Kijk, daar heb je de eerste roddel alquote:Op maandag 16 december 2019 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt seks gehad met @:cherrylips?
kan er wel een zakan bij doenquote:Op maandag 16 december 2019 20:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik had nog wel hoop op Sagan. Krijgen we dit![]()
Hij is nu helemaal van de leg.quote:Op maandag 16 december 2019 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je de eerste roddel al
Dit is de zus van Sagan. Mogen wij ook eensquote:Op maandag 16 december 2019 20:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik had nog wel hoop op Sagan. Krijgen we dit![]()
Voordat we dit weer uit zijn Excel gesloopt hebben...quote:Op maandag 16 december 2019 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is nu helemaal van de leg.
Ik hoop toch dat er leukere mensen in je dromen voorbij komen dan dit.quote:Op maandag 16 december 2019 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is de zus van Sagan. Mogen wij ook eens
Op vakantie, hoef ik ook geen verplichte tijd door te brengen met schoonfamiliequote:Op maandag 16 december 2019 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met de kerst?
Gezellig dineren met je opblaaspop?
Wat gezelligquote:Op maandag 16 december 2019 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Op vakantie, hoef ik ook geen verplichte tijd door te brengen met schoonfamilie
quote:Op maandag 16 december 2019 20:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb een gehad, deze was wel lief maar hij had ook wat goed te maken
Die pop logeert bij mij.quote:Op maandag 16 december 2019 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met de kerst?
Gezellig dineren met je opblaaspop?
Waar ga je heen?quote:Op maandag 16 december 2019 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Op vakantie, hoef ik ook geen verplichte tijd door te brengen met schoonfamilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |