SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hou het netjesquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanmiddag kerstbijeenkomst
Ze kan nú al niet meer correct typen... dat belooft wat..quote:
Hebben ze jou gisterenavond nog iets positiefs kunnen vertellenquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kan nú al niet meer correct typen... dat belooft wat..
Niet veel meer dan ik al wist. De sloop is over 2 tot 2enhalf jaar. Er komt nieuwbouw met voornamelijk koop en vrije sector "om de diversiteit in de wijk te vergroten" in de plaats. Urgentie krijgen we waarschijnlijk in de zomer en dan wordt het knokken om een leuk plekje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:18 schreef just me het volgende:
Hebben ze jou gisterenavond nog iets positiefs kunnen vertellen
Haha...quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kan nú al niet meer correct typen... dat belooft wat..
Veel plezierquote:
Nog veel onzekerheid dus... hopelijk krijg je snel duidelijkheid over een nieuw leuk plekje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet veel meer dan ik al wist. De sloop is over 2 tot 2enhalf jaar. Er komt nieuwbouw met voornamelijk koop en vrije sector "om de diversiteit in de wijk te vergroten" in de plaats. Urgentie krijgen we waarschijnlijk in de zomer en dan wordt het knokken om een leuk plekje.
Dank je. Maar de urgentie komt dus waarschijnlijk pas deze zomer en vanaf dan kan ik reageren op woningnet. Samen met 100 andere huishoudens. In deze woningnood. Nou ja, ik wil me er de komende maanden eigenlijk niet al te druk om maken. Ik kan er tot de zomer toch niks aan veranderen of doenquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog veel onzekerheid dus... hopelijk krijg je snel duidelijkheid over een nieuw leuk plekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |