SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hou het netjesquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanmiddag kerstbijeenkomst
Ze kan nú al niet meer correct typen... dat belooft wat..quote:
Hebben ze jou gisterenavond nog iets positiefs kunnen vertellenquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kan nú al niet meer correct typen... dat belooft wat..
Niet veel meer dan ik al wist. De sloop is over 2 tot 2enhalf jaar. Er komt nieuwbouw met voornamelijk koop en vrije sector "om de diversiteit in de wijk te vergroten" in de plaats. Urgentie krijgen we waarschijnlijk in de zomer en dan wordt het knokken om een leuk plekje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:18 schreef just me het volgende:
Hebben ze jou gisterenavond nog iets positiefs kunnen vertellen
Haha...quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kan nú al niet meer correct typen... dat belooft wat..
Veel plezierquote:
Nog veel onzekerheid dus... hopelijk krijg je snel duidelijkheid over een nieuw leuk plekje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet veel meer dan ik al wist. De sloop is over 2 tot 2enhalf jaar. Er komt nieuwbouw met voornamelijk koop en vrije sector "om de diversiteit in de wijk te vergroten" in de plaats. Urgentie krijgen we waarschijnlijk in de zomer en dan wordt het knokken om een leuk plekje.
Dank je. Maar de urgentie komt dus waarschijnlijk pas deze zomer en vanaf dan kan ik reageren op woningnet. Samen met 100 andere huishoudens. In deze woningnood. Nou ja, ik wil me er de komende maanden eigenlijk niet al te druk om maken. Ik kan er tot de zomer toch niks aan veranderen of doenquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog veel onzekerheid dus... hopelijk krijg je snel duidelijkheid over een nieuw leuk plekje.
Bij knokkels heeft het uiteindelijk heel goed uitgepakt, die heeft zo’n mooi stekje nu, maar die heeft heel lang in een zowat lege flat gezetenquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dank je. Maar de urgentie komt dus waarschijnlijk pas deze zomer en vanaf dan kan ik reageren op woningnet. Samen met 100 andere huishoudens. In deze woningnood. Nou ja, ik wil me er de komende maanden eigenlijk niet al te druk om maken. Ik kan er tot de zomer toch niks aan veranderen of doen
Ik ben over een maand al aan de beurtquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zou maar over drie maanden alweer jarig zijn
idemquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben dit jaar al jarig geweest. Ik vind het wel weer goed voor de komende 5 jaar.
Op zich boeit het mij niet eens zo heel veel als de douane de stroopwafels op zit te vreten, maar dat wil ik wel even weten, zeg maar. Dat postnl gewoon geen idee heeft hoe en wat is natuurlijk raar. To say the least.quote:
Dat zou ik mooi ff via social media nog een keer vragen. Zijn ze nou helemaal gek geworden?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Na het versturen van mijn pakket naar de VS met postnl op 5 december kreeg ik de melding "afleverdatum tussen 9 en 12 december".
Op 13 december veranderde die status naar "aflevermoment nog niet bekend" en er staat "in transit". In transit vanaf 6 december dus.
Dus ik stuur postnl een bericht
1. Waar is mijn pakket?
2. Wanneer wordt het afgeleverd?
3. Waarom kreeg ik de melding dat het tussen 9 en 12 december afgeleverd zou worden?".
Antwoorden:
1. Geen idee, kunnen we niet zien
2. Geen idee, kunnen we niet zien
3. ... <geen antwoord>
We hopen dat het snel aankomt!
Ja wtf. Letterlijk geen enkel antwoord waar ik iets mee kan.
Bedankt PostNL.
Ik geef ze nog een kans. Ik heb erop gereageerd met iets als "Dus jullie weten niets. Zien jullie niet hoe nutteloos jullie antwoord is? Geef eens duidelijke antwoorden!"quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat zou ik mooi ff via social media nog een keer vragen. Zijn ze nou helemaal gek geworden?
Oh, maar dat moet je ook niet doen, die code geef je uiteindelijk via een pbquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik geef ze nog een kans. Ik heb erop gereageerd met iets als "Dus jullie weten niets. Zien jullie niet hoe nutteloos jullie antwoord is? Geef eens duidelijke antwoorden!"
Ik wil eigenlijk de code niet openbaar versturen op social media, want dan kan in principe iedereen mijn NAW-gegevens zien en ook die van m'n vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wachten op antwoord.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Soap in wording.Neee, die mag wel eens op cursusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wachten op antwoord.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Soap in wording.Welk antwoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wachten op antwoord.
Ben weer in NL.
Lekker weertje, loop nog in shorts...![]()
Merci!quote:
Ja, t is altijd aan te raden meteen op de lokale tijd over te schakelen, ook al kan dat best lastig zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merci!
Koffers zijn al uitgepakt en de wasmachine doet z'n werk. Redelijk kunnen slapen aan boord en een uur voor schema geland.
Nu wakker zien te blijven tot 23.00 uur of zo...
Meestal valt het wel mee, ben inmiddels wel wat gewend.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, t is altijd aan te raden meteen op de lokale tijd over te schakelen, ook al kan dat best lastig zijn.
Over het algemeen hebben mensen meer last van jetlag als ze van west naar oost reizen dan wanneer ze van oost naar west reizen, dus wat dat betreft klopt hetquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal valt het wel mee, ben inmiddels wel wat gewend.
Op de heenweg hebben we helemaal geen last gehad van het tijdsverschil, terwijl we om 4.00 uur 's nachts NL tijd aankwamen, mede door de vertraging.
Gelukkig kwamen we vandaag pas in de middag aan, dat scheelt weer wat uurtjes klok staren straks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |