Kijk, daar heb je de eerste roddel alquote:Op maandag 16 december 2019 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt seks gehad met @:cherrylips?
kan er wel een zakan bij doenquote:Op maandag 16 december 2019 20:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik had nog wel hoop op Sagan. Krijgen we dit![]()
Hij is nu helemaal van de leg.quote:Op maandag 16 december 2019 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je de eerste roddel al
Dit is de zus van Sagan. Mogen wij ook eensquote:Op maandag 16 december 2019 20:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik had nog wel hoop op Sagan. Krijgen we dit![]()
Voordat we dit weer uit zijn Excel gesloopt hebben...quote:Op maandag 16 december 2019 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is nu helemaal van de leg.
Ik hoop toch dat er leukere mensen in je dromen voorbij komen dan dit.quote:Op maandag 16 december 2019 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is de zus van Sagan. Mogen wij ook eens
Op vakantie, hoef ik ook geen verplichte tijd door te brengen met schoonfamiliequote:Op maandag 16 december 2019 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met de kerst?
Gezellig dineren met je opblaaspop?
Wat gezelligquote:Op maandag 16 december 2019 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Op vakantie, hoef ik ook geen verplichte tijd door te brengen met schoonfamilie
quote:Op maandag 16 december 2019 20:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb een gehad, deze was wel lief maar hij had ook wat goed te maken
Die pop logeert bij mij.quote:Op maandag 16 december 2019 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met de kerst?
Gezellig dineren met je opblaaspop?
Waar ga je heen?quote:Op maandag 16 december 2019 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Op vakantie, hoef ik ook geen verplichte tijd door te brengen met schoonfamilie
Oh leuk. Beetje kapot worden gereden op de kerstmarktquote:Op maandag 16 december 2019 20:46 schreef MCH het volgende:
[..]
o.a. naar de laatste woonplaats van je vader
Met een Swift?quote:Op maandag 16 december 2019 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh leuk. Beetje kapot worden gereden op de kerstmarkt
Ben er pas na de kerstquote:Op maandag 16 december 2019 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met rum erbij is het best weg te krijgen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:45 schreef MCH het volgende:
Ik had coca cola kaneel maar waarom doen ze dat met cola zero
Eerst voorzichtig handje vasthouden?quote:Op maandag 16 december 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eerste keer.
Nog geen seks hoor.
tr gezet trouwensquote:Op maandag 16 december 2019 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bedrankt maar ik ben niet zo van de sterke drank en al helemaal niet op maandagenquote:Op maandag 16 december 2019 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met rum erbij is het best weg te krijgen.
Daarvoor vertoef ik in het zuiden van de Heimatquote:Op maandag 16 december 2019 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je kan wel naar de ' schoonfamilie'
Waar ben je wel van dan? Op maandagen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:48 schreef MCH het volgende:
[..]
bedrankt maar ik ben niet zo van de sterke drank en al helemaal niet op maandagen
Vertel! Wanneer gaat het gebeuren?quote:Op maandag 16 december 2019 20:49 schreef bitterbal het volgende:
Omg hoogvlieger heeft wat terug gestuurd
Laten we het niet allemaal direct op gaan blazen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Eerst voorzichtig handje vasthouden?
Nou gewone cola dus en nu drink ik een munttheequote:Op maandag 16 december 2019 20:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar ben je wel van dan? Op maandagen.
Rustig aanquote:Op maandag 16 december 2019 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel! Wanneer gaat het gebeuren?
Denk een soort Gokmen T.quote:Op maandag 16 december 2019 20:50 schreef bitterbal het volgende:
Had jullie graag laten zien hoe hij er uit ziet.
Kloptquote:Op maandag 16 december 2019 20:49 schreef MCH het volgende:
[..]
je moeder die je sinds je geboorte niet meer hebt gezien
Tranen en korzelig bierquote:Op maandag 16 december 2019 20:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry, heb vermaak nodig vandaag.quote:Op maandag 16 december 2019 20:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laten we het niet allemaal direct op gaan blazen.
quote:Op maandag 16 december 2019 20:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou gewone cola dus en nu drink ik een muntthee
Drink jij wel alcohol op maandag?quote:Op maandag 16 december 2019 20:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
En muntthee blijkbaar.quote:
Jeetje, is hij zo knap?quote:Op maandag 16 december 2019 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rustig aan![]()
Denk dat ik met deze jongen niet eens zou durven af te spreken.
U vraagt ik draaiquote:Op maandag 16 december 2019 20:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sorry, heb vermaak nodig vandaag.
Waarom niet? Sommige mensen kunnen met mate drinken he.quote:
De lever moet een paar zero rustdagen hebben per week, beetje gekke insinuaties weer.quote:Op maandag 16 december 2019 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet? Sommige mensen kunnen met mate drinken he.
Drink ook soms niet in het weekend maar wel doordeweeks, lekker boeiend.
Niets mis met een biertje of een lekker glas wijn bij het etenquote:Op maandag 16 december 2019 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kijk, deze man kent zijn theequote:
Wat is daar een insinuatie aan?quote:Op maandag 16 december 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
De lever moet een paar zero rustdagen hebben per week, beetje gekke insinuaties weer.
Hoezo dat?quote:Op maandag 16 december 2019 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon proberen joh. Dan kun je je nick binnenkort aanpassen naar Kaviaar.
o, dat is onzin en heb je weer teveel gedokt. Hey, wist jij dat er in Sliedrecht een heel grappige kaasboer woontquote:
In the eye of the beholder of zoiets...........quote:
praat Nederlandse met me broerquote:Op maandag 16 december 2019 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In the eye of the beholder of zoiets...........
Als jij dat zo wil lezen is dat jouw probleem, maar dat schreef of insinueerde ik niet.quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deze mannenquote:Op maandag 16 december 2019 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets mis met een biertje of een lekker glas wijn bij het eten
Ze hebben geen normale gember bij de Appiequote:Op maandag 16 december 2019 20:55 schreef MCH het volgende:
[..]
o, dat is onzin en heb je weer teveel gedokt. Hey, wist jij dat er in Sliedrecht een heel grappige kaasboer woont
Google is your friendquote:Op maandag 16 december 2019 20:56 schreef bitterbal het volgende:
Kan iemand die engelse zin voor mij vertalen
quote:Op maandag 16 december 2019 20:56 schreef bitterbal het volgende:
Kan iemand die engelse zin voor mij vertalen
Hij staat op de markt bij mij, ik zag op de pin dat hij uit jouw dorp komtquote:Op maandag 16 december 2019 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben geen normale gember bij de Appie
Ehm, er zit een kaasboer op het Winklerplein, maar ik weet niet of hij grappig is?
Je moet wel aan je taalkennis schaven. Straks met je knappe vriend naar de Seychellen en Monaco enzo.quote:
O, dat is Ad den Bestenquote:Op maandag 16 december 2019 20:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij staat op de markt bij mij, ik zag op de pin dat hij uit jouw dorp komt
Kan toch gewoon Hollands met hem praten.quote:Op maandag 16 december 2019 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel aan je taalkennis schaven. Straks met je knappe vriend naar de Seychellen en Monaco enzo.
Als ze gaat gold diggen kan ze hem prima alle moeilijke gesprekken met obers laten doen. Dan hoeft zij zich alleen maar drukt te maken over handtassen en designer jurkjesquote:Op maandag 16 december 2019 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel aan je taalkennis schaven. Straks met je knappe vriend naar de Seychellen en Monaco enzo.
Ja, maar dan moet je wel socializen met de high society.quote:Op maandag 16 december 2019 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan toch gewoon Hollands met hem praten.
Maar jullie gaan er vanuit dat hij geld heeft. Dat weet ik helemaal nog niet.quote:Op maandag 16 december 2019 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel socializen met de high society.
Niets beter dan om een kut doordeweekse dag af te sluiten met een goede maaltijd en 1 of 2 lekkere alcoholische versnaperingenquote:
Hij wil neuken.quote:Op maandag 16 december 2019 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar jullie gaan er vanuit dat hij geld heeft. Dat weet ik helemaal nog niet.
Ik mag hopen dat hij snel als schijt behandeld wordt in die celquote:
Of gewoon een goeie dagquote:Op maandag 16 december 2019 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets beter dan om een kut doordeweekse dag af te sluiten met een goede maaltijd en 1 of 2 lekkere alcoholische versnaperingen
Zal hier allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij snel als schijt behandeld wordt in die cel
Jij noemde hem een hoogvliegerquote:Op maandag 16 december 2019 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar jullie gaan er vanuit dat hij geld heeft. Dat weet ik helemaal nog niet.
Net als die Gokman tanis.quote:Op maandag 16 december 2019 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal allemaal wel meevallenquote:Op maandag 16 december 2019 21:07 schreef MCH het volgende:
maar goed, zo makkelijk kom je niet in het broekje van bitterbal
.quote:Op maandag 16 december 2019 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja qua looks. Misschien is die wel te dom om te poepen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij noemde hem een hoogvlieger
Zal allemaal wel meevallenquote:Op maandag 16 december 2019 21:07 schreef MCH het volgende:
maar goed, zo makkelijk kom je niet in het broekje van bitterbal
His looks!quote:Op maandag 16 december 2019 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij noemde hem een hoogvlieger
Heb je al wat verzonden?quote:Op maandag 16 december 2019 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja qua looks. Misschien is die wel te dom om te poepen.
Zulke dagen schrijf ik de volgende ochtend (lees: middag) gewoon af als 'studentenleeft'quote:
Daar verbaasde ik me ook over. De rechter verplicht ‘m te komen, maar hij hoeft niet omdat hij zich verzet. Nee okee, blijf dan maar lekker op je playstation spelen in je celquote:Op maandag 16 december 2019 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net als die Gokman tanis.
Die komt niet naar de rechtszaak want dan moet ie elke keer gevisiteerd worden.
Dwingen die vent gewoon. Dan had je maar niet 4 mensen moeten vermoorden idioot.
Als dat geen keiharde noikseks wordquote:
Ik zet 10euro op dat ze niet gaan meeten.quote:Op maandag 16 december 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen keiharde noikseks word
Filosofisch.quote:Op maandag 16 december 2019 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat we allemaal niet zijn en hoe toevallig dat allemaal wel niet is.
Raar gesprek.quote:Op maandag 16 december 2019 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat we allemaal niet zijn en hoe toevallig dat allemaal wel niet is.
Ik snap niet dat zo iemand zulke rechten heeft. Dat je mag weigeren naar je eigen rechtszaak te komen. Wat mij betreft dan gewoon geen rechtszaak, en gelijk zwaarst mogelijk straf.quote:Op maandag 16 december 2019 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me ook over. De rechter verplicht ‘m te komen, maar hij hoeft niet omdat hij zich verzet. Nee okee, blijf dan maar lekker op je playstation spelen in je cel
Doe eens niet zo safe, maar....quote:Op maandag 16 december 2019 21:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zet 10euro op dat ze niet gaan meeten.
Oke 12 euro danquote:Op maandag 16 december 2019 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe eens niet zo safe, maar....
Wie is dat? Heb dat even gemist geloof ikquote:Op maandag 16 december 2019 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Net als die Gokman tanis.
Die komt niet naar de rechtszaak want dan moet ie elke keer gevisiteerd worden.
Dwingen die vent gewoon. Dan had je maar niet 4 mensen moeten vermoorden idioot.
Oranjehotel in Rotterdam dan hoop ik voor hemquote:Op maandag 16 december 2019 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Die gast heeft zo veel macht volgens mij. Ik denk dat iig de mede gevangenen het in de broek doen voor hem.
Die van die tram schietpartij. 4 mensen dood.quote:Op maandag 16 december 2019 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie is dat? Heb dat even gemist geloof ik
Wachten tot hij over seks begint en je hem kan deleten.quote:Op maandag 16 december 2019 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soms als ze niet zo raar zijn gebeurd dat ja.
Is die veroordeeld?quote:Op maandag 16 december 2019 21:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die van die tram schietpartij. 4 mensen dood.
Kijk, we gaan de goede richting op.quote:
Duurt nog lang.quote:Op maandag 16 december 2019 21:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wachten tot hij over seks begint en je hem kan deleten.
Gewoon een atheist dus.quote:Op maandag 16 december 2019 21:19 schreef bitterbal het volgende:
Ik introduceer hem nu met de kerk van het vliegend spaghetti monster.
Hij is spiritueel zegt hij maar nog zoekende...
Nee, rechtszaak is nu begonnen, maar hij weigert te komen want hij zit in terroristen cel, en moet dan bij elke transfer in zijn kont gekeken worden, En dat vind hij niet fijn,dus weigert hij te komen.quote:
Maakt me ook eigenlijk geen klap uit, als zulke mongolen maar langgggg uit de samenleving worden gehaaldquote:Op maandag 16 december 2019 21:19 schreef Arch-Indar het volgende:
Hij heeft nog een eigen wikipedia ook, en daar staat een Nederlander van Turkse origine...
Dat is gewoon een turk met een nederlands paspoort... dat is geen Nederlander.
ons plan lijkt te werken scrupquote:Op maandag 16 december 2019 21:19 schreef bitterbal het volgende:
Ik introduceer hem nu met de kerk van het vliegend spaghetti monster.
Hij is spiritueel zegt hij maar nog zoekende...
Ja dat ook, maar hij is gewoon geboren in Turkije zelfs. Hoe kan hij dan ooit Nederlander genoemd worden?quote:Op maandag 16 december 2019 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Maakt me ook eigenlijk geen klap uit, als zulke mongolen maar langgggg uit de samenleving worden gehaald
gast, je begint weer enge uitspraken te doen. Ga eens snel naar het zwembad om te ontspannen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar hij is gewoon geboren in Turkije zelfs. Hoe kan hij dan ooit Nederlander genoemd worden?
Ja, goeie vraagquote:Op maandag 16 december 2019 21:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar hij is gewoon geboren in Turkije zelfs. Hoe kan hij dan ooit Nederlander genoemd worden?
Let it goooooooooooooooooooquote:Op maandag 16 december 2019 21:24 schreef MCH het volgende:
[..]
gast, je begint weer enge uitspraken te doen. Ga eens snel naar het zwembad om te ontspannen.
Ja.quote:Op maandag 16 december 2019 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag
Gewoon je definities aanpassen, dan kan alles
Dan nu de hamvraag, zal ik een plakje kerststol nemen?
JA, doen voordat ie stolt.quote:Op maandag 16 december 2019 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag
Gewoon je definities aanpassen, dan kan alles
Dan nu de hamvraag, zal ik een plakje kerststol nemen?
Wellicht. Dan zie ik dan wel weer.quote:
Mooi antwoord. Wie dan leeft, wie dan zorgtquote:
Je moet je excel sheet bijwerken geloof ik.quote:Op maandag 16 december 2019 21:27 schreef MCH het volgende:
[..]
jij plant alles fogel, je bent niet voor niks fokker
Inmiddels gesmeerdquote:
En hap uit genomenquote:
Net of hij de licentie kan betalen van zijn Wajongquote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je moet je excel sheet bijwerken geloof ik.
ik noteer niks over mannelijke modsquote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je moet je excel sheet bijwerken geloof ik.
Ben jij weleens in deze winkel geweest?quote:Op maandag 16 december 2019 21:27 schreef MCH het volgende:
[..]
jij plant alles fogel, je bent niet voor niks fokker
is redelijk goede shopquote:Op maandag 16 december 2019 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij weleens in deze winkel geweest?
https://www.decaigny.com/winkels/
mooi, ook even wandelen op de kalmthoutse heide? is prachtig daarquote:Op maandag 16 december 2019 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag eens kijken in Essen.
Gezellig. Zwaai je als je voorbij komt?quote:Op maandag 16 december 2019 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag eens kijken in Essen.
Nee, die andere Essenquote:Op maandag 16 december 2019 21:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gezellig. Zwaai je als je voorbij komt?
Kalm op een houtje bijten daar op de heide.quote:Op maandag 16 december 2019 21:31 schreef MCH het volgende:
[..]
mooi, ook even wandelen op de kalmthoutse heide? is prachtig daar
even noteren dat je ook poëet bent.quote:Op maandag 16 december 2019 21:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kalm op een houtje bijten daar op de heide.
Dat bewaar ik voor een andere keerquote:Op maandag 16 december 2019 21:31 schreef MCH het volgende:
[..]
mooi, ook even wandelen op de kalmthoutse heide? is prachtig daar
moet jij wetenquote:Op maandag 16 december 2019 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor een andere keer
quote:
quote:
Doe dat dan ook nietquote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
Pff teveel gegeten, blugh. Wat vind ik dat toch een onprettig gevoel.
Google.li zeker?quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. Zelfs google zegt alleen Duitsland. Dus ligt niet aan mij
moet jij wetenquote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
Liesjequote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
Al aangerand door soukeigenaren?quote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
Klopt maar ik voel me altijd zo bezwaard om veel eten te laten staan. Wat uiteindelijk altijd toch gebeurt.quote:
Ja wat dan?quote:Op maandag 16 december 2019 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie hier geen smileys, pi's of UI's dus als ik raar reageer. Of meer raar dan anders,,,,,
quote:Op maandag 16 december 2019 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie hier geen smileys, pi's of UI's dus als ik raar reageer. Of meer raar dan anders,,,,,
Haha nee, al had er vandaag wel 1 me zover dat ik mee liep naar zijn winkel, daar kreeg ik 4 zoenen op mijn wang, toen ik wegliep want geen zin in, kreeg ik nog een knuffel, Dat hij me zo leuk vond enzo, ja doei! Maar ik voel me echt super veilig verder. En de souks zijn zo tof. Maar niet zo goed voor mijn portomenee, nog nooit eerder zoveel souvenirtjes gekocht.quote:
Moet je ook zo'n CAPTCHA invullen?quote:Op maandag 16 december 2019 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ah gelukkig dat het meevalt. Veel plezier!quote:Op maandag 16 december 2019 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha nee, al had er vandaag wel 1 me zover dat ik mee liep naar zijn winkel, daar kreeg ik 4 zoenen op mijn wang, toen ik wegliep want geen zin in, kreeg ik nog een knuffel, Dat hij me zo leuk vond enzo, ja doei! Maar ik voel me echt super veilig verder. En de souks zijn zo tof. Maar niet zo goed voor mijn portomenee, nog nooit eerder zoveel souvenirtjes gekocht.
Ik heb een heuse mini alladin lamp, vanavond maar eens goed over wrijven.
Ja maar gelukkig niet zoals in Thailand, bij elke F5. Maar irritant is het wel, even kijken of gyazo het hier doet.quote:
Ik zit de hele tijd met IJsdrankje in mijn hoofdquote:Op maandag 16 december 2019 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor mijn gevoel is het nu zondag.
quote:Op maandag 16 december 2019 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha nee, al had er vandaag wel 1 me zover dat ik mee liep naar zijn winkel, daar kreeg ik 4 zoenen op mijn wang, toen ik wegliep want geen zin in, kreeg ik nog een knuffel, Dat hij me zo leuk vond enzo, ja doei! Maar ik voel me echt super veilig verder. En de souks zijn zo tof. Maar niet zo goed voor mijn portomenee, nog nooit eerder zoveel souvenirtjes gekocht.
Ik heb een heuse mini alladin lamp, vanavond maar eens goed over wrijven.
quote:Op maandag 16 december 2019 21:43 schreef scrupuleus het volgende:
Fijne avond mensen
Kusje @ balletje
Ik ga niet weer klonen hoor.quote:Op maandag 16 december 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd met IJsdrankje in mijn hoofd![]()
En hier voelt het als vrijdag
Bummer, hele week nog werken
Hey, je leeft nog?quote:Op maandag 16 december 2019 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor mijn gevoel is het nu zondag.
Onkruid vergaat niet.quote:
Nee, dat wist ik al hoor.quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 21:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik al hoor.
* Arch-Indar kijkt richting Molo.
Maar je was wel stil afgelopen dagen.
Ik moest bijkomen van mijn Duitse avontuur.quote:Op maandag 16 december 2019 21:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik al hoor.
* Arch-Indar kijkt richting Molo.
Maar je was wel stil afgelopen dagen.
Joséquote:Op maandag 16 december 2019 21:53 schreef Molo het volgende:
Voor IJs
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
I wanna wish you a merry Christmas
From the bottom of my heart
We wanna wish you a merry Christmas
From the bottom of our heart
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
quote:Op maandag 16 december 2019 21:53 schreef Molo het volgende:
Voor IJs
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
From the bottom of my heart
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero año y felicidad
@Budapestenaarquote:[img]h ttps://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op maandag 16 december 2019 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt
De automatische schuifdeuren zijn ook al stukquote:Op maandag 16 december 2019 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
@:Budapestenaar
Maak die bel nou eens. Koen moet alweer kloppen
Je bent toch gewoon inboedel? Je mag gewoon achterom binnen komen zonder te kloppen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De automatische schuifdeuren zijn ook al stuk
Budget voor onderhoud is op. Al het geld gaat op aan het in de lucht houden van Haagsquote:Op maandag 16 december 2019 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
@:Budapestenaar
Maak die bel nou eens. Koen moet alweer kloppen
Huehue!quote:Op maandag 16 december 2019 21:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon inboedel? Je mag gewoon achterom binnen komen zonder te kloppen.
Oke dit klinkt smerig
Hij is tattooeerderquote:Op maandag 16 december 2019 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budget voor onderhoud is op. Al het geld gaat op aan het in de lucht houden van Haags
alles is stukquote:Op maandag 16 december 2019 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Lol
En ja mijn posts zijn paars, hate me.
Voor minder dan een psychose mag je niet komen?quote:Op maandag 16 december 2019 22:07 schreef bitterbal het volgende:
wilde afspraak maken bij huisarts via hun handige online portal.
Kan niet want klachten niet ernstig genoeg. Nee zit niet in een psychose nee.
Heb afspraak.
Jaquote:Op maandag 16 december 2019 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor minder dan een psychose mag je niet komen?
quote:Op maandag 16 december 2019 21:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon inboedel? Je mag gewoon achterom binnen komen zonder te kloppen.
Oke dit klinkt smerig
Vroegâh moest je ‘s morgens een nummertje gaan trekken bij onze huisarts. En dan kon je op een bord zien hoe laat je ongeveer aan de beurt was. Blij dat die tijden voorbij zijnquote:Op maandag 16 december 2019 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
Als je zelf of iemand anders niet accuut in gevaar bent heb je geen afspraak nodig. Staat er ergens onder klein als je toch een afspraak wilt maken je naar de agenda kan.:P
Ben nog niet bij deze huisarts geweest.
Oh dat klinkt wel naar.quote:Op maandag 16 december 2019 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroegâh moest je ‘s morgens een nummertje gaan trekken bij onze huisarts. En dan kon je op een bord zien hoe laat je ongeveer aan de beurt was. Blij dat die tijden voorbij zijn
Dat is wel genoeg om een receptje voor de pil te krijgenquote:Op maandag 16 december 2019 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel naar.![]()
NOu ja we gaan het zien. Krijg 10 minuten geloof ik
Ja nou die heb k alquote:Op maandag 16 december 2019 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel genoeg om een receptje voor de pil te krijgen
Op AliExpress?quote:Op maandag 16 december 2019 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou die heb k al![]()
Heb ik vroeger zonder recept online besteld
Ga je nu de Bitterbal slikken?quote:Op maandag 16 december 2019 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee apotheekonline ofzo.
Ik ging voor Yasmin. Die bestaat :p
Als ze die zouden hebbenquote:Op maandag 16 december 2019 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je nu de Bitterbal slikken?
Dat zou echt te erg zijnquote:Op maandag 16 december 2019 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt dus binnenkort wel een toffe Bitterbaltattoo
Hij is eigenlijk maar heel middelmatig?quote:Op maandag 16 december 2019 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou echt te erg zijn![]()
Zag net wel dat hij zijn beste fotos op bumble had gezet dus durf nu iets meer met hem af te spreken :p
Nee dat ook niet maar niet zon hoogvlieger als gedacht :pquote:Op maandag 16 december 2019 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk maar heel middelmatig?
Same.quote:Op maandag 16 december 2019 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb een bad maar zit er echt zelden in
Jij ziet er ook leuk uit, dus vertrouwen hebben in jezelfquote:Op maandag 16 december 2019 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat ook niet maar niet zon hoogvlieger als gedacht :p
quote:Op maandag 16 december 2019 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij ziet er ook leuk uit, dus vertrouwen hebben in jezelf
In mijn vorige huis lag ik er twee keer per week in met een boek. Maar nooit gedacht dat ik het zou missenquote:Op maandag 16 december 2019 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik me klote voel (ziekig) lig ik er vaker in. Dan val ik ook meestal in slaapquote:Op maandag 16 december 2019 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn vorige huis lag ik er twee keer per week in met een boek. Maar nooit gedacht dat ik het zou missen
Ik zit er steeds vaker in. Nog steeds niet wekelijks, maar toch. Heb heel lekker schuim gekocht van Kneipp.quote:Op maandag 16 december 2019 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker badschuim moet ik ook eens halen. Wel genoeg douchespul maar dat schuimt niet genoeg voor in badquote:Op maandag 16 december 2019 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er steeds vaker in. Nog steeds niet wekelijks, maar toch. Heb heel lekker schuim gekocht van Kneipp.
Ik dacht dat jij alleen was en planten in je bad had?quote:Op maandag 16 december 2019 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit er steeds vaker in. Nog steeds niet wekelijks, maar toch. Heb heel lekker schuim gekocht van Kneipp.
quote:Op maandag 16 december 2019 22:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen was en planten in je bad had?
Ik zet ze weleens in bad om ze te sprayenquote:Op maandag 16 december 2019 22:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen was en planten in je bad had?
quote:Op maandag 16 december 2019 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet ze weleens in bad om ze te sprayen![]()
(De schimmels heb ik toevallig vorige week laten weghalen)
Ik heb de eucalyptus en lavendel dus van kneipp, regelmatig in de aanbieding bij Kruidvat. Schuimt als een gek. Ik heb liever schuim dan olie want anders breek ik al m'n botten als ik uit dat bad glibber.quote:Op maandag 16 december 2019 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker badschuim moet ik ook eens halen. Wel genoeg douchespul maar dat schuimt niet genoeg voor in bad
Awwquote:Op maandag 16 december 2019 22:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]had ik dat toch goed onthouden.
Mn calathea gaat dood volgens mij
Volgens mij is hij geen vriendjes met de verwarming. En die plantsome app zegt dat ik hem heel weinig water moet geven, maar dan wordt ie ook boos. Ik snap t niet.quote:Op maandag 16 december 2019 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awwkunnen ook wel drama Queens zijn. Ik heb er ook eentje vermoord en een paar andere zijn bezweken aan spint. Heb nu een paar sterke denk ik.
Nee niet op of bij de verwarming zetten. En ook niet vol in de zon. Ik geef ze kleine beetjes water steeds, ik wacht tussendoor tot de grond droog is.quote:Op maandag 16 december 2019 23:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geen vriendjes met de verwarming. En die plantsome app zegt dat ik hem heel weinig water moet geven, maar dan wordt ie ook boos. Ik snap t niet.
Ik had ooit een paddestoel in de badkamer, onder een natte dweil.quote:Op maandag 16 december 2019 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet ze weleens in bad om ze te sprayen![]()
(De schimmels heb ik toevallig vorige week laten weghalen)
Zet je dan wel preventief je snorkel op?quote:Op maandag 16 december 2019 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik me klote voel (ziekig) lig ik er vaker in. Dan val ik ook meestal in slaap
quote:Op maandag 16 december 2019 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een paddestoel in de badkamer, onder een natte dweil.
Tegen ze praten schijnt te helpen. Maar ik weet niet of dat in het Limburgs ook werktquote:Op maandag 16 december 2019 23:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geen vriendjes met de verwarming. En die plantsome app zegt dat ik hem heel weinig water moet geven, maar dan wordt ie ook boos. Ik snap t niet.
Een sprinkhaan of een krekel? Die laatste had ik hier ook een paar keer binnen. Die zijn nog taai om dood te meppenquote:Op maandag 16 december 2019 23:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst een enorme sprinkhaan in de badkamer op een bus scheerschuim, was ook wel een raar momentje in de ochtend.
Vast wel. Maar ze zeggen zo weinig terug.quote:Op maandag 16 december 2019 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tegen ze praten schijnt te helpen. Maar ik weet niet of dat in het Limburgs ook werkt
Echt een sprinkhaan van een centimeter of 10 lang.quote:Op maandag 16 december 2019 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een sprinkhaan of een krekel? Die laatste had ik hier ook een paar keer binnen. Die zijn nog taai om dood te meppen
O, dan verstaan ze je nietquote:Op maandag 16 december 2019 23:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ze zeggen zo weinig terug.
Ieuw. Ik zou een weinig mannelijk gilletje slakenquote:Op maandag 16 december 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt een sprinkhaan van een centimeter of 10 lang.
Tijd geleden waren die dozen met grow your own mushrooms populair, ik dacht ha leuk shii-take kweken, stond op een plank in de boekenkast en toen ik na een paar weken keek waren ze door een aantal boeken heen gaan groeien, helemaal nat en sponzig en af en toe ontsnapte er zo'n gasbelletje, boeken weg kunnen flikkeren.quote:Op maandag 16 december 2019 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker gebakken bij een biefstukje
Ik hupste wel even jaquote:Op maandag 16 december 2019 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ieuw. Ik zou een weinig mannelijk gilletje slaken
RIP boekenquote:Op maandag 16 december 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijd geleden waren die dozen met grow your own mushrooms populair, ik dacht ha leuk shii-take kweken, stond op een plank in de boekenkast en toen ik na een paar weken keek waren ze door een aantal boeken heen gaan groeien, helemaal nat en sponzig en af en toe ontsnapte er zo'n gasbelletje, boeken weg kunnen flikkeren.
En kraken dat ding toen ik hem vermorzelde in een handdoek, handdoek ook weg kunnen flikkeren, kwam flink wat gelig snot uit dat beestquote:Op maandag 16 december 2019 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ieuw. Ik zou een weinig mannelijk gilletje slaken
Ik kwam er een tijd terug ‘s morgens toen ik de dekens opensloeg achter dat ik het bed had gedeeld met een brommende bij. Maar we hebben elkaar niet gepriktquote:
Ze schijnen lekker te zijn, geroosterd.quote:Op maandag 16 december 2019 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En kraken dat ding toen ik hem vermorzelde in een handdoek, handdoek ook weg kunnen flikkeren, kwam flink wat gelig snot uit dat beest
Elkaarquote:Op maandag 16 december 2019 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam er een tijd terug ‘s morgens toen ik de dekens opensloeg achter dat ik het bed had gedeeld met een brommende bij. Maar we hebben elkaar niet geprikt
Spinnen schijnen gewoon je mond in te kruipen terwijl je ligt te snurken. Dus als je ‘s morgens acht pootjes tussen je tanden vandaan flost...quote:Op maandag 16 december 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar![]()
Ook een keer een hele dikke huisspin in bed gevonden toen ik de dekens blij terug sloeg
Ok ik slaap voortaan met ducktape op mijn mond.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spinnen schijnen gewoon je mond in te kruipen terwijl je ligt te snurken. Dus als je ‘s morgens acht pootjes tussen je tanden vandaan flost...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |