Kijk, daar heb je de eerste roddel alquote:Op maandag 16 december 2019 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt seks gehad met @:cherrylips?
kan er wel een zakan bij doenquote:Op maandag 16 december 2019 20:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik had nog wel hoop op Sagan. Krijgen we dit![]()
Hij is nu helemaal van de leg.quote:Op maandag 16 december 2019 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je de eerste roddel al
Dit is de zus van Sagan. Mogen wij ook eensquote:Op maandag 16 december 2019 20:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik had nog wel hoop op Sagan. Krijgen we dit![]()
Voordat we dit weer uit zijn Excel gesloopt hebben...quote:Op maandag 16 december 2019 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is nu helemaal van de leg.
Ik hoop toch dat er leukere mensen in je dromen voorbij komen dan dit.quote:Op maandag 16 december 2019 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is de zus van Sagan. Mogen wij ook eens
Op vakantie, hoef ik ook geen verplichte tijd door te brengen met schoonfamiliequote:Op maandag 16 december 2019 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met de kerst?
Gezellig dineren met je opblaaspop?
Wat gezelligquote:Op maandag 16 december 2019 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Op vakantie, hoef ik ook geen verplichte tijd door te brengen met schoonfamilie
quote:Op maandag 16 december 2019 20:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb een gehad, deze was wel lief maar hij had ook wat goed te maken
Die pop logeert bij mij.quote:Op maandag 16 december 2019 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met de kerst?
Gezellig dineren met je opblaaspop?
Waar ga je heen?quote:Op maandag 16 december 2019 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Op vakantie, hoef ik ook geen verplichte tijd door te brengen met schoonfamilie
Oh leuk. Beetje kapot worden gereden op de kerstmarktquote:Op maandag 16 december 2019 20:46 schreef MCH het volgende:
[..]
o.a. naar de laatste woonplaats van je vader
Met een Swift?quote:Op maandag 16 december 2019 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh leuk. Beetje kapot worden gereden op de kerstmarkt
Ben er pas na de kerstquote:Op maandag 16 december 2019 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met rum erbij is het best weg te krijgen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:45 schreef MCH het volgende:
Ik had coca cola kaneel maar waarom doen ze dat met cola zero
Eerst voorzichtig handje vasthouden?quote:Op maandag 16 december 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eerste keer.
Nog geen seks hoor.
tr gezet trouwensquote:Op maandag 16 december 2019 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bedrankt maar ik ben niet zo van de sterke drank en al helemaal niet op maandagenquote:Op maandag 16 december 2019 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met rum erbij is het best weg te krijgen.
Daarvoor vertoef ik in het zuiden van de Heimatquote:Op maandag 16 december 2019 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je kan wel naar de ' schoonfamilie'
Waar ben je wel van dan? Op maandagen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:48 schreef MCH het volgende:
[..]
bedrankt maar ik ben niet zo van de sterke drank en al helemaal niet op maandagen
Vertel! Wanneer gaat het gebeuren?quote:Op maandag 16 december 2019 20:49 schreef bitterbal het volgende:
Omg hoogvlieger heeft wat terug gestuurd
Laten we het niet allemaal direct op gaan blazen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Eerst voorzichtig handje vasthouden?
Nou gewone cola dus en nu drink ik een munttheequote:Op maandag 16 december 2019 20:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar ben je wel van dan? Op maandagen.
Rustig aanquote:Op maandag 16 december 2019 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel! Wanneer gaat het gebeuren?
Denk een soort Gokmen T.quote:Op maandag 16 december 2019 20:50 schreef bitterbal het volgende:
Had jullie graag laten zien hoe hij er uit ziet.
Kloptquote:Op maandag 16 december 2019 20:49 schreef MCH het volgende:
[..]
je moeder die je sinds je geboorte niet meer hebt gezien
Tranen en korzelig bierquote:Op maandag 16 december 2019 20:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry, heb vermaak nodig vandaag.quote:Op maandag 16 december 2019 20:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laten we het niet allemaal direct op gaan blazen.
quote:Op maandag 16 december 2019 20:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou gewone cola dus en nu drink ik een muntthee
Drink jij wel alcohol op maandag?quote:Op maandag 16 december 2019 20:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
En muntthee blijkbaar.quote:
Jeetje, is hij zo knap?quote:Op maandag 16 december 2019 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rustig aan![]()
Denk dat ik met deze jongen niet eens zou durven af te spreken.
U vraagt ik draaiquote:Op maandag 16 december 2019 20:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sorry, heb vermaak nodig vandaag.
Waarom niet? Sommige mensen kunnen met mate drinken he.quote:
De lever moet een paar zero rustdagen hebben per week, beetje gekke insinuaties weer.quote:Op maandag 16 december 2019 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom niet? Sommige mensen kunnen met mate drinken he.
Drink ook soms niet in het weekend maar wel doordeweeks, lekker boeiend.
Niets mis met een biertje of een lekker glas wijn bij het etenquote:Op maandag 16 december 2019 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kijk, deze man kent zijn theequote:
Wat is daar een insinuatie aan?quote:Op maandag 16 december 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
De lever moet een paar zero rustdagen hebben per week, beetje gekke insinuaties weer.
Hoezo dat?quote:Op maandag 16 december 2019 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon proberen joh. Dan kun je je nick binnenkort aanpassen naar Kaviaar.
o, dat is onzin en heb je weer teveel gedokt. Hey, wist jij dat er in Sliedrecht een heel grappige kaasboer woontquote:
In the eye of the beholder of zoiets...........quote:
praat Nederlandse met me broerquote:Op maandag 16 december 2019 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In the eye of the beholder of zoiets...........
Als jij dat zo wil lezen is dat jouw probleem, maar dat schreef of insinueerde ik niet.quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deze mannenquote:Op maandag 16 december 2019 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets mis met een biertje of een lekker glas wijn bij het eten
Ze hebben geen normale gember bij de Appiequote:Op maandag 16 december 2019 20:55 schreef MCH het volgende:
[..]
o, dat is onzin en heb je weer teveel gedokt. Hey, wist jij dat er in Sliedrecht een heel grappige kaasboer woont
Google is your friendquote:Op maandag 16 december 2019 20:56 schreef bitterbal het volgende:
Kan iemand die engelse zin voor mij vertalen
quote:Op maandag 16 december 2019 20:56 schreef bitterbal het volgende:
Kan iemand die engelse zin voor mij vertalen
Hij staat op de markt bij mij, ik zag op de pin dat hij uit jouw dorp komtquote:Op maandag 16 december 2019 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben geen normale gember bij de Appie
Ehm, er zit een kaasboer op het Winklerplein, maar ik weet niet of hij grappig is?
Je moet wel aan je taalkennis schaven. Straks met je knappe vriend naar de Seychellen en Monaco enzo.quote:
O, dat is Ad den Bestenquote:Op maandag 16 december 2019 20:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij staat op de markt bij mij, ik zag op de pin dat hij uit jouw dorp komt
Kan toch gewoon Hollands met hem praten.quote:Op maandag 16 december 2019 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel aan je taalkennis schaven. Straks met je knappe vriend naar de Seychellen en Monaco enzo.
Als ze gaat gold diggen kan ze hem prima alle moeilijke gesprekken met obers laten doen. Dan hoeft zij zich alleen maar drukt te maken over handtassen en designer jurkjesquote:Op maandag 16 december 2019 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel aan je taalkennis schaven. Straks met je knappe vriend naar de Seychellen en Monaco enzo.
Ja, maar dan moet je wel socializen met de high society.quote:Op maandag 16 december 2019 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan toch gewoon Hollands met hem praten.
Maar jullie gaan er vanuit dat hij geld heeft. Dat weet ik helemaal nog niet.quote:Op maandag 16 december 2019 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel socializen met de high society.
Niets beter dan om een kut doordeweekse dag af te sluiten met een goede maaltijd en 1 of 2 lekkere alcoholische versnaperingenquote:
Hij wil neuken.quote:Op maandag 16 december 2019 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar jullie gaan er vanuit dat hij geld heeft. Dat weet ik helemaal nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |