Waar is deze haat op gebaseerd?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd of hij de dark side kiest en voor Koltsov juicht tegen de immer walgelijke Edhouse.
quote:Op maandag 26 november 2018 19:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waar is de Koltsovhype op gebaseerd?
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:49 schreef wimderon het volgende:
De altijd gehypete Koltsov, daar word je niet vrolijk van.twitter:jetze_jan twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 20:27:03East Europe ET2 QualifierFinal🇨🇿 David Rosi 4-6 Boris Koltsov 🇷🇺Boris Koltsov qualifies for the German Darts Championship! reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stuk beter dan, ik noem eens iemand, de vervelende Koltsov.
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2019 02:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
EADC Qualifier | Quarter Finals
🇷🇺 Roman Obhukov - Anton Kolesov 🇷🇺
🇧🇾 Andrey Pontus - Alexander Shevel 🇷🇺
🇷🇺 Aleksei Kadochnikov - Dmitry Gorbunov 🇷🇺
🇷🇺 Boris Koltsov - Maxim Aldoshin 🇷🇺
Alles behalve de mokervervelende Koltsov gaarne.
quote:Op zondag 27 oktober 2019 13:54 schreef wimderon het volgende:
De immens vervelende Koltsov glibbert weer naar de finale terwijl Pontus alle kansen had.
quote:
Zjak kijkt hier ook enorm naar uit. Maar kan ook wel een leuke wedstrijd worden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:27 schreef spleeh het volgende:
Mardle die uitkijkt naar de wedstrijd Ratajski vs Lerchbacher
Heel vaak, en @SlechteWoordgrappen houdt hem vanaf nu bij.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:44 schreef Platinumgoat het volgende:
Hebben we eigenlijk al bingo gehad?
Mag dit in de OP? @Taglianoquote:Op maandag 16 december 2019 23:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vergeet er ongetwijfeld een hele hoop maar deze heb ik zeker gehoord.
Je moet een heel rijtje hebben voordat je bingo mag roepen! Ik zie nog geen 1 heel rijtje afgestreept of wel?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel vaak, en @:Slechtewoordgrappen houdt hem vanaf nu bij.
Oh sorry, moet ik nu een liedje zingen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:50 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Je moet een heel rijtje hebben voordat je bingo mag roepen! Ik zie nog geen 1 heel rijtje afgestreept of wel?
Hopelijk valt Evetts niet flauw van de stress tegen Sherrock.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar is deze haat op gebaseerd?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga maar los bij Vinny zn opkomst donderdag en neem dat op!quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry, moet ik nu een liedje zingen?
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry, moet ik nu een liedje zingen?
Da's bijna niet mogelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn werk is zo saai vandaag dat ik net zo goed naar Searle-King kan kijken zometeen.
quote:
Opwinding*quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopelijk valt Evetts niet flauw van de stress tegen Sherrock.
Stukje cultureel erfgoedquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na alle bijwerkingen heb ik dit.
We zijn al verder dan ik dacht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:02 schreef Szura het volgende:
Huh, die van White hebben we toch niet gehoord?
Dit is mijn bron.quote:Op maandag 16 december 2019 23:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"Dit is wat je krijgt bij Ian White" kregen we bij James Richardson
"Pijlen gooien, ophalen en weer klaar gaan staan." over Richardsonquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:02 schreef Szura het volgende:
Huh, die van White hebben we toch niet gehoord?
quote:Op zondag 15 december 2019 23:05 schreef wimderon het volgende:
Pijlen gooien, ophalen en weer klaar gaan staan.
Ik tel dit ook gewoon als beschrijving van White voor de bingo.
Dat vind ik niet terecht persoonlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"Pijlen gooien, ophalen en weer klaar gaan staan." over Richardson
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:45 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn hemel, wat een klaagzang van een arrogante, steeds dikker wordende kwal.
@:Zipportal graag je mening.
We moeten wat als Wit weer eens zijn broek volschijt voor de camera's. Ik geef de schuld aan de maker van de bingo.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik niet terecht persoonlijk.
Die walgt ongetwijfeld van zichzelf.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik geef de schuld aan de maker van de bingo.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die walgt ongetwijfeld van zichzelf.
Ik zet hem er vanavond inquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wat je krijgt bij @wimderonquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We moeten wat als Wit weer eens zijn broek volschijt voor de camera's. Ik geef de schuld aan de maker van de bingo.
@Tagliano paardenlulquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zet hem er vanavond in
Zo niet mention me even en maak me uit voor paardenlul
Dat is toch een heerlijke partij?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:13 schreef Nober het volgende:
Evetts-Sherrock als avondpartij, wat een stel mongolen bij de PDC.
Zal voortkomen uit een absurde hang naar vrouwvriendelijkheid.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:13 schreef Nober het volgende:
Evetts-Sherrock als avondpartij, wat een stel mongolen bij de PDC.
Reyes-Ilagan had op dat tijdstip moeten staan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is toch een heerlijke partij?
Je bent toch wel slim genoeg om te beseffen dat ze de Filipijnse spelers liever in de middag laten spelen zodat het live uitgezonden kan worden in de avond daar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Reyes-Ilagan had op dat tijdstip moeten staan.
Dat valt wel mee. Reyes v Ilagan, Rodriguez v Malicdem, De Sousa v Heta zijn prima wedstrijden en wie weet krijgt Evetts ook weer een paniekaanval.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:17 schreef Doevelaer het volgende:
Sowieso is het vandaag weer voornamelijk schijt.
Vrouwen werken overdagquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zal voortkomen uit een absurde hang naar vrouwvriendelijkheid.
Maar die spelen dan precies tegen aids als Mansell en vdPasquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen is erger. Asada en Clemens zijn het enige wat die dag dragelijk maakt.
Filipijnen heeft geen uitzendrechten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent toch wel slim genoeg om te beseffen dat ze de Filipijnse spelers liever in de middag laten spelen zodat het live uitgezonden kan worden in de avond daar.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen is erger. Asada en Clemens zijn het enige wat die dag dragelijk maakt. En misschien dat Robb iets uitricht tegen Meulenkamp maar dat is het.
Ik ken Ilagan nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Reyes v Ilagan, Rodriguez v Malicdem, De Sousa v Heta zijn prima wedstrijden en wie weet krijgt Evetts ook weer een paniekaanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |