We moeten wat als Wit weer eens zijn broek volschijt voor de camera's. Ik geef de schuld aan de maker van de bingo.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik niet terecht persoonlijk.
Die walgt ongetwijfeld van zichzelf.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik geef de schuld aan de maker van de bingo.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die walgt ongetwijfeld van zichzelf.
Ik zet hem er vanavond inquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na alle bijwerkingen heb ik dit.
Dit is wat je krijgt bij @wimderonquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We moeten wat als Wit weer eens zijn broek volschijt voor de camera's. Ik geef de schuld aan de maker van de bingo.
@Tagliano paardenlulquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zet hem er vanavond in
Zo niet mention me even en maak me uit voor paardenlul
Dat is toch een heerlijke partij?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:13 schreef Nober het volgende:
Evetts-Sherrock als avondpartij, wat een stel mongolen bij de PDC.
Zal voortkomen uit een absurde hang naar vrouwvriendelijkheid.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:13 schreef Nober het volgende:
Evetts-Sherrock als avondpartij, wat een stel mongolen bij de PDC.
Reyes-Ilagan had op dat tijdstip moeten staan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is toch een heerlijke partij?
Je bent toch wel slim genoeg om te beseffen dat ze de Filipijnse spelers liever in de middag laten spelen zodat het live uitgezonden kan worden in de avond daar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Reyes-Ilagan had op dat tijdstip moeten staan.
Dat valt wel mee. Reyes v Ilagan, Rodriguez v Malicdem, De Sousa v Heta zijn prima wedstrijden en wie weet krijgt Evetts ook weer een paniekaanval.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:17 schreef Doevelaer het volgende:
Sowieso is het vandaag weer voornamelijk schijt.
Vrouwen werken overdagquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zal voortkomen uit een absurde hang naar vrouwvriendelijkheid.
Maar die spelen dan precies tegen aids als Mansell en vdPasquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen is erger. Asada en Clemens zijn het enige wat die dag dragelijk maakt.
Filipijnen heeft geen uitzendrechten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent toch wel slim genoeg om te beseffen dat ze de Filipijnse spelers liever in de middag laten spelen zodat het live uitgezonden kan worden in de avond daar.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen is erger. Asada en Clemens zijn het enige wat die dag dragelijk maakt. En misschien dat Robb iets uitricht tegen Meulenkamp maar dat is het.
Ik ken Ilagan nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Reyes v Ilagan, Rodriguez v Malicdem, De Sousa v Heta zijn prima wedstrijden en wie weet krijgt Evetts ook weer een paniekaanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |