgt ongetwijfeld van zichzelf.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik geef de schuld aan de maker van de bingo.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die walgt ongetwijfeld van zichzelf.
Ik zet hem er vanavond inquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |